Pics van je huis en auto en je weet welquote:Op maandag 16 maart 2015 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ben ook wel aardig popiejopie hoor.
Hahahahahaquote:Op maandag 16 maart 2015 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
JohAlsof iemand die hersenscheten van dat kind serieus neemt. Zit gewoon weer elke dinsdagavond kontje te spreiden voor tetou en daarna zijn bed onder te pissen.
Naar het toilet geweestquote:Op maandag 16 maart 2015 10:59 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie trouwens nog iets bijzonders gedaan op International R Kelly Day?
Seks gehad met 12 jarige meidjequote:Op maandag 16 maart 2015 10:59 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie trouwens nog iets bijzonders gedaan op International R Kelly Day?
En uit de kast gekomen?quote:
Je haalt R Kelly en Bill Cosby door elkaar :squote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:00 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Pics van je huis en auto en je weet wel
Eh neequote:Op maandag 16 maart 2015 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je haalt R Kelly en Bill Cosby door elkaar :s
Chips en koekjes?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Triest hè.
Straks naar de supermarkt, wat eigenwaarde en zelfrespect inslaan.
Mooi.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, wel m'n transgender zoon geaccepteerd zoals ie is.
waarom rage je?quote:Op maandag 16 maart 2015 10:58 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat ik telefonisch zit te ragen en m'n telefoon me in de steek laat. Plus gebrek aan motivatie.
15 =/= 12quote:Op maandag 16 maart 2015 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh neeBill Cosby neukte alle vrouwen, R Kelly Aliyaah toen ze 15 was ofzo
[..]
Chips en koekjes?
Hij was toen in de 30, enz ij was niet de enige ... etc. maar laat ook maarquote:Op maandag 16 maart 2015 11:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
15 =/= 12
Weinig meisjes die op hun 15e maagd zijn nog
Ja, snap niet waarom je zo superserial bent opeens maar zal wel diep zittenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hij was toen in de 30, enz ij was niet de enige ... etc. maar laat ook maar
Genoeg.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
15 =/= 12
Weinig meisjes die op hun 15e maagd zijn nog
Op welke leeftijd had jij voor het eerst seks dan?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Genoeg.
Snap dat echt niet hoe je op zo'n baby lestijd seks kan hebben.
Jakkie
Gemeen hèquote:Op maandag 16 maart 2015 11:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]probeer ik je tegen beter weten in een beetje te whiteknighten hier, krijg ik zo'n oppervlakkige behandeling
20 dacht ik of eind 19.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:07 schreef Matip het volgende:
[..]
Op welke leeftijd had jij voor het eerst seks dan?
huh?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, snap niet waarom je zo superserial bent opeens maar zal wel diep zitten
Hueheuheue snap je, diep
Staat alleen maar troep in hoor. Je mist niks.quote:
Ja.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2015 11:09 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Staat alleen maar troep in hoor. Je mist niks.
Ik zie niksquote:
Sorry, maar dit is gewoon een enorm stukje karakterontwikkeling. Je sloeg in George Orwell's 1984 toch ook het stuk niet over waarin Winston eindelijk Julia durft toe te laten in zijn hart ondanks de opgelegde wil van de maatschappij? Migadoquote:Op maandag 16 maart 2015 11:09 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Staat alleen maar troep in hoor. Je mist niks.
Eerst wat meer informatie over het brood gerne.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef jamesdeen het volgende:
zal ik mijn broodje wel of niet roosteren?
Que?quote:
Oh jammerquote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik zie niksInternet protection enzo.
Dat had Winston zelf beter kunnen overslaanquote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is gewoon een enorm stukje karakterontwikkeling. Je sloeg in George Orwell's 1984 toch ook het stuk niet over waarin Winston eindelijk Julia durft toe te laten in zijn hart ondanks de opgelegde wil van de maatschappij? Migado
Ik doelde niet op jouw inspirende teksten hoor. Jouw posts zijn net poezie!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is gewoon een enorm stukje karakterontwikkeling. Je sloeg in George Orwell's 1984 toch ook het stuk niet over waarin Winston eindelijk Julia durft toe te laten in zijn hart ondanks de opgelegde wil van de maatschappij? Migado
In Utrecht weer?quote:
Dit is het liefste wat een FOK!ker deze week tegen me gezegd heeftquote:Op maandag 16 maart 2015 11:12 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jouw inspirende teksten hoor. Jouw posts zijn net poezie!
En de week is nog pas net begonnen!quote:Op maandag 16 maart 2015 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat een FOK!ker deze week tegen me gezegd heeft
Mag ik komenquote:Op maandag 16 maart 2015 11:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Matip en ik hebben zondag al een 1 op 1 meet op zijn zolderkamertje met laptops en kaarsjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |