It's the dark side of the Forcequote:
ik denk er over naquote:Op maandag 16 maart 2015 01:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw, ik durf ook in te bellen![]()
Ben je nou een Mann of niet?
Ja doen!!! Ga inbellen bij hoink en draag je rap voor! Djedje zal als een blok voor je vallen.quote:
Je kan eventueel een vervormer gebruiken, maar dat boet in de mogelijke rapkwaliteitenquote:
De logica in waar hij zijn woede uit is echter wel erg ver te zoeken. Die jongen was gewoon de weg kwijt en was sowieso een tikkende tijdbom. Als hij daar niet naartoe was gegaan dan had hij zoals hij het al had bedacht wel iets in Australië geflikt. Al werd dat hem iets te veel van het goede en zal hij wel wat aanmoediging en/of extra hersenspoeling nodig hebben gehad om dit te doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fijn voor je pik
de een kan er wat minder goed tegen dan de ander
de een zal er iets van zeggen en de ander kropt het op en probeert op een andere manier zijn woede te uiten
En datquote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja doen!!! Ga inbellen bij hoink en draag je rap voor! Djedje zal als een blok voor je vallen.
doe jij interessant dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achter je toetsenbordje oordelen nog makkelijker
dat je de halve wereld overvliegt en aansluit bij ISIS heb je toch aardig wat lef voor nodigquote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De logica in waar hij zijn woede uit is echter wel erg ver te zoeken. Die jongen was gewoon de weg kwijt en was sowieso een tikkende tijdbom. Als hij daar niet naartoe was gegaan dan had hij zoals hij het al had bedacht wel iets in Australië geflikt. Al werd dat hem iets te veel van het goede en zal hij wel wat aanmoediging en/of extra hersenspoeling nodig hebben gehad om dit te doen.
het probleem is m'n stem niet, het probleem is dat er hier nog andere mensen wonen die mij dan random in mezelf horen rappenquote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan eventueel een vervormer gebruiken, maar dat boet in de mogelijke rapkwaliteiten
sorry had je f over het hoofd gezien?quote:Op maandag 16 maart 2015 01:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beantwoord mijn vraag dan kale katoenplukker
Meh, zullen er genoeg bij zijn die zich zodra ze er zijn afvragen waar ze ooit aan zijn begonnen maar niet meer terug kunnen dus daar goor je niets van dan.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat je de halve wereld overvliegt en aansluit bij ISIS heb je toch aardig wat lef voor nodig
Gewoon zeggen dat je op FOK! zit, als je bij je ouders woont willen ze het wel begrijpen en psychische hulp aanbieden.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het probleem is m'n stem niet, het probleem is dat er hier nog andere mensen wonen die mij dan random in mezelf horen rappen
quote:Op maandag 16 maart 2015 01:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
sorry had je f over het hoofd gezien?
quote:Op maandag 16 maart 2015 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom sluit je je niet bij JAN aan dan?
het is idd eenrichtingsverkeer, zie maar eens terug te komen daarnaquote:Op maandag 16 maart 2015 01:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meh, zullen er genoeg bij zijn die zich zodra ze er zijn afvragen waar ze ooit aan zijn begonnen maar niet meer terug kunnen dus daar goor je niets van dan.Lef, naïef, of roekeloos. Je kan het op meerdere manieren zien.
goed planquote:Op maandag 16 maart 2015 01:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je op FOK! zit, als je bij je ouders woont willen ze het wel begrijpen en psychische hulp aanbieden.
dus je doet het!?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |