Leuk!quote:
Dat was toch uit en je wilde toch met mij verkering? Damn over dubbele signalen gesproken.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Haha m'n "vriend" scheld me ook altijd uit voor slet en hij zelf neukt elke vrijdag avond een man voor een paar tientjes.
Ironisch zulke hoertjes.![]()
@ tetouaribo
pffffff wowquote:Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Haha m'n "vriend" scheld me ook altijd uit voor slet en hij zelf neukt elke vrijdag avond een man voor een paar tientjes.
@ tetouaribo
Rot opquote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
@ tetouaribo
dat ik niet meer kan lopen aaahahahahahhaaahah xD ;p ;p ;d ;Dquote:Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
haha ik zou jou eens even twee dagen fucken en ik lik je, je bent immers prima te doen ehehehahahahuehuehuehoeoeoexD ;P;p;D
Ben jij een beetje rijk?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat was toch uit en je wilde toch met mij verkering? Damn over dubbele signalen gesproken.
Echt? Neukt tetou echt mannen?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:42 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Geen grapen hier maar stoer doen
Muil houden teefquote:Op maandag 16 maart 2015 10:43 schreef Chloroform het volgende:
Kan iemand die schapenkut weer even afvoeren naar het tehuis
Lief doen!quote:
Opkkren longhoerquote:
Krijgen we dit weerquote:Op maandag 16 maart 2015 10:40 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
@ tetouaribo
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:43 schreef Chloroform het volgende:
quote:
blijft toch terugkomen..quote:Op maandag 16 maart 2015 10:43 schreef Chloroform het volgende:
In de sportschool?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:44 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ja op de lopende band ( aantal keren)
Vies he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |