Vandaar dat Fylax op moet tyfen, dan zijn er geen fitties.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja dat was inderdaad kei triest, maar ik vind het hier wat chiller zonder die fitties constant.
Wel even op blijven lettenquote:
Dit. KLB is al een groot slagveld, laat dit dan op z'n minst een rustige plek zijn.quote:
Zoiets, maar ik heb dan ook een Licence to Chillquote:
Guus gewoon niets van aantrekken, negatieve aandacht is ook aandacht.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:27 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vandaar dat Fylax op moet tyfen, dan zijn er geen fitties.
als je rust wil zet je maar je computer uitquote:Op maandag 16 maart 2015 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. KLB is al een groot slagveld, laat dit dan op z'n minst een rustige plek zijn.
Daarom. Is die sloerie alleen maar blij mee.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:28 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Guus gewoon niets van aantrekken, negatieve aandacht is ook aandacht.
Deze man.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je rust wil zet je maar je computer uit
goedzo remqoquote:Op maandag 16 maart 2015 00:27 schreef Remqo het volgende:
[..]
Zoiets, maar ik heb dan ook een Licence to Chill
Wat Frank eerder al opmerkte, en daar ben ik het ook faliekant mee eens; we zitten hier voor onze lol en ontspanning.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit. KLB is al een groot slagveld, laat dit dan op z'n minst een rustige plek zijn.
hehehequote:Op maandag 16 maart 2015 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je rust wil zet je maar je computer uit
Ik ben het daar ook helemaal mee eens.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat Frank eerder al opmerkte, en daar ben ik het ook faliekant mee eens; we zitten hier voor onze lol en ontspanning.
Dat er wel eens een discussie losbarst met de nodige onenigheden, hmm oke, maar blijf er niet in hangen. Het moet wel leuk blijven, voor jezelf en een ander.
Wordt het allemaal te persoonlijk, dan is dat een teken dat je hier te veel en/of te lang zit.
wow, jij bent echt kkmad op fylax.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daarom. Is die sloerie alleen maar blij mee.
quote:Op maandag 16 maart 2015 00:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ben het daar ook helemaal mee eens.
is dat echt?quote:
Doel je nu op MMGFHJMBH ?quote:Op maandag 16 maart 2015 00:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat Frank eerder al opmerkte, en daar ben ik het ook faliekant mee eens; we zitten hier voor onze lol en ontspanning.
Dat er wel eens een discussie losbarst met de nodige onenigheden, hmm oke, maar blijf er niet in hangen. Het moet wel leuk blijven, voor jezelf en een ander.
Wordt het allemaal te persoonlijk, dan is dat een teken dat je hier te veel en/of te lang zit.
Wat heb ik gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |