ik word hier gewoon echt aan iedereen gekoppeld he?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:42 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten gewoon een keer meeten, komt alles goed...
No ja, ik heb zo het idee dat jullie allebei niet graag alleen meer willen zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik word hier gewoon echt aan iedereen gekoppeld he?
Fann soms doe je aannamesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:44 schreef FANN het volgende:
[..]
No ja, ik heb zo het idee dat jullie allebei niet graag alleen meer willen zijn![]()
dus tja...
en Chuf is leuk
Je mag me altijd via DM op de hoogte houden van je vorderingenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
Ik zal er alles aan doen om dat soort perikelen buiten de SC te houden
heel verstandigquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
Ja jij wel tuurlijk Fannquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je mag me altijd via DM op de hoogte houden van je vorderingen
Deel die dm dan ook even met de rest pleasequote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je mag me altijd via DM op de hoogte houden van je vorderingen
gewoon hier in de SCquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Deel die dm dan ook even met de rest please
jah, optiefen met al die lieve berichtjesquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
Neverquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Deel die dm dan ook even met de rest please
Ja dat geheimzinnige dm ook altijd, en vooral even delen hier dat je gaat dm-en met elkaar.quote:
quote:
Hoe deed je dat met die saskwast van je? Wie stuurde de eerste DM?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja dat geheimzinnige dm ook altijd, en vooral even delen hier dat je gaat dm-en met elkaar.
Aandacht nodig Sas?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:50 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, optiefen met al die lieve berichtjes
Niemand stuurde een dmquote:Op dinsdag 17 maart 2015 23:52 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe deed je dat met die saskwast van je? Wie stuurde de eerste DM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |