Staat alleen maar troep in hoor. Je mist niks.quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:09 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Staat alleen maar troep in hoor. Je mist niks.
Ik zie niksquote:
Sorry, maar dit is gewoon een enorm stukje karakterontwikkeling. Je sloeg in George Orwell's 1984 toch ook het stuk niet over waarin Winston eindelijk Julia durft toe te laten in zijn hart ondanks de opgelegde wil van de maatschappij? Migadoquote:Op maandag 16 maart 2015 11:09 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Staat alleen maar troep in hoor. Je mist niks.
Eerst wat meer informatie over het brood gerne.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef jamesdeen het volgende:
zal ik mijn broodje wel of niet roosteren?
Que?quote:
Oh jammerquote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik zie niksInternet protection enzo.
Dat had Winston zelf beter kunnen overslaanquote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is gewoon een enorm stukje karakterontwikkeling. Je sloeg in George Orwell's 1984 toch ook het stuk niet over waarin Winston eindelijk Julia durft toe te laten in zijn hart ondanks de opgelegde wil van de maatschappij? Migado
Ik doelde niet op jouw inspirende teksten hoor. Jouw posts zijn net poezie!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is gewoon een enorm stukje karakterontwikkeling. Je sloeg in George Orwell's 1984 toch ook het stuk niet over waarin Winston eindelijk Julia durft toe te laten in zijn hart ondanks de opgelegde wil van de maatschappij? Migado
In Utrecht weer?quote:
Dit is het liefste wat een FOK!ker deze week tegen me gezegd heeftquote:Op maandag 16 maart 2015 11:12 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouw inspirende teksten hoor. Jouw posts zijn net poezie!
En de week is nog pas net begonnen!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat een FOK!ker deze week tegen me gezegd heeft
Mag ik komenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Matip en ik hebben zondag al een 1 op 1 meet op zijn zolderkamertje met laptops en kaarsjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |