Leuke bril grquote:Op zondag 15 maart 2015 23:56 schreef DjeDje het volgende: Als ik nu die toets niet haal weet ik het ook niet meer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was te laat mi kankiquote:
Weey G nee dees is geen kaap mimang jeweetzelf Xd'quote:
sinds gisteren beeld ik jou met die outfit van gisteren in als jij postquote:Op maandag 16 maart 2015 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weey G nee dees is geen kaap mimang jeweetzelf Xd'
chevy is gevaarlijk ik zeg je. pas op voor die boiquote:Op maandag 16 maart 2015 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds gisteren beeld ik jou met die outfit van gisteren in als jij post
ja zeker als z'n mondkapje er per ongeluk af valtquote:Op maandag 16 maart 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
chevy is gevaarlijk ik zeg je. pas op voor die boi
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds gisteren beeld ik jou met die outfit van gisteren in als jij post
geilquote:
jaquote:
I hope. Ik wil mijn traditie voortzetten.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien brengt het wel extra geluk voor de toets morgen
Nu is het normaal.quote:
Nee maar het is wel normaal voor een FOK!kerquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is het normaal dat ik als middelbare scholier op een zondagavond 10 over 12 met een zak cashewnoten op de bank match of the day lig te kijken?
jaquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is het normaal dat ik als middelbare scholier op een zondagavond 10 over 12 met een zak cashewnoten op de bank match of the day lig te kijken?
het is raar als je dat niet doetquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aitquote:Op maandag 16 maart 2015 00:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nee maar het is wel normaal voor een FOK!ker
cashewnoten zijn een bourgeois snackquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Raar.quote:
als iemand hier een pica post wordt het eerst geladen, en dan kan het kankigroot zijn. maar als de pica volledig is geladen wordt het automatisch aan het scherm aangepast.quote:
Ik ben onderdeel van de volgende generatie van de bourgoisie, dus ik zie het probleem niet echt.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
cashewnoten zijn een bourgeois snack
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens Hermann is het wel normaal en die is al volwassen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja dat zeg ik ookquote:
wat zou er mis mee moeten zijn danquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
nu is het plaatje weer verneuktquote:Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iemand hier een pica post wordt het eerst geladen, en dan kan het kankigroot zijn. maar als de pica volledig is geladen wordt het automatisch aan het scherm aangepast.
the more you know
Rack city bitch.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ten, ten, ten, twenties and them fifties bitch
Oh, dacht dat jij ook neo-Marxist was.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben onderdeel van de volgende generatie van de bourgoisie, dus ik zie het probleem niet echt.
Gewoon morgen gym skippen kan je langer uitslapenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben onderdeel van de volgende generatie van de bourgoisie, dus ik zie het probleem niet echt.
Weet niet maar ben beetje onzeker over mezelf soms :squote:Op maandag 16 maart 2015 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat zou er mis mee moeten zijn dan
okquote:
dat je kaolo pussy bentquote:
je wil er een wedstrijd van maken maar verliest al bij het startschotquote:Op maandag 16 maart 2015 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik pussy was zou ik geen fittie starten
Vind Webers theorie met standen, klasses en partijen beter :squote:Op maandag 16 maart 2015 00:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh, dacht dat jij ook neo-Marxist was.
http://www.webersholland.nl/quote:Op maandag 16 maart 2015 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind Webers theorie met standen, klasses en partijen beter :s
Succesquote:
nu moet je ook echt gaan vechten, morgen CS Utrecht 18:00!quote:Op maandag 16 maart 2015 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik pussy was zou ik geen fittie starten
staat op die site die ik linktequote:
oh wist ik niet ;squote:Op maandag 16 maart 2015 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Max_Weber_(socioloog)
je moeder is zo domquote:Op maandag 16 maart 2015 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben nu bezig met een rap
[..]
doeii, succes
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:19 schreef SideEffect het volgende:
ONEE Fylax is er, doe snel alsof je slaapt!!!!!!!
halloquote:
white supremacy is nooit racistischquote:
quote:
trquote:Op maandag 16 maart 2015 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
white supremacy is nooit racistisch
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je moeder is zo dom
dat ze dr. pepper belde toen ze een dokter nodig had
de libi draait doorquote:
jij snapt ook niks hèquote:Op maandag 16 maart 2015 00:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
waarom zit jij op webersholland.nl?
Wie is die chick op je twitter eigenlijk :$quote:
Volg je het topic?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
waarom zit jij op webersholland.nl?
Mag ik je facebookquote:Op maandag 16 maart 2015 00:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie is die chick op je twitter eigenlijk :$
is een fan van me xdxdquote:Op maandag 16 maart 2015 00:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie is die chick op je twitter eigenlijk :$
slim om dan tot half 1 op te blijvenquote:
verplichtingen voor school enzoquote:Op maandag 16 maart 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
slim om dan tot half 1 op te blijven
Heb geen facebookquote:
ik moest meteen aan dit grapje denkenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je moeder is zo dom
dat ze dr. pepper belde toen ze een dokter nodig had
yoquote:
ik kan het niet lezen manquote:Op maandag 16 maart 2015 00:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
ik moest meteen aan dit grapje denken
[ afbeelding ]
Meh, ik vind dit soort shit net zo kansloos als dat gedoe van dwc iedere keer. Laat iedereen gewoon normaal meeposten hier.quote:
Wauwquote:Op maandag 16 maart 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
dp kom hier maar eens tegenop
-----
[..]
yo
yo
yo
mijn naam is Der_Mann
dat rijmt op Hermann
maar dat is mijn naam niet
vandaar dit raplied
(nu komt het refrein)
neeheeeheee ik heet geen Hermann
neeheehee zo heet ik niet
neeheehee ik heet geen Hermann
neeheehee je moeders tiet
(nu verder met de diss op dp)
deadprez zit stoer te doen
maar hij zit alleen maar zijn tijd te verdoen
iedereen hier weet dat ik sterker ben
nadat ik met hem klaar ben neemt hij een hersenscan
ik stomp hem in z'n maag, ik stomp hem in z'n bek
zijn hele lichaam wordt een grote bloedvlek
*drops mic*
1-0 voor Hermann harde spit harde spitquote:Op maandag 16 maart 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
-----
[..]
yo
yo
yo
mijn naam is Der_Mann
dat rijmt op Hermann
vandaar dit raplied
(nu komt het refrein)
*drops mic*
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
-----
[..]
yo
yo
yo
mijn naam is Der_Mann
dat rijmt op Hermann
vandaar dit raplied
(nu komt het refrein)
*drops mic*
Hermann heldquote:Op maandag 16 maart 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
-----
[..]
yo
yo
yo
mijn naam is Der_Mann
dat rijmt op Hermann
vandaar dit raplied
(nu komt het refrein)
*drops mic*
Gaat een beetje lastig als je anderen bans aan gaat lopen smeren.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Meh, ik vind dit soort shit net zo kansloos als dat gedoe van dwc iedere keer. Laat iedereen gewoon normaal meeposten hier.
Die wil ik op Radio KLB horenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
-----
[..]
yo
yo
yo
mijn naam is Der_Mann
dat rijmt op Hermann
vandaar dit raplied
(nu komt het refrein)
*drops mic*
Ja dat was inderdaad kei triest, maar ik vind het hier wat chiller zonder die fitties constant.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig als je anderen bans aan gaat lopen smeren.
: )quote:Op maandag 16 maart 2015 00:22 schreef Der_Mann het volgende:
-----
[..]
yo
yo
yo
mijn naam is Der_Mann
dat rijmt op Hermann
vandaar dit raplied
(nu komt het refrein)
*drops mic*
FUCK YESquote:Op maandag 16 maart 2015 00:25 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je wint een weekendje weg naar de Ardennen met Djedje, gefeliciteerd!!
Leven en laten levenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat een beetje lastig als je anderen bans aan gaat lopen smeren.
Vandaar dat Fylax op moet tyfen, dan zijn er geen fitties.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad kei triest, maar ik vind het hier wat chiller zonder die fitties constant.
Wel even op blijven lettenquote:
Dit. KLB is al een groot slagveld, laat dit dan op z'n minst een rustige plek zijn.quote:
Zoiets, maar ik heb dan ook een Licence to Chillquote:
Guus gewoon niets van aantrekken, negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat Fylax op moet tyfen, dan zijn er geen fitties.
als je rust wil zet je maar je computer uitquote:Op maandag 16 maart 2015 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. KLB is al een groot slagveld, laat dit dan op z'n minst een rustige plek zijn.
Daarom. Is die sloerie alleen maar blij mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Guus gewoon niets van aantrekken, negatieve aandacht is ook aandacht.
Deze man.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je rust wil zet je maar je computer uit
goedzo remqoquote:Op maandag 16 maart 2015 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik heb dan ook een Licence to Chill
Wat Frank eerder al opmerkte, en daar ben ik het ook faliekant mee eens; we zitten hier voor onze lol en ontspanning.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. KLB is al een groot slagveld, laat dit dan op z'n minst een rustige plek zijn.
hehehequote:Op maandag 16 maart 2015 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je rust wil zet je maar je computer uit
Ik ben het daar ook helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat Frank eerder al opmerkte, en daar ben ik het ook faliekant mee eens; we zitten hier voor onze lol en ontspanning.
Dat er wel eens een discussie losbarst met de nodige onenigheden, hmm oke, maar blijf er niet in hangen. Het moet wel leuk blijven, voor jezelf en een ander.
Wordt het allemaal te persoonlijk, dan is dat een teken dat je hier te veel en/of te lang zit.
wow, jij bent echt kkmad op fylax.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom. Is die sloerie alleen maar blij mee.
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben het daar ook helemaal mee eens.
is dat echt?quote:
Doel je nu op MMGFHJMBH ?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat Frank eerder al opmerkte, en daar ben ik het ook faliekant mee eens; we zitten hier voor onze lol en ontspanning.
Dat er wel eens een discussie losbarst met de nodige onenigheden, hmm oke, maar blijf er niet in hangen. Het moet wel leuk blijven, voor jezelf en een ander.
Wordt het allemaal te persoonlijk, dan is dat een teken dat je hier te veel en/of te lang zit.
Wat heb ik gedaanquote:
vote remqo 2016quote:Op maandag 16 maart 2015 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mja, zo'n nerdje is ook wel makkelijk te manipuleren denk ik.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:33 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja, die gast heeft zich opgeblazen
Niemand specifiek eigenlijk, maar als MMMGERLNK de slowchat te serieus neemt, dan is het wel aan hem gericht.quote:
iedereen die dit leest voelt zich nu aangesprokenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja, zo'n nerdje is ook wel makkelijk te manipuleren denk ik.
ik voelde me aangesproken terwijl ik het typtequote:Op maandag 16 maart 2015 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen die dit leest voelt zich nu aangesproken
hoe is hetquote:Op maandag 16 maart 2015 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gegroet Fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyylax
nu even nietquote:Op maandag 16 maart 2015 00:34 schreef deadprez het volgende:
inb4 fittie over wie de ekte ekte ariana fanboi is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
spreek voor jezelf, nerdjequote:Op maandag 16 maart 2015 00:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iedereen die dit leest voelt zich nu aangesproken
hier staat een uitgebreid verslag over die kerelquote:Op maandag 16 maart 2015 00:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mja, zo'n nerdje is ook wel makkelijk te manipuleren denk ik.
Thanks, even lezen.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hier staat een uitgebreid verslag over die kerel
http://www.dailymail.co.u(...)q-chasing-death.html
alles gaat goed hoor, net een date met DjeDje naar de Ardennen gewonnen. met jou?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
hoe is het
Jij bent echt een goed persoon
Ik heb ook geen problemen met wat fitties af en toe, maar dat constante gezeik over dezelfde dingen wordt wel irritant.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee maar srs
voor rust moet je niet op fok zijn
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:36 schreef deadprez het volgende:
dat constante gezeik over dezelfde dingen wordt wel irritant.
Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alles gaat goed hoor, net een date met DjeDje naar de Ardennen gewonnen. met jou?
en dat ben ik zeker ja
zo is leefquote:Op maandag 16 maart 2015 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen met wat fitties af en toe, maar dat constante gezeik over dezelfde dingen wordt wel irritant.
je bent zelf een probleemquote:Op maandag 16 maart 2015 00:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb ook geen problemen met wat fitties af en toe, maar dat constante gezeik over dezelfde dingen wordt wel irritant.
Doe niet alsof je oldfag bent.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zo is leef
zijn tegenwoordig weinig dingen die ik irritant vind op fok
de rest leer je doorheen te kijken
Haal misschien maar weg hoorquote:Op maandag 16 maart 2015 00:39 schreef deadprez het volgende:
Maar misschien ben ik ook wel een softie.
Ik kan wel wat dingen bedenken, denk jij daar maar eens over naquote:
Worden, ja?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:39 schreef deadprez het volgende:
Maar misschien word ik ook wel een softie.
En word kan je ook weglatenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haal misschien maar weg hoor
maar ben ik ook wel een softiequote:Op maandag 16 maart 2015 00:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haal misschien maar weg hoor
Ik ben gewoon een hippie.quote:
veel mensen zouden tientallen euro's betalen om met 72 van mij te kunnen neukenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind 1 hermann al veel, laat staan 72 ;s
Moest lachenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahahquote:Op maandag 16 maart 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook een quote bewerken en vervolgens nog een woordje zeggen dat niet klopt. Mijn autisme kan dit niet aan.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
had ik al, wel opletten hè
Stiekem moest ik lachenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha grappig.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:45 schreef Catkiller het volgende:
Haha die Aussie was echt helemaal van de kaart af zeg, mafketel.
lekkere noodles en kinder porno bom onder bus geert wilders meer meer meer bin laden aivd kom danquote:
Was het niet dit dan wel iets anders waar hij zijn haat die hij heeft ontwikkeld in zijn kut leven op had losgelaten. Ik slaap er niet minder om. Jammer dat het zo'n pussy zelfmoordaanslag was tegen nietsvermoedende personen.quote:
hahahaha fuck uquote:Op maandag 16 maart 2015 00:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was het niet dit dan wel iets anders waar hij zijn haat die hij heeft ontwikkeld in zijn kut leven op had losgelaten. Ik slaap er niet minder om. Jammer dat het zo'n pussy zelfmoordaanslag was tegen nietsvermoedende personen.
Zo te zien wel ja, thnx.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:48 schreef wietparkiet het volgende:
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=au
dit dp?
Je bent een stoere jongen.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was het niet dit dan wel iets anders waar hij zijn haat die hij heeft ontwikkeld in zijn kut leven op had losgelaten. Ik slaap er niet minder om. Jammer dat het zo'n pussy zelfmoordaanslag was tegen nietsvermoedende personen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
lekkere noodles en kinder porno bom onder bus geert wilders meer meer meer bin laden aivd kom dan
het is eerder triest dat een tiener van australie naar syrie/iraq gaat en zichzelf opblaast maar okequote:Op maandag 16 maart 2015 00:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben er al vroeg bij met de KLB verkiezingen in decemberquote:
Ik zou srs oppassen met dit soort dingen.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:48 schreef eend112 het volgende:
[..]
lekkere noodles en kinder porno bom onder bus geert wilders meer meer meer bin laden aivd kom dan
Thnx man.quote:
yoquote:Op maandag 16 maart 2015 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe mee met volgende punch out battlesquote:Op maandag 16 maart 2015 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo
yo
yo
Hetzalallemaalwel noemde mij een maagd
dat vind ik zeer gewaagd
hij mag het nu misschien nog niet weten
maar ik heb ooit eens iets met zijn moeder uitgevreten!
hoeveel jaar is het geleden?
dat kan ik niet eens herinneren, die slet ligt in het verleden
ook heb ik met vele andere dames gepaard
door mij zijn er tientallen kindertjes gebaard
dus hou je bek maar over mijn seksuele leven
als je geluk hebt mag jij tegenover betaling op een hoer overgeven
----
wat denken jullie, jongens? nieuwe carrière als MC Geen Hermann?
Denk het niet, stuk verdriet.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo
yo
yo
dat vind ik zeer gewaagd
----
okquote:Op maandag 16 maart 2015 00:51 schreef deadprez het volgende:
Zijn moeder is redelijk recent overleden aan kanker, aan zijn kop te zien werd hij ook gepest. Toch raar dat het dan blijkbaar niemand opvalt dat zo'n jongen radicaliseert.
weet niet wat dat is maar ik ben erbijquote:Op maandag 16 maart 2015 00:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe mee met volgende punch out battles
slechte rap, ik heb duidelijk gewonnenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Denk het niet, stuk verdriet.
het staat zelfs op film dat hij gepest werd (maar de media roept dat het gekloot met vrienden is)quote:Op maandag 16 maart 2015 00:51 schreef deadprez het volgende:
Zijn moeder is redelijk recent overleden aan kanker, aan zijn kop te zien werd hij ook gepest. Toch raar dat het dan blijkbaar niemand opvalt dat zo'n jongen radicaliseert.
Ik hoop dat Hoink jouw rapjes wel uitzendtijd gaat geven komende donderdag.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo
yo
yo
dat vind ik zeer gewaagd
----
Is toch niks man mijn vriendin behandelt mij ook elke dag zo.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het staat zelfs op film dat hij gepest werd (maar de media roept dat het gekloot met vrienden is)
en het zal wel niet opvallen omdat zo'n jongen dat niet van de daken schreeuwt.
dat zou een serieuze boost kunnen geven aan mijn nieuwe carrièrequote:Op maandag 16 maart 2015 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hoink jouw rapjes wel uitzendtijd gaat geven komende donderdag.
iser gebeurt danquote:Op maandag 16 maart 2015 00:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het staat zelfs op film dat hij gepest werd (maar de media roept dat het gekloot met vrienden is)
en het zal wel niet opvallen omdat zo'n jongen dat niet van de daken schreeuwt.
Hermann je flikt het gewoon weerquote:Op maandag 16 maart 2015 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
yo
yo
yo
dat vind ik zeer gewaagd
----
Kereltje uit Australië dat zich bij IS aangesloten heeft en omgekomen is bij een zelfmoordaanslag.quote:
Wel inbellen dan.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zou een serieuze boost kunnen geven aan mijn nieuwe carrière
boeiend?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kereltje uit Australië dat zich bij IS aangesloten heeft en omgekomen is bij een zelfmoordaanslag.
Nee, weet ik.quote:
bedankt maar zoals je in de rap ziet heet ik geen Hermannquote:
geen enkele stem buiten die van hoink kan mijn raps leven inblazenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel inbellen dan.
raps schrijven is 1 ding, ik ben benieuwd naar de uitvoering.
fijn voor je pikquote:Op maandag 16 maart 2015 00:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is toch niks man mijn vriendin behandelt mij ook elke dag zo.
Doe niet zo flauw, ik durf ook in te bellenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
geen enkele stem buiten die van hoink kan mijn raps leven inblazen
Je moeders tietquote:Op maandag 16 maart 2015 00:58 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bedankt maar zoals je in de rap ziet heet ik geen Hermann
durf ik nietquote:Op maandag 16 maart 2015 01:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom sluit jij je niet aan bij IS?
It's the dark side of the Forcequote:
ik denk er over naquote:Op maandag 16 maart 2015 01:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw, ik durf ook in te bellen![]()
Ben je nou een Mann of niet?
Ja doen!!! Ga inbellen bij hoink en draag je rap voor! Djedje zal als een blok voor je vallen.quote:
Je kan eventueel een vervormer gebruiken, maar dat boet in de mogelijke rapkwaliteitenquote:
De logica in waar hij zijn woede uit is echter wel erg ver te zoeken. Die jongen was gewoon de weg kwijt en was sowieso een tikkende tijdbom. Als hij daar niet naartoe was gegaan dan had hij zoals hij het al had bedacht wel iets in Australië geflikt. Al werd dat hem iets te veel van het goede en zal hij wel wat aanmoediging en/of extra hersenspoeling nodig hebben gehad om dit te doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
fijn voor je pik
de een kan er wat minder goed tegen dan de ander
de een zal er iets van zeggen en de ander kropt het op en probeert op een andere manier zijn woede te uiten
En datquote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ja doen!!! Ga inbellen bij hoink en draag je rap voor! Djedje zal als een blok voor je vallen.
doe jij interessant dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achter je toetsenbordje oordelen nog makkelijker
dat je de halve wereld overvliegt en aansluit bij ISIS heb je toch aardig wat lef voor nodigquote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De logica in waar hij zijn woede uit is echter wel erg ver te zoeken. Die jongen was gewoon de weg kwijt en was sowieso een tikkende tijdbom. Als hij daar niet naartoe was gegaan dan had hij zoals hij het al had bedacht wel iets in Australië geflikt. Al werd dat hem iets te veel van het goede en zal hij wel wat aanmoediging en/of extra hersenspoeling nodig hebben gehad om dit te doen.
het probleem is m'n stem niet, het probleem is dat er hier nog andere mensen wonen die mij dan random in mezelf horen rappenquote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan eventueel een vervormer gebruiken, maar dat boet in de mogelijke rapkwaliteiten
sorry had je f over het hoofd gezien?quote:Op maandag 16 maart 2015 01:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
beantwoord mijn vraag dan kale katoenplukker
Meh, zullen er genoeg bij zijn die zich zodra ze er zijn afvragen waar ze ooit aan zijn begonnen maar niet meer terug kunnen dus daar goor je niets van dan.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dat je de halve wereld overvliegt en aansluit bij ISIS heb je toch aardig wat lef voor nodig
Gewoon zeggen dat je op FOK! zit, als je bij je ouders woont willen ze het wel begrijpen en psychische hulp aanbieden.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het probleem is m'n stem niet, het probleem is dat er hier nog andere mensen wonen die mij dan random in mezelf horen rappen
quote:Op maandag 16 maart 2015 01:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
sorry had je f over het hoofd gezien?
quote:Op maandag 16 maart 2015 01:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
waarom sluit je je niet bij JAN aan dan?
het is idd eenrichtingsverkeer, zie maar eens terug te komen daarnaquote:Op maandag 16 maart 2015 01:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meh, zullen er genoeg bij zijn die zich zodra ze er zijn afvragen waar ze ooit aan zijn begonnen maar niet meer terug kunnen dus daar goor je niets van dan.Lef, naïef, of roekeloos. Je kan het op meerdere manieren zien.
goed planquote:Op maandag 16 maart 2015 01:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je op FOK! zit, als je bij je ouders woont willen ze het wel begrijpen en psychische hulp aanbieden.
dus je doet het!?quote:
ik weet wel zeker dat hij aanmoediging heeft gehad.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De logica in waar hij zijn woede uit is echter wel erg ver te zoeken. Die jongen was gewoon de weg kwijt en was sowieso een tikkende tijdbom. Als hij daar niet naartoe was gegaan dan had hij zoals hij het al had bedacht wel iets in Australië geflikt. Al werd dat hem iets te veel van het goede en zal hij wel wat aanmoediging en/of extra hersenspoeling nodig hebben gehad om dit te doen.
Die jongen had hulp nodig.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik moedig het alleen aan, maar als je het niet wil is uiteindelijk de keuze aan jou.quote:
wat ben je toch een goeie gozer, Remqoquote:Op maandag 16 maart 2015 01:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik moedig het alleen aan, maar als je het niet wil is uiteindelijk de keuze aan jou.
wat de neuk is deltasearchquote:Op maandag 16 maart 2015 01:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vgm is mijn internet sneller nu die shit eraf is, maar durf het na slechts 3 geladen pagina's nog niet met zekerheid te zeggen.
Oh, en dat kkdeltasearch is weer terug
quote:Op maandag 16 maart 2015 01:14 schreef deadprez het volgende:
Ben het op een aantal punten in zijn blog wel met hem eens trouwens.
hahahaquote:Op maandag 16 maart 2015 01:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Vgm is mijn internet sneller nu die shit eraf is, maar durf het na slechts 3 geladen pagina's nog niet met zekerheid te zeggen.
Oh, en dat kkdeltasearch is weer terug
je bent aan het radicaliseren dpquote:Op maandag 16 maart 2015 01:14 schreef deadprez het volgende:
http://webcache.googleuse(...)&hl=en&ct=clnk&gl=auquote:Op maandag 16 maart 2015 01:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Link naar dat blog iemand?
In bed ff lezen.
Het punt dat de VS de grootste terroristen (samen met israel) zijn, is zeker waar.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:14 schreef deadprez het volgende:
linkje?quote:Op maandag 16 maart 2015 01:26 schreef deadprez het volgende:
Hoe verder je die shit leest, hoe gekker het wordt.
zou de slogan van FOK! kunnen zijnquote:Op maandag 16 maart 2015 01:26 schreef deadprez het volgende:
Hoe verder je die shit leest, hoe gekker het wordt.
Thx. Geeft toch weer extra inzicht in hoe zijn haat jegens democratie is opgebouwd en wat het zo ver heeft laten komen.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Arabische tekens in begin. Niet gelezenquote:Op maandag 16 maart 2015 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |