Geen idee?quote:
Geen idee.quote:Op maandag 16 maart 2015 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dus ik heb geen spanning en sensatie gemist dit weekend?
Hey vriend.quote:
Thanks voelt goedquote:
Jij ook!quote:
Mogguh BT!quote:
quote:
We probeerden hem te lokken dit weekend en hem in elkaar te slaan maar ineens was hij nergens te vinden de gore lafbekquote:
multi culti in de treinquote:Op maandag 16 maart 2015 09:06 schreef -supergirl- het volgende:
Briljant
Een Oost-Europese oude vrouw communiceert met een islamitische jongeman. Beiden echt in gebrekkig Nederlands.klinkt zo leuk hoe die tegen elkaar praten.
Lekker rustigquote:
Heb ik gister de verkeerde op zijn bek geslagen op Utrecht centraal?quote:Op maandag 16 maart 2015 09:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
We probeerden hem te lokken dit weekend en hem in elkaar te slaan maar ineens was hij nergens te vinden de gore lafbek
Hetzelfde.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:15 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Lekker rustig. Lekker gechilled met het vrouwtje en u?
Ik zat lekker veilig in m'n zolderkamertje uiteraard Diablo 3 te spelen.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
We probeerden hem te lokken dit weekend en hem in elkaar te slaan maar ineens was hij nergens te vinden de gore lafbek
Netsplitter = 2NutZquote:Op maandag 16 maart 2015 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zat lekker veilig in m'n zolderkamertje uiteraard Diablo 3 te spelen.
Laffe nerdquote:Op maandag 16 maart 2015 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zat lekker veilig in m'n zolderkamertje uiteraard Diablo 3 te spelen.
Hey.......quote:
Boeiend, hij zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ik gister de verkeerde op zijn bek geslagen op Utrecht centraal?
Toch fijn dat je gevoelens voor me hebt.quote:
Angst en walging ja. Bah.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Toch fijn dat je gevoelens voor me hebt.
Hm?quote:
Jullie hebben wel vaak van die ruzietjes om niks of wel?quote:
Voor kehba zekerquote:
quote:
SHOTSquote:
omg jij bent echt zo blank ehquote:
Hoe erg uitgescholden?quote:
Dat klinkt niet best.quote:
Ik likede een foto van een andere jongen op fbquote:Op maandag 16 maart 2015 09:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat had je volgens hem misdaan?
[..]
gezellige vriend
ik ben helemaal gesloopt van het weekend.quote:
Ja maar dat is vaak met ruzies toch zoquote:Op maandag 16 maart 2015 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jullie hebben wel vaak van die ruzietjes om niks of wel?
Ja, eigenlijk welquote:
serieus?quote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik likede een foto van een andere jongen op fb
Dat is dan ook gewoon not done. Eigen schuld.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Erg. Laten we het daar op houdenquote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hoe erg uitgescholden?
[..]
Dat klinkt niet best.
quote:Op maandag 16 maart 2015 09:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Dat is dan ook gewoon not done. Eigen schuld.
Daar begint het mee, straks moet je je telefoon en laptop inleveren en mag je niet meer alleen naar buiten.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Sorry maar dan vraag je er om stukje kebab.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Onzekere boi heb je aan de haak geslagen.quote:
Die jongen is niet goed.quote:
Ik ook man. Echt verschrikkelijk.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef Matip het volgende:
[..]
ik ben helemaal gesloopt van het weekend.
waarom is dat erg?quote:Op maandag 16 maart 2015 09:50 schreef ntm het volgende:
[..]
Aankomend weekend zal er niet beter op worden .quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 09:54 schreef Matip het volgende:
[..]
Aankomend weekend zal er niet beter op worden .
Racistquote:Op maandag 16 maart 2015 09:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
*zal wel een allochtoon zijn zeker..
huehuehue, ik snap 'mquote:Op maandag 16 maart 2015 09:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]![]()
Dus ik zo m'n moeder uitleggen dat ik wat ging drinken met een kerel van het internet. Ik kreeg het niet meer rechtgepraat.
Dumpen....quote:Op maandag 16 maart 2015 09:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat anderen op fb dat zien en hij vindt het niet leuk ofzo
Maar bedankt nog voor je like.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik heb instagram al verwijderd om dat daar ook gezeik mee was.
gaarquote:Op maandag 16 maart 2015 09:55 schreef ntm het volgende:
[..]
Omdat anderen op fb dat zien en hij vindt het niet leuk ofzo
Want? Wonen jullie samen?quote:
ah, daarom vond ik je nietquote:Op maandag 16 maart 2015 09:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Huh.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 09:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Het ging bij mij exact zo.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Huh.
[..]je zo moeten aanpassen voor een ander, doe toch normaal
Hoe lang zijn jullie samen?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:03 schreef ntm het volgende:
Mijn gevoel en verstand zeggen 2 verschillende dingen
Denk een maand of 4 nu. Sindskort beheer ik haar facebook ook.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Hoe lang heeft je vriendin nu geen instagram meer?
Terecht wel. Aanpakken die gasten.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:05 schreef Matip het volgende:
[..]
Denk een maand of 4 nu. Sindskort beheer ik haar facebook ook.
wat zeggen je gevoelensquote:Op maandag 16 maart 2015 10:03 schreef ntm het volgende:
Mijn gevoel en verstand zeggen 2 verschillende dingen
Wat een alpha mannetje zegquote:Op maandag 16 maart 2015 09:58 schreef ntm het volgende:
[..]
Meer een pauper zeg...quote:
Ja was lichtelijk sarcastisch.quote:
best wel, en jij?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie lekker weekend gehad, jongens?
yupquote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Chloroform het volgende:
Zeker weten!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben lekker aan het klussen geweest. Ik heb dan wel twee linker handen, maar het resultaat mag er zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Chloroform het volgende:
Gewerkt, mijn weekend is net pas begonnen.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel, en jij?
wat heb je gedaan?
moet ook gebeuren.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewerkt, mijn weekend is net pas begonnen.
Wat heb je geklust allemaal?!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het klussen geweest. Ik heb dan wel twee linker handen, maar het resultaat mag er zijn.
Hoe was jouw weekend?
gefoktquote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Chloroform het volgende:
een ikea billy?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb je geklust allemaal?!
Ik heb nu weekend en ik moet ergens een boekenkast gaan kopen.
hardstylequote:
Die ene van Lenny Kravitz is wel leuk, The Chamber ofzo?quote:
Nee, geen Billy. Gewoon, een goedkope boekenkast, is toch voor in de extra slaapkamer.quote:
hij heeft best aardige liedjes toch heb ik een hekel aan hemquote:Op maandag 16 maart 2015 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die ene van Lenny Kravitz is wel leuk, The Chamber ofzo?
nog goedkoper?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, geen Billy. Gewoon, een goedkope boekenkast, is toch voor in de extra slaapkamer.
Vriendin heeft nieuwe kamer, die had een likje verf nodig en gelijk maar alles oververhuisd. Twee fucking dagen mee bezig geweest.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb je geklust allemaal?!
Ik heb nu weekend en ik moet ergens een boekenkast gaan kopen.
Ook alleen maar omdat hij meer succes en meer bitches heeft dan jij :squote:Op maandag 16 maart 2015 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij heeft best aardige liedjes toch heb ik een hekel aan hem
[..]
nog goedkoper?
ik kreeg zaterdag een kastje voor in mn keuken, en krijg komende week een tuintafel en tuinstoelen
nee, omdat hij met zn stoned harses maar op het podium bleef rondzwalken terwijl "wij" aan het wachten waren op rammstein.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat hij meer succes en meer bitches heeft dan jij :s
Toch niet van die witte, plastic units eh?
Ahw, rip. Wel lief van jequote:Op maandag 16 maart 2015 10:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Vriendin heeft nieuwe kamer, die had een likje verf nodig en gelijk maar alles oververhuisd. Twee fucking dagen mee bezig geweest.
Ikea is cheap en prima te doen.
Nou, vervelend.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, omdat hij met zn stoned harses maar op het podium bleef rondzwalken terwijl "wij" aan het wachten waren op rammstein.
en nee, gewoon mooi hout. alleen ff schuren en nieuw laklaagje
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
wie van de SC heeft zin in een meet? k ga mss weer eentje organiseren als genoeg mensen willen..
Ik zit een leuke grap te verzinnen met aanstaande zaterdag en de komende trefwoorden uit de door jou geschreven zin: 'likje', 'twee fucking dagen', 'prima te doen'.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Vriendin heeft nieuwe kamer, die had een likje verf nodig en gelijk maar alles oververhuisd. Twee fucking dagen mee bezig geweest.
Ikea is cheap en prima te doen.
ik hoor dat lied al elke dag op stage. is echt kutquote:Op maandag 16 maart 2015 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die ene van Lenny Kravitz is wel leuk, The Chamber ofzo?
Ja hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
wie van de SC heeft zin in een meet? k ga mss weer eentje organiseren als genoeg mensen willen..
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Chloroform het volgende:
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die soort jongens hebben totaal geen zelfvertrouwen en geen vertrouwen in het meisje. Doodsbang dat zij wordt verleid door een ander jongetje op social media. Dan zou je gewoon je ballen moeten inleveren
1op1 met jou?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
ja, mooi zijn die altijdquote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, vervelend.
Dan is het goed. Vind het altijd zo'n afknapper als mensen van die plastic tuinmeubelen hebben
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
nee...groepsmeetquote:Op maandag 16 maart 2015 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1op1 met jou?
[..]
ja, mooi zijn die altijd
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.zuurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2015 10:35:18 ]
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zuurtjeLekker. Doe maar zo een met citroensmaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Om toch even netjes te antwoorden. Ik heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
HIGH-CLASS,quote:Op maandag 16 maart 2015 10:35 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Om toch even netjes te antwoorden. Ik heb wel wat beters te doen
Laat horen!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit een leuke grap te verzinnen met aanstaande zaterdag en de komende trefwoorden uit de door jou geschreven zin: 'likje', 'twee fucking dagen', 'prima te doen'.
Beetje achterhaald ditquote:
Nou, dan niet. Jezus :squote:
Haha m'n "vriend" scheld me ook altijd uit voor slet en hij zelf neukt elke vrijdag avond een man voor een paar tientjes.quote:
haha ik zou jou eens even twee dagen fucken en ik lik je, je bent immers prima te doen ehehehahahahuehuehuehoeoeoequote:
Leuk!quote:
Dat was toch uit en je wilde toch met mij verkering? Damn over dubbele signalen gesproken.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Haha m'n "vriend" scheld me ook altijd uit voor slet en hij zelf neukt elke vrijdag avond een man voor een paar tientjes.
Ironisch zulke hoertjes.![]()
@ tetouaribo
pffffff wowquote:Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Haha m'n "vriend" scheld me ook altijd uit voor slet en hij zelf neukt elke vrijdag avond een man voor een paar tientjes.
@ tetouaribo
Rot opquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
@ tetouaribo
dat ik niet meer kan lopen aaahahahahahhaaahah xD ;p ;p ;d ;Dquote:Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ik zou jou eens even twee dagen fucken en ik lik je, je bent immers prima te doen ehehehahahahuehuehuehoeoeoexD ;P;p;D
Ben jij een beetje rijk?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was toch uit en je wilde toch met mij verkering? Damn over dubbele signalen gesproken.
Echt? Neukt tetou echt mannen?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:42 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Geen grapen hier maar stoer doen
Muil houden teefquote:Op maandag 16 maart 2015 10:43 schreef Chloroform het volgende:
Kan iemand die schapenkut weer even afvoeren naar het tehuis
Lief doen!quote:
Opkkren longhoerquote:
Krijgen we dit weerquote:Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
@ tetouaribo
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:43 schreef Chloroform het volgende:
quote:
blijft toch terugkomen..quote:Op maandag 16 maart 2015 10:43 schreef Chloroform het volgende:
In de sportschool?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:44 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja op de lopende band ( aantal keren)
Vies he!
Jij haat altijd op de vrouwen in de club.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk dat de meesten liever tetou de lokhomo hebben dan mekurwa de hoerenziekte
Hahaha lenenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar ik leen maximaal bij ja.
mwa..quote:Op maandag 16 maart 2015 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk dat de meesten liever tetou de lokhomo hebben dan mekurwa de hoerenziekte
mwoh weenie, m'n de spanning van m'n kringspier is wel goed zoquote:Op maandag 16 maart 2015 10:46 schreef Chloroform het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Alleen achterlijke hoeren zoals jij ja. En ntm.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:46 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jij haat altijd op de vrouwen in de club.
Afgunstige lelijke draak
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:47 schreef tetouaribo het volgende:
Het was weer gezelligHaha " ik kan niet slapen "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allebei.
Hij doet alleen beetje dippenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
mwoh weenie, m'n de spanning van m'n kringspier is wel goed zo
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen achterlijke hoeren zoals jij ja. En ntm.
Je bent zelf een stoephoer, wijf.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt twee kehba's.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je beschimmelde perenbek gewoon eens.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:49 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Je bent zelf een stoephoer, wijf.
Ga lekker galgje spelen viswijfquote:Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je beschimmelde perenbek gewoon eens.
Roep die man erbijquote:Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef tetouaribo het volgende:
Hersenbloeding vs neus (een komt voor me op de ander wilt me kapot maken) wat een verhaal
Ja, bah.quote:
Lees nog eens terug, niemand komt voor je op hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef tetouaribo het volgende:
Hersenbloeding vs neus (een komt voor me op de ander wilt me kapot maken) wat een verhaal
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef gianni61 het volgende:
ik zie het nu een beetje voor me alsof hondebrok en chloortje giebelend naast elkaar in een klaslokaal zitten en elkaar via fok uitschelden
Nee hoef geen stinkende Turk naast me plus spieken onmogelijk door die lange neus.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef gianni61 het volgende:
ik zie het nu een beetje voor me alsof hondebrok en chloortje giebelend naast elkaar in een klaslokaal zitten en elkaar via fok uitschelden
Ik zie gewoon voor me dat hondebrokje en tetou dezelfde persoon zijn en er snel van browser wordt gewisseld en het wachten is tot ze ergens de fout in gaat.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef gianni61 het volgende:
en tetou dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee hoef geen stinkende Turk naast me plus spieken onmogelijk door die lange neus.
Misschien nog steeds.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik dacht wij hadden een speciale band door dat ene liedje en nog zo'n overeenkomst
Als je tussen de regels door leest en een beetje optimistisch bentquote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lees nog eens terug, niemand komt voor je op hoor
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef gianni61 het volgende:
Je laat je liever neuken door een stinkende mocro, stukken beter ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee hoef geen stinkende Turk naast me plus spieken onmogelijk door die lange neus.
Sommige frustraties lopen hoog op.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie gewoon voor me dat hondebrokje en tetou dezelfde persoon zijn en er snel van browser wordt gewisseld en het wachten is tot ze ergens de fout in gaat.
Maar hoe weet je dat dan dat hij seks met mannen heeft? en waarom laat jij je door zo'n poeppenis naaien dan? pijp je hem ook btw? zoveel vragen...quote:Op maandag 16 maart 2015 10:48 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Haha " ik kan niet slapen "![]()
Allebei.
Poeppenisquote:Op maandag 16 maart 2015 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat dan dat hij seks met mannen heeft? en waarom laat jij je door zo'n poeppenis naaien dan? pijp je hem ook btw? zoveel vragen...
Je kwam net nog voor hem op, haha dikke vrouwen hater jij.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je laat je liever neuken door een stinkende mocro, stukken beter ja.Gooi jezelf weg, niemand houdt van je.
Ben best benieuwd hoor, zoveel kritiek maar vast gewoon hypocriet hem wel verwennenquote:
Ja zegt idd ook genoeg over mij.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat dan dat hij seks met mannen heeft? en waarom laat jij je door zo'n poeppenis naaien dan? pijp je hem ook btw? zoveel vragen...
Ik ben ook wel aardig popiejopie hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Als je tussen de regels door leest en een beetje optimistisch bent![]()
Jij wilt graag popiejopie zijn
Johquote:Op maandag 16 maart 2015 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben best benieuwd hoor, zoveel kritiek maar vast gewoon hypocriet hem wel verwennen
Neukt hij je nog steeds dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:56 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja zegt idd ook genoeg over mij.
Daarom wel dom dat ik het erbij haal. Want menig vrouw zou link laten liggen als ze het wisten.
waarom typ jij zo raarquote:Op maandag 16 maart 2015 10:56 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Daarom wel dom dat ik het erbij haal. Want menig vrouw zou link laten liggen als ze het wisten.
Wist niet dat je moeder een bijnaam hadquote:Op maandag 16 maart 2015 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben het met chloor eens. Liever tetou dan een hersenbloeder
Ze heeft een hersenbloeding gehad, niet mee spotten aubquote:
Omdat ik telefonisch zit te ragen en m'n telefoon me in de steek laat. Plus gebrek aan motivatie.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:59 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie trouwens nog iets bijzonders gedaan op International R Kelly Day?
ik niet echtquote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
OMgquote:Op maandag 16 maart 2015 10:56 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Van een flatgebouw gesprongen.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:59 schreef Chloroform het volgende:
Pics van je huis en auto en je weet welquote:Op maandag 16 maart 2015 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel aardig popiejopie hoor.
Hahahahahaquote:Op maandag 16 maart 2015 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JohAlsof iemand die hersenscheten van dat kind serieus neemt. Zit gewoon weer elke dinsdagavond kontje te spreiden voor tetou en daarna zijn bed onder te pissen.
Naar het toilet geweestquote:Op maandag 16 maart 2015 10:59 schreef Chloroform het volgende:
Seks gehad met 12 jarige meidjequote:Op maandag 16 maart 2015 10:59 schreef Chloroform het volgende:
En uit de kast gekomen?quote:
Je haalt R Kelly en Bill Cosby door elkaar :squote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:00 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Pics van je huis en auto en je weet wel
Eh neequote:Op maandag 16 maart 2015 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je haalt R Kelly en Bill Cosby door elkaar :s
Chips en koekjes?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Triest hè.
Straks naar de supermarkt, wat eigenwaarde en zelfrespect inslaan.
Mooi.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, wel m'n transgender zoon geaccepteerd zoals ie is.
waarom rage je?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:58 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat ik telefonisch zit te ragen en m'n telefoon me in de steek laat. Plus gebrek aan motivatie.
15 =/= 12quote:Op maandag 16 maart 2015 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh neeBill Cosby neukte alle vrouwen, R Kelly Aliyaah toen ze 15 was ofzo
[..]
Chips en koekjes?
Hij was toen in de 30, enz ij was niet de enige ... etc. maar laat ook maarquote:Op maandag 16 maart 2015 11:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
15 =/= 12
Weinig meisjes die op hun 15e maagd zijn nog
Ja, snap niet waarom je zo superserial bent opeens maar zal wel diep zittenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij was toen in de 30, enz ij was niet de enige ... etc. maar laat ook maar
Genoeg.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
15 =/= 12
Weinig meisjes die op hun 15e maagd zijn nog
Op welke leeftijd had jij voor het eerst seks dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Genoeg.
Snap dat echt niet hoe je op zo'n baby lestijd seks kan hebben.
Jakkie
Gemeen hèquote:Op maandag 16 maart 2015 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]probeer ik je tegen beter weten in een beetje te whiteknighten hier, krijg ik zo'n oppervlakkige behandeling
20 dacht ik of eind 19.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Op welke leeftijd had jij voor het eerst seks dan?
huh?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap niet waarom je zo superserial bent opeens maar zal wel diep zitten
Hueheuheue snap je, diep
Staat alleen maar troep in hoor. Je mist niks.quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:09 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Staat alleen maar troep in hoor. Je mist niks.
Ik zie niksquote:
Sorry, maar dit is gewoon een enorm stukje karakterontwikkeling. Je sloeg in George Orwell's 1984 toch ook het stuk niet over waarin Winston eindelijk Julia durft toe te laten in zijn hart ondanks de opgelegde wil van de maatschappij? Migadoquote:Op maandag 16 maart 2015 11:09 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Staat alleen maar troep in hoor. Je mist niks.
Eerst wat meer informatie over het brood gerne.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef jamesdeen het volgende:
zal ik mijn broodje wel of niet roosteren?
Que?quote:
Oh jammerquote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik zie niksInternet protection enzo.
Dat had Winston zelf beter kunnen overslaanquote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is gewoon een enorm stukje karakterontwikkeling. Je sloeg in George Orwell's 1984 toch ook het stuk niet over waarin Winston eindelijk Julia durft toe te laten in zijn hart ondanks de opgelegde wil van de maatschappij? Migado
Ik doelde niet op jouw inspirende teksten hoor. Jouw posts zijn net poezie!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is gewoon een enorm stukje karakterontwikkeling. Je sloeg in George Orwell's 1984 toch ook het stuk niet over waarin Winston eindelijk Julia durft toe te laten in zijn hart ondanks de opgelegde wil van de maatschappij? Migado
In Utrecht weer?quote:
Dit is het liefste wat een FOK!ker deze week tegen me gezegd heeftquote:Op maandag 16 maart 2015 11:12 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouw inspirende teksten hoor. Jouw posts zijn net poezie!
En de week is nog pas net begonnen!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat een FOK!ker deze week tegen me gezegd heeft
Mag ik komenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Matip en ik hebben zondag al een 1 op 1 meet op zijn zolderkamertje met laptops en kaarsjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |