Thanks voelt goedquote:
Jij ook!quote:
Mogguh BT!quote:
quote:
We probeerden hem te lokken dit weekend en hem in elkaar te slaan maar ineens was hij nergens te vinden de gore lafbekquote:
multi culti in de treinquote:Op maandag 16 maart 2015 09:06 schreef -supergirl- het volgende:
Briljant
Een Oost-Europese oude vrouw communiceert met een islamitische jongeman. Beiden echt in gebrekkig Nederlands.klinkt zo leuk hoe die tegen elkaar praten.
Lekker rustigquote:
Heb ik gister de verkeerde op zijn bek geslagen op Utrecht centraal?quote:Op maandag 16 maart 2015 09:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
We probeerden hem te lokken dit weekend en hem in elkaar te slaan maar ineens was hij nergens te vinden de gore lafbek
Hetzelfde.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:15 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Lekker rustig. Lekker gechilled met het vrouwtje en u?
Ik zat lekker veilig in m'n zolderkamertje uiteraard Diablo 3 te spelen.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
We probeerden hem te lokken dit weekend en hem in elkaar te slaan maar ineens was hij nergens te vinden de gore lafbek
Netsplitter = 2NutZquote:Op maandag 16 maart 2015 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zat lekker veilig in m'n zolderkamertje uiteraard Diablo 3 te spelen.
Laffe nerdquote:Op maandag 16 maart 2015 09:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zat lekker veilig in m'n zolderkamertje uiteraard Diablo 3 te spelen.
Hey.......quote:
Boeiend, hij zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb ik gister de verkeerde op zijn bek geslagen op Utrecht centraal?
Toch fijn dat je gevoelens voor me hebt.quote:
Angst en walging ja. Bah.quote:Op maandag 16 maart 2015 09:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Toch fijn dat je gevoelens voor me hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |