Nu is het normaal.quote:
Nee maar het is wel normaal voor een FOK!kerquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is het normaal dat ik als middelbare scholier op een zondagavond 10 over 12 met een zak cashewnoten op de bank match of the day lig te kijken?
jaquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Is het normaal dat ik als middelbare scholier op een zondagavond 10 over 12 met een zak cashewnoten op de bank match of the day lig te kijken?
het is raar als je dat niet doetquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Aitquote:Op maandag 16 maart 2015 00:09 schreef VanderWoodsen het volgende:
[..]
Nee maar het is wel normaal voor een FOK!ker
cashewnoten zijn een bourgeois snackquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Raar.quote:
als iemand hier een pica post wordt het eerst geladen, en dan kan het kankigroot zijn. maar als de pica volledig is geladen wordt het automatisch aan het scherm aangepast.quote:
Ik ben onderdeel van de volgende generatie van de bourgoisie, dus ik zie het probleem niet echt.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
cashewnoten zijn een bourgeois snack
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens Hermann is het wel normaal en die is al volwassen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ja dat zeg ik ookquote:
wat zou er mis mee moeten zijn danquote:Op maandag 16 maart 2015 00:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
nu is het plaatje weer verneuktquote:Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als iemand hier een pica post wordt het eerst geladen, en dan kan het kankigroot zijn. maar als de pica volledig is geladen wordt het automatisch aan het scherm aangepast.
the more you know
Rack city bitch.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:10 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ten, ten, ten, twenties and them fifties bitch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |