Dat kan niet, VVD is de partij van de winnaars.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:47 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Heb medelijden mensen , heb medelijden.
Er zullen heus wel burgers zijn die uit medelijden op de VVD zullen stemmen.
Probeert ze echt de indruk te wekken dat VVD-ers lieve mensen zijn die anderen van andere partijen nooit een geintje zouden flikken?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:40 schreef Leandra het volgende:
Hoe dom kun je zijn om dan weer in de media te gaan zitten huilen dat het allemaal de schuld van anderen is.... ja, dat je betrapt bent, dat doet niets af aan wat je gedaan hebt.
Het zorgelijke is dat daar nog mensen in gaan trappen ook.. al zie ik op twitter overwegend negatieve reacties langs komen...quote:Op zondag 15 maart 2015 12:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Probeert ze echt de indruk te wekken dat VVD-ers lieve mensen zijn die anderen van andere partijen nooit een geintje zouden flikken?
Tja die anderen zullen niet reageren vermoed ik, als iets goed is hoor ik nooit iets pas waneer het slecht is hoor ik het!quote:Op zondag 15 maart 2015 12:56 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Het zorgelijke is dat daar nog mensen in gaan trappen ook.. al zie ik op twitter overwegend negatieve reacties langs komen...
Dom, dom. Ze speelt het spel bewust vals, door het vuurtje van het conspiracisme nog eens lekker aan te wakkeren. Ze creëert een frame waarbinnen van alles geroepen kan worden dat de partij goed uitkomt.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:40 schreef Leandra het volgende:
Hoe dom kun je zijn om dan weer in de media te gaan zitten huilen dat het allemaal de schuld van anderen is.... ja, dat je betrapt bent, dat doet niets af aan wat je gedaan hebt.
Straks blijkt Edith gewoon een vaste user in BNW te zijnquote:Op zondag 15 maart 2015 13:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dom, dom. Ze speelt het spel bewust vals, door het vuurtje van het conspiracisme nog eens lekker aan te wakkeren. Ze creëert een frame waarbinnen van alles geroepen kan worden dat de partij goed uitkomt.
Dit.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat maakt het uit trouwens dat deze dingen door bepaalde mensen nu aan het licht zijn gekomen? Dat maakt ze nog niet minder waar en gebeurd.!
Tja, wie is er verantwoordelijk dat het bonnetje is gaan lekken?quote:Speculaties
Schippers, die deel uitmaakt van het VVD-campagneteam, wijst er ook op dat ze allerlei speculaties in de media heeft gezien wie verantwoordelijk zou kunnen zijn voor een mogelijke beschadigingsactie.
Dat soort vragen moeten volgens haar worden meegenomen in het onafhankelijk onderzoek waarover de Tweede Kamer en premier Mark Rutte vorige week spraken. Of dat gaat gebeuren, moet nog blijken.
Omdat het een verwaande zure kut is natuurlijkquote:Op zondag 15 maart 2015 16:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik snap ook eigenlijk niet waarom alleen Schippers steeds naar buiten komt met verhalen en de rest van de VVD'ers hun mond houdt.
Boeit niet nee.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat maakt het uit trouwens dat deze dingen door bepaalde mensen nu aan het licht zijn gekomen? Dat maakt ze nog niet minder waar en gebeurd.!
Ach kom op tochquote:Op zondag 15 maart 2015 17:01 schreef waht het volgende:
[..]
Boeit niet nee.
Hopelijk verliezen de regeringspartijen de komende verkiezingen grandioos zodat de zaak weer stil komt te liggen. Want dat bonnetje was wel erg belangrijk.
Het volk krijgt de regering die het verdient, uiteindelijk.
Tekenend voor de VVD mentaliteit. Liegen en bedriegen is okay, zolang het maar niet aan het licht komt. Opstelten en Teeven zijn niet afgetreden omdat ze fouten hebben gemaakt.. maar omdat ze betrapt zijn. En daar is dat mens pissig (en benauwd) over - zometeen gaat men ook dieper graven naar haar twijfelachtige praktijken en komt naar boven voor welke partijen zij op haar knieen is gegaan.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:44 schreef bloodymary1 het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2015 16:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik vind dat Opstelten en Teeven helemaal niet hadden moeten aftreden.
So what, een leugentje om bestwil.
Ze stapten zelf op dus.quote:Op maandag 16 maart 2015 11:09 schreef Iwanius het volgende:
[..]Niet als je op dat niveau zit waar zij opereren. Dus wel terecht dat ze opstapten.
quote:Schippers zei in een interview met De Telegraaf dat het 'geen toeval is' dat verschillende incidenten rond de VVD nu naar buiten komen. Zo moest Tweede Kamerlid Mark Verheijen onlangs opstappen wegens verkeerde declaraties in zijn tijd als wethouder in Venlo en zijn VVD'ers in Stichtse Vecht beschuldigd van lekken over een burgemeestersbenoeming. Klap op de vuurpijl was het vertrek van Ivo Opstelten en Fred Teeven als minister, respectievelijk staatssecretaris van Justitie vorige week, doordat een eerder zoekgeraakt bonnetje ineens toch op het ministerie aanwezig bleek.
quote:Het is volgens de minister geen toeval dat juist de afgelopen periode belastende publicaties verschenen over de partij. Zo kostte informatie over het declaratiegedrag van VVD-Kamerlid Verheijen hem zijn baan, kwam de partij in Stichtse Vecht in opspraak door lekken over de benoeming van de burgemeester en werden de details over de deal met drugscrimineel Cees H. bekend. Die kostten VVD-staatssecretaris Teeven en Minister Opstelten van Veiligheid en Justitie de kop.
http://www.vn.nl/Politieke-Integriteitsindex-2014.htmquote:De VVD telt veertien nieuwe affaires- nieuw wil zeggen: sinds de Politieke Integriteits Index (PI-Index) van vorig jaar. Elf zaken dateren uit 2014, drie uit dit jaar.
Dat is al heel wat toch?quote:Op maandag 16 maart 2015 11:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Ik wil deze post verwijderen, maar het lukt niet omdat ik volgens mij niet weet hoe het te doen.
Daarnaast ben ik erachter gekomen dat ik mijzelf een privebericht en een direct message kan sturen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |