Ik ben lekker aan het klussen geweest. Ik heb dan wel twee linker handen, maar het resultaat mag er zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie lekker weekend gehad, jongens?
Gewerkt, mijn weekend is net pas begonnen.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel, en jij?
wat heb je gedaan?
moet ook gebeuren.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewerkt, mijn weekend is net pas begonnen.
Wat heb je geklust allemaal?!quote:Op maandag 16 maart 2015 10:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik ben lekker aan het klussen geweest. Ik heb dan wel twee linker handen, maar het resultaat mag er zijn.
Hoe was jouw weekend?
gefoktquote:Op maandag 16 maart 2015 10:17 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie lekker weekend gehad, jongens?
een ikea billy?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb je geklust allemaal?!
Ik heb nu weekend en ik moet ergens een boekenkast gaan kopen.
hardstylequote:
Die ene van Lenny Kravitz is wel leuk, The Chamber ofzo?quote:
Nee, geen Billy. Gewoon, een goedkope boekenkast, is toch voor in de extra slaapkamer.quote:
hij heeft best aardige liedjes toch heb ik een hekel aan hemquote:Op maandag 16 maart 2015 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die ene van Lenny Kravitz is wel leuk, The Chamber ofzo?
nog goedkoper?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, geen Billy. Gewoon, een goedkope boekenkast, is toch voor in de extra slaapkamer.
Vriendin heeft nieuwe kamer, die had een likje verf nodig en gelijk maar alles oververhuisd. Twee fucking dagen mee bezig geweest.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat heb je geklust allemaal?!
Ik heb nu weekend en ik moet ergens een boekenkast gaan kopen.
Ook alleen maar omdat hij meer succes en meer bitches heeft dan jij :squote:Op maandag 16 maart 2015 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij heeft best aardige liedjes toch heb ik een hekel aan hem
[..]
nog goedkoper?
ik kreeg zaterdag een kastje voor in mn keuken, en krijg komende week een tuintafel en tuinstoelen
nee, omdat hij met zn stoned harses maar op het podium bleef rondzwalken terwijl "wij" aan het wachten waren op rammstein.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat hij meer succes en meer bitches heeft dan jij :s
Toch niet van die witte, plastic units eh?
Ahw, rip. Wel lief van jequote:Op maandag 16 maart 2015 10:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Vriendin heeft nieuwe kamer, die had een likje verf nodig en gelijk maar alles oververhuisd. Twee fucking dagen mee bezig geweest.
Ikea is cheap en prima te doen.
Nou, vervelend.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, omdat hij met zn stoned harses maar op het podium bleef rondzwalken terwijl "wij" aan het wachten waren op rammstein.
en nee, gewoon mooi hout. alleen ff schuren en nieuw laklaagje
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
wie van de SC heeft zin in een meet? k ga mss weer eentje organiseren als genoeg mensen willen..
Ik zit een leuke grap te verzinnen met aanstaande zaterdag en de komende trefwoorden uit de door jou geschreven zin: 'likje', 'twee fucking dagen', 'prima te doen'.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:26 schreef Matip het volgende:
[..]
Vriendin heeft nieuwe kamer, die had een likje verf nodig en gelijk maar alles oververhuisd. Twee fucking dagen mee bezig geweest.
Ikea is cheap en prima te doen.
ik hoor dat lied al elke dag op stage. is echt kutquote:Op maandag 16 maart 2015 10:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die ene van Lenny Kravitz is wel leuk, The Chamber ofzo?
Ja hoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:31 schreef madeliefff het volgende:
wie van de SC heeft zin in een meet? k ga mss weer eentje organiseren als genoeg mensen willen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |