Eens, het morele niveau is schrikbarend. Wel vind ik morele corruptie bij de VVD meer institutioneel dan bij andere partijen. Maar ik sla de rest nauwelijks hoger aan.quote:Op zondag 15 maart 2015 10:52 schreef john2406 het volgende:
[..]
Niet alleen deze vind ik maar kritisch naar het hele gebeuren moet er gekeken worden vind ik!
En of het nou de witte of de zwarte is, ze zitten er van ons, als ik ons mag schrijven, en werken ook met ons geld.
Verkeerde bonnetjes gedeclareerd denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:30 schreef SureD1 het volgende:
Heeft de spindoctor van de VVD de griep of zo?
Kan dat dan?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Witteman lokte haar wel in de val net.
Criminelen stemmen allemaal PvdA, dus eh...quote:Op zondag 15 maart 2015 12:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Is de PVDA ook medeplichtig?
Partner in crime?
Als jij ziet dat zich iemand een paperclip in zijn zak doet op het werk ben je dan medeplichtig?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:36 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Is de PVDA ook medeplichtig?
Partner in crime?
Ja, het arme onschuldige hertje heeft natuurlijk amper ervaring met boze politieke jagers, en trapte er zo in, het is de schuld van de jager.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Witteman lokte haar wel in de val net.
Goeie vraag.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als jij ziet dat zich iemand een paperclip in zijn zak doet op het werk ben je dan medeplichtig?
Ik weet er niets van trouwens!
Heb medelijden mensen , heb medelijden.quote:Op zondag 15 maart 2015 12:40 schreef Leandra het volgende:
Hoe dom kun je zijn om dan weer in de media te gaan zitten huilen dat het allemaal de schuld van anderen is.... ja, dat je betrapt bent, dat doet niets af aan wat je gedaan hebt.
Je snapt hem niet he?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:46 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Zullen we het aan de werkgever vragen?
Of aan degene die de paperclip in zijn zak doet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |