Ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie lekker weekend gehad, jongens?
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die soort jongens hebben totaal geen zelfvertrouwen en geen vertrouwen in het meisje. Doodsbang dat zij wordt verleid door een ander jongetje op social media. Dan zou je gewoon je ballen moeten inleveren
1op1 met jou?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
wie van de SC heeft zin in een meet? k ga mss weer eentje organiseren als genoeg mensen willen..
ja, mooi zijn die altijdquote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, vervelend.
Dan is het goed. Vind het altijd zo'n afknapper als mensen van die plastic tuinmeubelen hebben
Ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
wie van de SC heeft zin in een meet? k ga mss weer eentje organiseren als genoeg mensen willen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
nee...groepsmeetquote:Op maandag 16 maart 2015 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
1op1 met jou?
[..]
ja, mooi zijn die altijd
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.zuurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2015 10:35:18 ]
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zuurtjeLekker. Doe maar zo een met citroensmaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Om toch even netjes te antwoorden. Ik heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
HIGH-CLASS,quote:Op maandag 16 maart 2015 10:35 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Om toch even netjes te antwoorden. Ik heb wel wat beters te doen
Laat horen!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zit een leuke grap te verzinnen met aanstaande zaterdag en de komende trefwoorden uit de door jou geschreven zin: 'likje', 'twee fucking dagen', 'prima te doen'.
Beetje achterhaald ditquote:
Nou, dan niet. Jezus :squote:
Haha m'n "vriend" scheld me ook altijd uit voor slet en hij zelf neukt elke vrijdag avond een man voor een paar tientjes.quote:
haha ik zou jou eens even twee dagen fucken en ik lik je, je bent immers prima te doen ehehehahahahuehuehuehoeoeoequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |