Ik zeg toch als de kids me vragen per se te komen dan zal ik het voor hun doen, maar niet voor mijn plezier. Haar hele familie kijkt me met de nek aan. Dat was altijd al zo. Ik ben altijd die foute man van haar geweest.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar het gaat toch om de trouwdag van je kind, ik snap dat echt niet, het gaat die dag namelijk niet om jou.
Omdat hun ouders niet het fatsoen kunnen opbrengen om elkaar te tolereren? Wat een trieste toestand. Die ouders ontnemen hun kind dus hun trouwdag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken mensen die daarom nooit getrouwd zijn
Ik was altijd de foute vrouw, tot ie er vandoor ging met een veel jongere vrouw en binnen een jaar een nieuw gezin begon. Toen was ik ineens goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg toch als de kids me vragen per se te komen dan zal ik het voor hun doen, maar niet voor mijn plezier. Haar hele familie kijkt me met de nek aan. Dat was altijd al zo. Ik ben altijd die foute man van haar geweest.
Ik kan toch ook een dag later komen, mij maakt dat niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat hun ouders niet het fatsoen kunnen opbrengen om elkaar te tolereren? Wat een trieste toestand. Die ouders ontnemen hun kind dus hun trouwdag.
Heel triest.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ken mensen die daarom nooit getrouwd zijn
yupquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat hun ouders niet het fatsoen kunnen opbrengen om elkaar te tolereren? Wat een trieste toestand. Die ouders ontnemen hun kind dus hun trouwdag.
Maar als je een goede relatie met je kind hebt word je toch sowieso uitgenodigd op de trouwdag.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg toch als de kids me vragen per se te komen dan zal ik het voor hun doen, maar niet voor mijn plezier. Haar hele familie kijkt me met de nek aan. Dat was altijd al zo. Ik ben altijd die foute man van haar geweest.
Dan neem ik gemakshalve aan, dat JIJ me wel begrijpt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik was altijd de foute vrouw, tot ie er vandoor ging met een veel jongere vrouw en binnen een jaar een nieuw gezin begon. Toen was ik ineens goed.Ook die mensen negeer ik gewoon keihard.
Nogmaals, het gaat dan niet om jou.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan toch ook een dag later komen, mij maakt dat niet zoveel uit.
Ik heb een prima relatie met mijn zoon. Die staat dadelijk weer voor de deur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je een goede relatie met je kind hebt word je toch sowieso uitgenodigd op de trouwdag.
Ik zeg toch, als ze per se willen dan draaf ik gewoon op zonder problemen.quote:
Dus zal hij jou ook op zijn trouwdag verwachten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb een prima relatie met mijn zoon. Die staat dadelijk weer voor de deur.
Ik snap je helemaal. Maar ik snap ook dat je voor je kinderen soms iets moet doen wat je echt niet wilt. En er vriendelijk bij moet lachen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan neem ik gemakshalve aan, dat JIJ me wel begrijpt.
Je wilt het gewoon niet snappenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg toch, als ze per se willen dan draaf ik gewoon op zonder problemen.
Goed zo, gewoon aan de andere kant gaan zitten, eventueel iemand meenemen die je goed kan afleiden en gewoon genieten van het feest.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zeg toch, als ze per se willen dan draaf ik gewoon op zonder problemen.
Gelukkig doe jij het andersquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal. Maar ik snap ook dat je voor je kinderen soms iets moet doen wat je echt niet wilt. En er vriendelijk bij moet lachen.![]()
Mijn moeder wilde ook niet komen op mijn trouwerij als een ander persoon zou komen. Dus ook die kant ken ik.
Het is nog niet eens zover, dus waarom zou ik me daar nu al druk over gaan maken?quote:
Gelukkig wel.quote:
Ik ga, als ik kom, zitten waar ik wil met een stalen gezicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Goed zo, gewoon aan de andere kant gaan zitten, eventueel iemand meenemen die je goed kan afleiden en gewoon genieten van het feest.
Een paar borrels en een leuke vent bij je en je komt de dag wel doorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig wel.![]()
Maar zenuwachtig zal ik zeker zijn en ontspannen zal ik denk ik helemaal niet zijn.
Af en toe lachen mag ook wel hoor, is ten slotte een trouwerij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ga, als ik kom, zitten waar ik wil met een stalen gezicht.
De lengte van de relatie speelt natuurlijk een rol. Als je jaren met iemand samen bent, dan is het anders als dat je iemand een paar weken kent en zoiets hebt van: "mjah, het was leuk zolang het duurde". Ook weleens gezegd, maar dat werd minder goed opgepakt als "ik voel geen klik meer". Die bullshitbingo woorden zijn er niet voor niets.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:44 schreef ChocoFan het volgende:
Je UI is terug.![]()
En je hebt gelijk, het maakt niet uit wat je zegt als je het uitmaakt, over is over.
En moet toegeven dat ik maar 1 keer gedumpt ben en zelf de rest van het dumpen heb gedaan.
Juist.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een paar borrels en een leuke vent bij je en je komt de dag wel door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |