Eerder ondanks.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 09:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou nou nou nou nou nou nou, als je naar de misdaadcijfers kijkt, zijn ze niet enkel slecht bezig geweest
Toeval of niet, als die VVD' ers zich netjes gedragen dan is er ook geen ophef.. persoonlijk denk ik dat het het topje van de ijsberg is en dat er veel meer VVD'ers niet integer zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:01 schreef polderturk het volgende:
Er zit mogelijk wel een kern van waarheid in. Het kan geen toeval zijn dat al dit nieuws vlak voor de verkiezingen naar buiten komt.
Is het uiten van ongestaafde vermoedens wel haar taak?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:17 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is niet de taak van Schippers om een oordeel te vellen over het handelen van haar collega ministers
Dat zeg ik niet. En dat kan iedereen die dit topic leest ook nalezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:10 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dat is dus veel te simpel denken. Ze doet A niet dus mag ze B ook niet doen. Terwijl A en B weinig met elkaar te maken hebben.
Ongestaafd? Wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is het uiten van ongestaafde vermoedens wel haar taak?
Ja, zij is onderdeel van het campagneteam en in die hoedanigheid doet zij de uitspraak.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:28 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is het uiten van ongestaafde vermoedens wel haar taak?
Dan zeg je dus helemaal niets.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. En dat kan iedereen die dit topic leest ook nalezen.
Ja de vooralsnog ongestaafde vermoedens dat er "krachten zijn" die dit met opzet vlak voor de verkiezingen hebben geregisseerd.quote:
Jij denkt dat dat niet zo is?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ja de vooralsnog ongestaafde vermoedens dat er "krachten zijn" die dit met opzet vlak voor de verkiezingen hebben geregisseerd.
De 5de macht.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 13:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Menig ambtenaar ziet het als zijn verantwoordelijkheid om het land te beschermen tegen zijn politici. Hoewel dat als het op het beleid aankomt democratisch niet altijd helemaal zuiver is, is het dat in het geval van de kamer voorliegen natuurlijk wel.
Hoe zou ik dat moeten weten? De valkuil is natuurlijk om correlatie en causaliteit door elkaar te halen.quote:
Het doet er toch niet toe wat wij denken want het is toch niet te bewijzen.. het is net als met die 'excuses' van Kamp aan Groningen.. Zoals de meeste mensen geloof ik er geen reet van dat hij oprecht is en denk dat het puur met de verkiezingen heeft te maken..kan je alleen niet bewijzen. En de beschuldiging van Schippers leidt af van waar het werkelijk om gaat: dat er binnen de VVD nogal wat aangeklooid wordt met integriteit. Je maakt mij namelijk niet wijs dat Teeven niet wist dat de deal met die crimineel 4,7 miljoen was.. Hij 'wist het niet precies meer' Ja tuurlijk..quote:
Als het in de tussenliggende 15 jaar niet naar boven was gekomen dan had je een punt kunnen hebben, maar dit is in deze kabinetsperiode al eerder aan de orde geweest, dit was een jaar geleden al reden voor de kamer om vragen te stellen, en toen heeft Opstelten ook vrolijk staan liegen, en of hij dat zelf op dat moment wist maakt niet zoveel uit, zijn staatssecretaris wist het wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, wat dacht jij dan. Dat iets van 15 jaar geleden zomaar ineens uit het niets naar boven komt? Doe alsjeblieft niet zo naiëf. Dit is exact hetzelfde als toen al die PVV'ers ineens door het slijk gehaald werden.
Precies. Vorig jaar zaaien, nu oogsten.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het in de tussenliggende 15 jaar niet naar boven was gekomen dan had je een punt kunnen hebben, maar dit is in deze kabinetsperiode al eerder aan de orde geweest, dit was een jaar geleden al reden voor de kamer om vragen te stellen, en toen heeft Opstelten ook vrolijk staan liegen, en of hij dat zelf op dat moment wist maakt niet zoveel uit, zijn staatssecretaris wist het wel.
Ze doet me hier wel een beetje aan denkenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 08:28 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]
Leef je uit met paint of photoshop.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies. Vorig jaar zaaien, nu oogsten.
Zaaien met een staatssecretaris wasrvan je weet dat die de cijfers gewoon kent lijkt me niet erg waarschijnlijk. Ze hebben gewoon hun eigen glazen ingegooid. Of iemand anders ze dankbaar het laatste zetje heeft gegeven is eigenlijk niet zo boeiend.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Precies. Vorig jaar zaaien, nu oogsten.
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zaaien met een staatssecretaris wasrvan je weet dat die de cijfers gewoon kent lijkt me niet erg waarschijnlijk.
Ze lezen hier dan waarschijnlijk mee?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Of je bent erg naiëf of je doet alsof. Onderschat de politieke onderwereld niet. Daar worden dit soort spelletjes dagelijks gespeeld. Door alle partijen.
Right...quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, VVD zeikt in je bek en Schippers geeft de nieren er de schuld van dat je urine staat te gorgelen ipv champagne drinkt.
De politieke onderwereld, is dat de wereld van corrupte politici die bevriende ondernemers opdrachten toeschuiven? Of is dat de wereld van politici die een zwartgelddeal met een crimineel onder de pet proberen te houden?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 22:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Of je bent erg naiëf of je doet alsof. Onderschat de politieke onderwereld niet. Daar worden dit soort spelletjes dagelijks gespeeld. Door alle partijen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |