Oh, dacht dat jij ook neo-Marxist was.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben onderdeel van de volgende generatie van de bourgoisie, dus ik zie het probleem niet echt.
Gewoon morgen gym skippen kan je langer uitslapenquote:Op maandag 16 maart 2015 00:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben onderdeel van de volgende generatie van de bourgoisie, dus ik zie het probleem niet echt.
Weet niet maar ben beetje onzeker over mezelf soms :squote:Op maandag 16 maart 2015 00:12 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wat zou er mis mee moeten zijn dan
okquote:
dat je kaolo pussy bentquote:
je wil er een wedstrijd van maken maar verliest al bij het startschotquote:Op maandag 16 maart 2015 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik pussy was zou ik geen fittie starten
Vind Webers theorie met standen, klasses en partijen beter :squote:Op maandag 16 maart 2015 00:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Oh, dacht dat jij ook neo-Marxist was.
http://www.webersholland.nl/quote:Op maandag 16 maart 2015 00:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind Webers theorie met standen, klasses en partijen beter :s
Succesquote:
nu moet je ook echt gaan vechten, morgen CS Utrecht 18:00!quote:Op maandag 16 maart 2015 00:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als ik pussy was zou ik geen fittie starten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |