Eerder ondanks.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou, als je naar de misdaadcijfers kijkt, zijn ze niet enkel slecht bezig geweest
Toeval of niet, als die VVD' ers zich netjes gedragen dan is er ook geen ophef.. persoonlijk denk ik dat het het topje van de ijsberg is en dat er veel meer VVD'ers niet integer zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:01 schreef polderturk het volgende:
Er zit mogelijk wel een kern van waarheid in. Het kan geen toeval zijn dat al dit nieuws vlak voor de verkiezingen naar buiten komt.
Is het uiten van ongestaafde vermoedens wel haar taak?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is niet de taak van Schippers om een oordeel te vellen over het handelen van haar collega ministers
Dat zeg ik niet. En dat kan iedereen die dit topic leest ook nalezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat is dus veel te simpel denken. Ze doet A niet dus mag ze B ook niet doen. Terwijl A en B weinig met elkaar te maken hebben.
Ongestaafd? Wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is het uiten van ongestaafde vermoedens wel haar taak?
Ja, zij is onderdeel van het campagneteam en in die hoedanigheid doet zij de uitspraak.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is het uiten van ongestaafde vermoedens wel haar taak?
Dan zeg je dus helemaal niets.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. En dat kan iedereen die dit topic leest ook nalezen.
Ja de vooralsnog ongestaafde vermoedens dat er "krachten zijn" die dit met opzet vlak voor de verkiezingen hebben geregisseerd.quote:
Jij denkt dat dat niet zo is?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja de vooralsnog ongestaafde vermoedens dat er "krachten zijn" die dit met opzet vlak voor de verkiezingen hebben geregisseerd.
De 5de macht.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Menig ambtenaar ziet het als zijn verantwoordelijkheid om het land te beschermen tegen zijn politici. Hoewel dat als het op het beleid aankomt democratisch niet altijd helemaal zuiver is, is het dat in het geval van de kamer voorliegen natuurlijk wel.
Hoe zou ik dat moeten weten? De valkuil is natuurlijk om correlatie en causaliteit door elkaar te halen.quote:
Het doet er toch niet toe wat wij denken want het is toch niet te bewijzen.. het is net als met die 'excuses' van Kamp aan Groningen.. Zoals de meeste mensen geloof ik er geen reet van dat hij oprecht is en denk dat het puur met de verkiezingen heeft te maken..kan je alleen niet bewijzen. En de beschuldiging van Schippers leidt af van waar het werkelijk om gaat: dat er binnen de VVD nogal wat aangeklooid wordt met integriteit. Je maakt mij namelijk niet wijs dat Teeven niet wist dat de deal met die crimineel 4,7 miljoen was.. Hij 'wist het niet precies meer' Ja tuurlijk..quote:
Als het in de tussenliggende 15 jaar niet naar boven was gekomen dan had je een punt kunnen hebben, maar dit is in deze kabinetsperiode al eerder aan de orde geweest, dit was een jaar geleden al reden voor de kamer om vragen te stellen, en toen heeft Opstelten ook vrolijk staan liegen, en of hij dat zelf op dat moment wist maakt niet zoveel uit, zijn staatssecretaris wist het wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, wat dacht jij dan. Dat iets van 15 jaar geleden zomaar ineens uit het niets naar boven komt? Doe alsjeblieft niet zo naiëf. Dit is exact hetzelfde als toen al die PVV'ers ineens door het slijk gehaald werden.
Precies. Vorig jaar zaaien, nu oogsten.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het in de tussenliggende 15 jaar niet naar boven was gekomen dan had je een punt kunnen hebben, maar dit is in deze kabinetsperiode al eerder aan de orde geweest, dit was een jaar geleden al reden voor de kamer om vragen te stellen, en toen heeft Opstelten ook vrolijk staan liegen, en of hij dat zelf op dat moment wist maakt niet zoveel uit, zijn staatssecretaris wist het wel.
Ze doet me hier wel een beetje aan denkenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Leef je uit met paint of photoshop.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies. Vorig jaar zaaien, nu oogsten.
Zaaien met een staatssecretaris wasrvan je weet dat die de cijfers gewoon kent lijkt me niet erg waarschijnlijk. Ze hebben gewoon hun eigen glazen ingegooid. Of iemand anders ze dankbaar het laatste zetje heeft gegeven is eigenlijk niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies. Vorig jaar zaaien, nu oogsten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zaaien met een staatssecretaris wasrvan je weet dat die de cijfers gewoon kent lijkt me niet erg waarschijnlijk.
Ze lezen hier dan waarschijnlijk mee?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Of je bent erg naiëf of je doet alsof. Onderschat de politieke onderwereld niet. Daar worden dit soort spelletjes dagelijks gespeeld. Door alle partijen.
Right...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, VVD zeikt in je bek en Schippers geeft de nieren er de schuld van dat je urine staat te gorgelen ipv champagne drinkt.
De politieke onderwereld, is dat de wereld van corrupte politici die bevriende ondernemers opdrachten toeschuiven? Of is dat de wereld van politici die een zwartgelddeal met een crimineel onder de pet proberen te houden?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Of je bent erg naiëf of je doet alsof. Onderschat de politieke onderwereld niet. Daar worden dit soort spelletjes dagelijks gespeeld. Door alle partijen.
Waarom zie ik dat dan niet terug in de peilingen? Volgens mij scoort de VVD nog steeds niet slecht en dat bevalt me niet. Onbegrijpelijk dat er nog steeds zoveel mensen vertrouwen hebben in die baggerpartijquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Op de sociale media wordt de VVD helemaal kapot gemaakt.
Ik vind het zielig voor Rutte.
Ze konden het bedrag gewoon opvragen bij die luxemburgse bank maar wilden dat niet doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin, en dat weten Teeven en Opstelten ook wel. Zoals Schippers al aangeeft, de VVD had wel door dat iemand een aanval aan het voorbereiden was.
Bovendien konden ze geen openheid van zaken geven omdat zij die informatie ook gewoon niet hadden. Die is later opgegraven en verkocht aan Nieuwsuur.
De kans lijkt mij dus redelijk groot dat het lek ergens in justitie zit.
http://www.alblasserdamsn(...)ktop-Resolutie-2.jpgquote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:54 schreef HetWareLicht het volgende:
Uiteindelijk zullen de leugenachtigen zich moeten verantwoorden tegenover de HEERE. Leviticus 19:11-13 gij zult niet stelen, en gij zult niet liegen, noch valselijk handelen, een iegelijk tegen zijn naaste. 12 Gij zult niet valselijk bij Mijn Naam zweren; want gij zoudt den Naam uws Gods ontheiligen; Ik ben de HEERE. 13 Gij zult uw naaste niet bedriegelijk verdrukken, noch beroven; des dagloners arbeidsloon zal bij u niet vernachten tot aan den morgen.
Uiteindelijk is natuurlijk de enige partij die er toe doet, de partij van Jezus. 2 Timotheüs 1:7-9 7 Want GOD heeft ons niet gegeven een geest der vreesachtigheid, maar der kracht, en der liefde, en der gematigdheid. 8 Schaam u dan niet der getuigenis onzes Heeren, noch mijns die Zijn gevangene ben; maar lijd verdrukkingen met het Evangelie, naar de kracht Gods; 9 Die ons heeft zalig gemaakt, en geroepen met een heilige roeping; niet naar onze werken, maar naar Zijn eigen voornemen en genade, die ons gegeven is in Christus Jezus, voor de tijden der eeuwen;
Heeft GOD ons niet gemaakt naar zijn evenbeeld, met of zonder fouten?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:54 schreef HetWareLicht het volgende:
Uiteindelijk zullen de leugenachtigen zich moeten verantwoorden tegenover de HEERE. Leviticus 19:11-13 gij zult niet stelen, en gij zult niet liegen, noch valselijk handelen, een iegelijk tegen zijn naaste. 12 Gij zult niet valselijk bij Mijn Naam zweren; want gij zoudt den Naam uws Gods ontheiligen; Ik ben de HEERE. 13 Gij zult uw naaste niet bedriegelijk verdrukken, noch beroven; des dagloners arbeidsloon zal bij u niet vernachten tot aan den morgen.
Uiteindelijk is natuurlijk de enige partij die er toe doet, de partij van Jezus. 2 Timotheüs 1:7-9 7 Want GOD heeft ons niet gegeven een geest der vreesachtigheid, maar der kracht, en der liefde, en der gematigdheid. 8 Schaam u dan niet der getuigenis onzes Heeren, noch mijns die Zijn gevangene ben; maar lijd verdrukkingen met het Evangelie, naar de kracht Gods; 9 Die ons heeft zalig gemaakt, en geroepen met een heilige roeping; niet naar onze werken, maar naar Zijn eigen voornemen en genade, die ons gegeven is in Christus Jezus, voor de tijden der eeuwen;
Waarom zou de achterban van de VVD ontevreden zijn? Het kabinet ligt op een door de VVD gewenste koers en dat is dan ook niet voor niets de slogan van de VVD geworden. Stemmen op een andere partij omdat iemand een bonnetje kwijt was zou heel dom zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat dan niet terug in de peilingen? Volgens mij scoort de VVD nog steeds niet slecht en dat bevalt me niet. Onbegrijpelijk dat er nog steeds zoveel mensen vertrouwen hebben in die baggerpartij
Dan had het ze vorig jaar de kop gekost.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze vorig jaar niet hadden staan liegen had het ze nu de kop niet gekost.
Dit...misplaatste righteous indignation van haar... En wat ook de bedoeling was, als ik zo op twitter kijk, backfired het behoorlijk...quote:Op zondag 15 maart 2015 01:37 schreef Smack10 het volgende:
Dat doen ze zelf toch ook bij andere partijen en de burgers?
- Geert Wilders, volwassen man, leider van een politieke partij in Nederland, over opmerkingen van minister Schippers, 14 maart 2015.quote:"Het zijn krokodillentranen... Als er iemand... umm... umm... iemand anders pootje heeft gelicht, dan is het de VVD, die u en ik en alle Nederlandse burgers een loer heeft gedraaid. Dus ehhh... een beetje sneu om nou zelf te gaan ehhh.... huilie huilie doen."
het is waar.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:40 schreef Postbus100 het volgende:
Stel dat het waar is, zou dat dan erg zijn?
De VVD kan het weten, ze zijn immers ervaringsdeskundigen op het gebied van corruptie. Dus wanneer de VVD gaat wijzen naar een 'groter plan dat geen toeval meer kan zijn' en er wordt door politieke tegenstanders op gereageerd in de vorm van You've got nothing (on us) !!! (Sharon van PvdA) Dan weet je dat er hoewel geen bewijs is op dit moment, dat dat niet betekent dat het dan meteen niet waar is.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:05 schreef Buster24 het volgende:
Overigens is ze niet de eerste die hiermee komt, vorige week zaterdag hoorde ik Annemarie Jorritsma hetzelfde zeggen in Tros kamerbreed
Dat denk ik ook over D66 GL CDA en vooral PvdA.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:54 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat dan niet terug in de peilingen? Volgens mij scoort de VVD nog steeds niet slecht en dat bevalt me niet. Onbegrijpelijk dat er nog steeds zoveel mensen vertrouwen hebben in die baggerpartij
En onder het topje van de ijsberg zitten ook alle rotte PvdAers.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Toeval of niet, als die VVD' ers zich netjes gedragen dan is er ook geen ophef.. persoonlijk denk ik dat het het topje van de ijsberg is en dat er veel meer VVD'ers niet integer zijn.
Daar zijn FOKkers kennelijk goed in. Het is een slangenpit in de politiek, maar hier op FOK kan je zien dat men extreem naïef is en in toeval gelooft.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
Onderschat de politieke onderwereld niet. Daar worden dit soort spelletjes dagelijks gespeeld. Door alle partijen.
Ja, Cohen die de prijs van een pak melk niet weet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
Ze heeft gewoon een punt. Over alle andere partijen en ministers zijn soortgelijke dingen te vinden als je er maar naar zoekt.
Wat een quatsch. Ik weet nog wel dat Wouter Bos in 2006 huillie voor de camera ging doen, dat Balkenende aanvallen onder de gordel uitvoerde. Dat viel compleet verkeerd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 23:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Waarom zou de achterban van de VVD ontevreden zijn? Het kabinet ligt op een door de VVD gewenste koers en dat is dan ook niet voor niets de slogan van de VVD geworden. Stemmen op een andere partij omdat iemand een bonnetje kwijt was zou heel dom zijn.
quote:Die avond keek hij bij Den Haag Vandaag recht in de camera en deed een oproep aan zijn opponent. 'Beste Jan Peter Balkenende,' sprak hij. 'Laten we ons niet verlagen tot het niveau van de persoonlijke verdachtmakingen. Dat doet de politiek niet goed, dat doet ons niet goed, en het maakt de mensen ook niet veel wijzer over waar het over hoort te gaan in deze verkiezingscampagne.'
Zou een keer tijd worden ook. Laat Angelsaksisch conservatisme waar het thuishoort.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:31 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Iemand probeert moedwillig de VVD schade toe te brengen en is daar succesvol mee.
Niet alleen deze vind ik maar kritisch naar het hele gebeuren moet er gekeken worden vind ik!quote:Op zondag 15 maart 2015 10:42 schreef Jibberwism het volgende:
[..]
Zou een keer tijd worden ook. Laat Angelsaksisch conservatisme waar het thuishoort.
Eens, het morele niveau is schrikbarend. Wel vind ik morele corruptie bij de VVD meer institutioneel dan bij andere partijen. Maar ik sla de rest nauwelijks hoger aan.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet alleen deze vind ik maar kritisch naar het hele gebeuren moet er gekeken worden vind ik!
En of het nou de witte of de zwarte is, ze zitten er van ons, als ik ons mag schrijven, en werken ook met ons geld.
Verkeerde bonnetjes gedeclareerd denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:30 schreef SureD1 het volgende:
Heeft de spindoctor van de VVD de griep of zo?
Kan dat dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Witteman lokte haar wel in de val net.
Criminelen stemmen allemaal PvdA, dus eh...quote:Op zondag 15 maart 2015 12:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Is de PVDA ook medeplichtig?
Partner in crime?
Als jij ziet dat zich iemand een paperclip in zijn zak doet op het werk ben je dan medeplichtig?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Is de PVDA ook medeplichtig?
Partner in crime?
Ja, het arme onschuldige hertje heeft natuurlijk amper ervaring met boze politieke jagers, en trapte er zo in, het is de schuld van de jager.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Witteman lokte haar wel in de val net.
Goeie vraag.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jij ziet dat zich iemand een paperclip in zijn zak doet op het werk ben je dan medeplichtig?
Ik weet er niets van trouwens!
Heb medelijden mensen , heb medelijden.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:40 schreef Leandra het volgende:
Hoe dom kun je zijn om dan weer in de media te gaan zitten huilen dat het allemaal de schuld van anderen is.... ja, dat je betrapt bent, dat doet niets af aan wat je gedaan hebt.
Je snapt hem niet he?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Zullen we het aan de werkgever vragen?
Of aan degene die de paperclip in zijn zak doet?
Dat kan niet, VVD is de partij van de winnaars.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Heb medelijden mensen , heb medelijden.
Er zullen heus wel burgers zijn die uit medelijden op de VVD zullen stemmen.
Probeert ze echt de indruk te wekken dat VVD-ers lieve mensen zijn die anderen van andere partijen nooit een geintje zouden flikken?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:40 schreef Leandra het volgende:
Hoe dom kun je zijn om dan weer in de media te gaan zitten huilen dat het allemaal de schuld van anderen is.... ja, dat je betrapt bent, dat doet niets af aan wat je gedaan hebt.
Het zorgelijke is dat daar nog mensen in gaan trappen ook.. al zie ik op twitter overwegend negatieve reacties langs komen...quote:Op zondag 15 maart 2015 12:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeert ze echt de indruk te wekken dat VVD-ers lieve mensen zijn die anderen van andere partijen nooit een geintje zouden flikken?
Tja die anderen zullen niet reageren vermoed ik, als iets goed is hoor ik nooit iets pas waneer het slecht is hoor ik het!quote:Op zondag 15 maart 2015 12:56 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het zorgelijke is dat daar nog mensen in gaan trappen ook.. al zie ik op twitter overwegend negatieve reacties langs komen...
Dom, dom. Ze speelt het spel bewust vals, door het vuurtje van het conspiracisme nog eens lekker aan te wakkeren. Ze creëert een frame waarbinnen van alles geroepen kan worden dat de partij goed uitkomt.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:40 schreef Leandra het volgende:
Straks blijkt Edith gewoon een vaste user in BNW te zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 13:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dom, dom. Ze speelt het spel bewust vals, door het vuurtje van het conspiracisme nog eens lekker aan te wakkeren. Ze creëert een frame waarbinnen van alles geroepen kan worden dat de partij goed uitkomt.
Dit.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat maakt het uit trouwens dat deze dingen door bepaalde mensen nu aan het licht zijn gekomen? Dat maakt ze nog niet minder waar en gebeurd.!
Tja, wie is er verantwoordelijk dat het bonnetje is gaan lekken?quote:Speculaties
Schippers, die deel uitmaakt van het VVD-campagneteam, wijst er ook op dat ze allerlei speculaties in de media heeft gezien wie verantwoordelijk zou kunnen zijn voor een mogelijke beschadigingsactie.
Dat soort vragen moeten volgens haar worden meegenomen in het onafhankelijk onderzoek waarover de Tweede Kamer en premier Mark Rutte vorige week spraken. Of dat gaat gebeuren, moet nog blijken.
Omdat het een verwaande zure kut is natuurlijkquote:Op zondag 15 maart 2015 16:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet waarom alleen Schippers steeds naar buiten komt met verhalen en de rest van de VVD'ers hun mond houdt.
Boeit niet nee.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat maakt het uit trouwens dat deze dingen door bepaalde mensen nu aan het licht zijn gekomen? Dat maakt ze nog niet minder waar en gebeurd.!
Ach kom op tochquote:Op zondag 15 maart 2015 17:01 schreef waht het volgende:
[..]
Boeit niet nee.
Hopelijk verliezen de regeringspartijen de komende verkiezingen grandioos zodat de zaak weer stil komt te liggen. Want dat bonnetje was wel erg belangrijk.
Het volk krijgt de regering die het verdient, uiteindelijk.
Tekenend voor de VVD mentaliteit. Liegen en bedriegen is okay, zolang het maar niet aan het licht komt. Opstelten en Teeven zijn niet afgetreden omdat ze fouten hebben gemaakt.. maar omdat ze betrapt zijn. En daar is dat mens pissig (en benauwd) over - zometeen gaat men ook dieper graven naar haar twijfelachtige praktijken en komt naar boven voor welke partijen zij op haar knieen is gegaan.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik vind dat Opstelten en Teeven helemaal niet hadden moeten aftreden.
So what, een leugentje om bestwil.
Ze stapten zelf op dus.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]Niet als je op dat niveau zit waar zij opereren. Dus wel terecht dat ze opstapten.
quote:Schippers zei in een interview met De Telegraaf dat het 'geen toeval is' dat verschillende incidenten rond de VVD nu naar buiten komen. Zo moest Tweede Kamerlid Mark Verheijen onlangs opstappen wegens verkeerde declaraties in zijn tijd als wethouder in Venlo en zijn VVD'ers in Stichtse Vecht beschuldigd van lekken over een burgemeestersbenoeming. Klap op de vuurpijl was het vertrek van Ivo Opstelten en Fred Teeven als minister, respectievelijk staatssecretaris van Justitie vorige week, doordat een eerder zoekgeraakt bonnetje ineens toch op het ministerie aanwezig bleek.
quote:Het is volgens de minister geen toeval dat juist de afgelopen periode belastende publicaties verschenen over de partij. Zo kostte informatie over het declaratiegedrag van VVD-Kamerlid Verheijen hem zijn baan, kwam de partij in Stichtse Vecht in opspraak door lekken over de benoeming van de burgemeester en werden de details over de deal met drugscrimineel Cees H. bekend. Die kostten VVD-staatssecretaris Teeven en Minister Opstelten van Veiligheid en Justitie de kop.
http://www.vn.nl/Politieke-Integriteitsindex-2014.htmquote:De VVD telt veertien nieuwe affaires- nieuw wil zeggen: sinds de Politieke Integriteits Index (PI-Index) van vorig jaar. Elf zaken dateren uit 2014, drie uit dit jaar.
Dat is al heel wat toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik wil deze post verwijderen, maar het lukt niet omdat ik volgens mij niet weet hoe het te doen.
Daarnaast ben ik erachter gekomen dat ik mijzelf een privebericht en een direct message kan sturen.
quote:Op maandag 16 maart 2015 14:34 schreef john2406 het volgende:
http://www.krapuul.nl/ove(...)aar-er-is-geen-hulp/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |