Leuke bril grquote:Op zondag 15 maart 2015 23:56 schreef DjeDje het volgende: Als ik nu die toets niet haal weet ik het ook niet meer
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
was te laat mi kankiquote:
Weey G nee dees is geen kaap mimang jeweetzelf Xd'quote:
sinds gisteren beeld ik jou met die outfit van gisteren in als jij postquote:Op maandag 16 maart 2015 00:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weey G nee dees is geen kaap mimang jeweetzelf Xd'
chevy is gevaarlijk ik zeg je. pas op voor die boiquote:Op maandag 16 maart 2015 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds gisteren beeld ik jou met die outfit van gisteren in als jij post
ja zeker als z'n mondkapje er per ongeluk af valtquote:Op maandag 16 maart 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
chevy is gevaarlijk ik zeg je. pas op voor die boi
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
sinds gisteren beeld ik jou met die outfit van gisteren in als jij post
geilquote:
jaquote:
I hope. Ik wil mijn traditie voortzetten.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien brengt het wel extra geluk voor de toets morgen
Nu is het normaal.quote:
Nee maar het is wel normaal voor een FOK!kerquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is het normaal dat ik als middelbare scholier op een zondagavond 10 over 12 met een zak cashewnoten op de bank match of the day lig te kijken?
jaquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is het normaal dat ik als middelbare scholier op een zondagavond 10 over 12 met een zak cashewnoten op de bank match of the day lig te kijken?
het is raar als je dat niet doetquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aitquote:Op maandag 16 maart 2015 00:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nee maar het is wel normaal voor een FOK!ker
cashewnoten zijn een bourgeois snackquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Raar.quote:
als iemand hier een pica post wordt het eerst geladen, en dan kan het kankigroot zijn. maar als de pica volledig is geladen wordt het automatisch aan het scherm aangepast.quote:
Ik ben onderdeel van de volgende generatie van de bourgoisie, dus ik zie het probleem niet echt.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
cashewnoten zijn een bourgeois snack
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens Hermann is het wel normaal en die is al volwassen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja dat zeg ik ookquote:
wat zou er mis mee moeten zijn danquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
nu is het plaatje weer verneuktquote:Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iemand hier een pica post wordt het eerst geladen, en dan kan het kankigroot zijn. maar als de pica volledig is geladen wordt het automatisch aan het scherm aangepast.
the more you know
Rack city bitch.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ten, ten, ten, twenties and them fifties bitch
Oh, dacht dat jij ook neo-Marxist was.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben onderdeel van de volgende generatie van de bourgoisie, dus ik zie het probleem niet echt.
Gewoon morgen gym skippen kan je langer uitslapenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben onderdeel van de volgende generatie van de bourgoisie, dus ik zie het probleem niet echt.
Weet niet maar ben beetje onzeker over mezelf soms :squote:Op maandag 16 maart 2015 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat zou er mis mee moeten zijn dan
okquote:
dat je kaolo pussy bentquote:
je wil er een wedstrijd van maken maar verliest al bij het startschotquote:Op maandag 16 maart 2015 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik pussy was zou ik geen fittie starten
Vind Webers theorie met standen, klasses en partijen beter :squote:Op maandag 16 maart 2015 00:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh, dacht dat jij ook neo-Marxist was.
http://www.webersholland.nl/quote:Op maandag 16 maart 2015 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind Webers theorie met standen, klasses en partijen beter :s
Succesquote:
nu moet je ook echt gaan vechten, morgen CS Utrecht 18:00!quote:Op maandag 16 maart 2015 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik pussy was zou ik geen fittie starten
staat op die site die ik linktequote:
oh wist ik niet ;squote:Op maandag 16 maart 2015 00:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Max_Weber_(socioloog)
je moeder is zo domquote:Op maandag 16 maart 2015 00:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben nu bezig met een rap
[..]
doeii, succes
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:19 schreef SideEffect het volgende:
ONEE Fylax is er, doe snel alsof je slaapt!!!!!!!
halloquote:
white supremacy is nooit racistischquote:
quote:
trquote:Op maandag 16 maart 2015 00:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
white supremacy is nooit racistisch
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
je moeder is zo dom
dat ze dr. pepper belde toen ze een dokter nodig had
de libi draait doorquote:
jij snapt ook niks hèquote:Op maandag 16 maart 2015 00:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
waarom zit jij op webersholland.nl?
Wie is die chick op je twitter eigenlijk :$quote:
Volg je het topic?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:20 schreef SideEffect het volgende:
[..]
waarom zit jij op webersholland.nl?
Mag ik je facebookquote:Op maandag 16 maart 2015 00:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie is die chick op je twitter eigenlijk :$
is een fan van me xdxdquote:Op maandag 16 maart 2015 00:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wie is die chick op je twitter eigenlijk :$
slim om dan tot half 1 op te blijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |