Jij haat altijd op de vrouwen in de club.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk dat de meesten liever tetou de lokhomo hebben dan mekurwa de hoerenziekte
Hahaha lenenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wil niet opscheppen maar ik leen maximaal bij ja.
mwa..quote:Op maandag 16 maart 2015 10:46 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk dat de meesten liever tetou de lokhomo hebben dan mekurwa de hoerenziekte
mwoh weenie, m'n de spanning van m'n kringspier is wel goed zoquote:Op maandag 16 maart 2015 10:46 schreef Chloroform het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Alleen achterlijke hoeren zoals jij ja. En ntm.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:46 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Jij haat altijd op de vrouwen in de club.
Afgunstige lelijke draak
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:47 schreef tetouaribo het volgende:
Het was weer gezelligHaha " ik kan niet slapen "SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Allebei.
Hij doet alleen beetje dippenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:47 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
mwoh weenie, m'n de spanning van m'n kringspier is wel goed zo
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen achterlijke hoeren zoals jij ja. En ntm.
Je bent zelf een stoephoer, wijf.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt twee kehba's.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je beschimmelde perenbek gewoon eens.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:49 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Je bent zelf een stoephoer, wijf.
Ga lekker galgje spelen viswijfquote:Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Houd je beschimmelde perenbek gewoon eens.
Roep die man erbijquote:Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef tetouaribo het volgende:
Hersenbloeding vs neus (een komt voor me op de ander wilt me kapot maken) wat een verhaal
Ja, bah.quote:
Lees nog eens terug, niemand komt voor je op hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 10:50 schreef tetouaribo het volgende:
Hersenbloeding vs neus (een komt voor me op de ander wilt me kapot maken) wat een verhaal
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef gianni61 het volgende:
ik zie het nu een beetje voor me alsof hondebrok en chloortje giebelend naast elkaar in een klaslokaal zitten en elkaar via fok uitschelden
Nee hoef geen stinkende Turk naast me plus spieken onmogelijk door die lange neus.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef gianni61 het volgende:
ik zie het nu een beetje voor me alsof hondebrok en chloortje giebelend naast elkaar in een klaslokaal zitten en elkaar via fok uitschelden
Ik zie gewoon voor me dat hondebrokje en tetou dezelfde persoon zijn en er snel van browser wordt gewisseld en het wachten is tot ze ergens de fout in gaat.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:52 schreef gianni61 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |