ik weet wel zeker dat hij aanmoediging heeft gehad.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De logica in waar hij zijn woede uit is echter wel erg ver te zoeken. Die jongen was gewoon de weg kwijt en was sowieso een tikkende tijdbom. Als hij daar niet naartoe was gegaan dan had hij zoals hij het al had bedacht wel iets in Australië geflikt. Al werd dat hem iets te veel van het goede en zal hij wel wat aanmoediging en/of extra hersenspoeling nodig hebben gehad om dit te doen.
Die jongen had hulp nodig.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De logica in waar hij zijn woede uit is echter wel erg ver te zoeken. Die jongen was gewoon de weg kwijt en was sowieso een tikkende tijdbom. Als hij daar niet naartoe was gegaan dan had hij zoals hij het al had bedacht wel iets in Australië geflikt. Al werd dat hem iets te veel van het goede en zal hij wel wat aanmoediging en/of extra hersenspoeling nodig hebben gehad om dit te doen.
Ik moedig het alleen aan, maar als je het niet wil is uiteindelijk de keuze aan jou.quote:
wat ben je toch een goeie gozer, Remqoquote:Op maandag 16 maart 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moedig het alleen aan, maar als je het niet wil is uiteindelijk de keuze aan jou.
wat de neuk is deltasearchquote:Op maandag 16 maart 2015 01:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vgm is mijn internet sneller nu die shit eraf is, maar durf het na slechts 3 geladen pagina's nog niet met zekerheid te zeggen.
Oh, en dat kkdeltasearch is weer terug
quote:Op maandag 16 maart 2015 01:14 schreef deadprez het volgende:
Ben het op een aantal punten in zijn blog wel met hem eens trouwens.
hahahaquote:Op maandag 16 maart 2015 01:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vgm is mijn internet sneller nu die shit eraf is, maar durf het na slechts 3 geladen pagina's nog niet met zekerheid te zeggen.
Oh, en dat kkdeltasearch is weer terug
je bent aan het radicaliseren dpquote:Op maandag 16 maart 2015 01:14 schreef deadprez het volgende:
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=auquote:Op maandag 16 maart 2015 01:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Link naar dat blog iemand?
In bed ff lezen.
Het punt dat de VS de grootste terroristen (samen met israel) zijn, is zeker waar.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:14 schreef deadprez het volgende:
linkje?quote:Op maandag 16 maart 2015 01:26 schreef deadprez het volgende:
Hoe verder je die shit leest, hoe gekker het wordt.
zou de slogan van FOK! kunnen zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 01:26 schreef deadprez het volgende:
Hoe verder je die shit leest, hoe gekker het wordt.
Thx. Geeft toch weer extra inzicht in hoe zijn haat jegens democratie is opgebouwd en wat het zo ver heeft laten komen.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=au
Arabische tekens in begin. Niet gelezenquote:Op maandag 16 maart 2015 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=au
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |