en tetou dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee hoef geen stinkende Turk naast me plus spieken onmogelijk door die lange neus.
Misschien nog steeds.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik dacht wij hadden een speciale band door dat ene liedje en nog zo'n overeenkomst
Als je tussen de regels door leest en een beetje optimistisch bentquote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lees nog eens terug, niemand komt voor je op hoor
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef gianni61 het volgende:
ik zie het nu een beetje voor me alsof hondebrok en chloortje giebelend naast elkaar in een klaslokaal zitten en elkaar via fok uitschelden
Je laat je liever neuken door een stinkende mocro, stukken beter ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee hoef geen stinkende Turk naast me plus spieken onmogelijk door die lange neus.
Sommige frustraties lopen hoog op.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zie gewoon voor me dat hondebrokje en tetou dezelfde persoon zijn en er snel van browser wordt gewisseld en het wachten is tot ze ergens de fout in gaat.
Maar hoe weet je dat dan dat hij seks met mannen heeft? en waarom laat jij je door zo'n poeppenis naaien dan? pijp je hem ook btw? zoveel vragen...quote:Op maandag 16 maart 2015 10:48 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Haha " ik kan niet slapen "![]()
Allebei.
Poeppenisquote:Op maandag 16 maart 2015 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat dan dat hij seks met mannen heeft? en waarom laat jij je door zo'n poeppenis naaien dan? pijp je hem ook btw? zoveel vragen...
Je kwam net nog voor hem op, haha dikke vrouwen hater jij.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je laat je liever neuken door een stinkende mocro, stukken beter ja.Gooi jezelf weg, niemand houdt van je.
Ben best benieuwd hoor, zoveel kritiek maar vast gewoon hypocriet hem wel verwennenquote:
Ja zegt idd ook genoeg over mij.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dat dan dat hij seks met mannen heeft? en waarom laat jij je door zo'n poeppenis naaien dan? pijp je hem ook btw? zoveel vragen...
Ik ben ook wel aardig popiejopie hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:53 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Als je tussen de regels door leest en een beetje optimistisch bent![]()
Jij wilt graag popiejopie zijn
Johquote:Op maandag 16 maart 2015 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben best benieuwd hoor, zoveel kritiek maar vast gewoon hypocriet hem wel verwennen
Neukt hij je nog steeds dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:56 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja zegt idd ook genoeg over mij.
Daarom wel dom dat ik het erbij haal. Want menig vrouw zou link laten liggen als ze het wisten.
waarom typ jij zo raarquote:Op maandag 16 maart 2015 10:56 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Daarom wel dom dat ik het erbij haal. Want menig vrouw zou link laten liggen als ze het wisten.
Wist niet dat je moeder een bijnaam hadquote:Op maandag 16 maart 2015 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ben het met chloor eens. Liever tetou dan een hersenbloeder
Ze heeft een hersenbloeding gehad, niet mee spotten aubquote:
Omdat ik telefonisch zit te ragen en m'n telefoon me in de steek laat. Plus gebrek aan motivatie.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:59 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie trouwens nog iets bijzonders gedaan op International R Kelly Day?
ik niet echtquote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
wie van de SC heeft zin in een meet? k ga mss weer eentje organiseren als genoeg mensen willen..
OMgquote:Op maandag 16 maart 2015 10:56 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Van een flatgebouw gesprongen.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:59 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie trouwens nog iets bijzonders gedaan op International R Kelly Day?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |