Je zou bijna zeggen dat er nog wat lijken uit de kast kunnen komen op haar ministerie.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 16:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dus als ik het goed begrijp vindt Schippers al die affaires bij de VVD niet zo erg, maar wel dat iemand er achter is gekomen?
ligt er maar net aan wat je doet dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:19 schreef Pek het volgende:
Toch zou ik haar doen. En tong80 ook, ook al zegt hij van niet
Teeven heeft zichzelf en Opstelten schade berokkend, als er niets mis was met de deal (wat nog steeds heel goed kan), dan hadden ze er niet iedere keer over moeten gaan zitten liegen, want als je dat doet dan komt het een keer boven water, en als dat een moment is dat jou niet zo goed uitkomt is dat gewoon het risico wat je genomen hebt.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
Ze heeft gewoon een punt. Over alle andere partijen en ministers zijn soortgelijke dingen te vinden als je er maar naar zoekt.
Iemand heeft er hard voor gewerkt om iets op te graven om Teeven (en daarmee Opstelten) schade te berokkenen. Dat ze zijn opgestapt mag terecht zijn of niet, maar dit was een moedwillige aanval op de VVD vlak voor de verkiezingen. Van wie? Tja, dat blijft gissen.
Dat zal allemaal wel. Maar iemand heeft heel veel moeite gedaan om überhaupt die hele zaak op te rakelen na 14 jaar. Let wel, die Cees H zelf wilde er helemaal niets over zeggen en die advocaat dus ook niet. Iemand heeft dat moedwillig op zitten graven. Met voorbedachte rade.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Teeven heeft zichzelf en Opstelten schade berokkend, als er niets mis was met de deal (wat nog steeds heel goed kan), dan hadden ze er niet iedere keer over moeten gaan zitten liegen, want als je dat doet dan komt het een keer bovenwater, en als dat een moment is dat jou niet zo goed uitkomt is dat gewoon het risico wat je genomen hebt.
Dan hebben we het dus over ruim een jaar geleden, want toen werd de kamer al voorgelogen op de vragen die ze stelde.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel. Maar iemand heeft heel veel moeite gedaan om überhaupt die hele zaak op te rakelen na 14 jaar. Let wel, die Cees H zelf wilde er helemaal niets over zeggen en die advocaat dus ook niet. Iemand heeft dat moedwillig op zitten graven. Met voorbedachte rade.
Vanaf het moment dat dat naar buiten kwam was de situatie al onhoudbaar. De enige kans die Teeven had was gewoon liegen en hopen dat ze verder niets zouden vinden. Was dus wel gebeurde.
Onzin, en dat weten Teeven en Opstelten ook wel. Zoals Schippers al aangeeft, de VVD had wel door dat iemand een aanval aan het voorbereiden was.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan hebben we het dus over ruim een jaar geleden, want toen werd de kamer al voorgelogen op de vragen die ze stelde.
Als ze toen openheid van zaken hadden gegeven, was er met deze verkiezingen niets aan de hand geweest.
Bullshit, natuurlijk wisten ze hoeveel geld ze hadden overgemaakt, informeren bij de bank is niet zo moeilijk, en helemaal wanneer je de datum weet.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin, en dat weten Teeven en Opstelten ook wel. Zoals Schippers al aangeeft, de VVD had wel door dat iemand een aanval aan het voorbereiden was.
Bovendien konden ze geen openheid van zaken geven omdat zij die informatie ook gewoon niet hadden. Die is later opgegraven en verkocht aan Nieuwsuur.
De kans lijkt mij dus redelijk groot dat het lek ergens in justitie zit.
Als je geen pootje gelicht wil worden moet je je integer gedragen. Eigen schuld, billen gebrand.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:18 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel. Maar iemand heeft heel veel moeite gedaan om überhaupt die hele zaak op te rakelen na 14 jaar. Let wel, die Cees H zelf wilde er helemaal niets over zeggen en die advocaat dus ook niet. Iemand heeft dat moedwillig op zitten graven. Met voorbedachte rade.
Vanaf het moment dat dat naar buiten kwam was de situatie al onhoudbaar. De enige kans die Teeven had was gewoon liegen en hopen dat ze verder niets zouden vinden. Was dus wel gebeurde.
Daar gaat het toch helemaal niet omquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Als je geen pootje gelicht wil worden moet je je integer gedragen. Eigen schuld, billen gebrand.
En Opstelten loog tegen de Kamer, heeft die deal verder weinig mee te maken. En een stas gaat waar de minister gaat..quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om. Kom op zeg, wees niet zo naiëf. In de politiek maakt het geen reet uit wat je doet. Als iemand het voor elkaar krijgt om jou als niet-integer neer te zetten ben je klaar. Die deal 15 jaar geleden was en is weinig mis mee. Het lijkt alleen alsof er wat mis mee is en dat is genoeg.
Weet ik niet. Timing is wel beroerd natuurlijk. Aan de andere kant is dat part of the game.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 19:59 schreef Hexagon het volgende:
Schippers ziet ze vliegen.
De VVD heeft gewoon een hoop rekeningen openstaan die ineens allemaal tegelijk verstuurd lijken te worden.
Uiteraard. Het is de air van "en dat hadden ze niet verdiend" waarvan mijn ogen tot achter in mijn schedel rollenquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
Ze heeft gewoon een punt. Over alle andere partijen en ministers zijn soortgelijke dingen te vinden als je er maar naar zoekt.
Nou ja wat moet ze anders roepen? Blij dat die lui weg zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Het is de air van "en dat hadden ze niet verdiend" waarvan mijn ogen tot achter in mijn schedel rollen.
Teeven heeft die deal zelf gemaakt, die wist vorig jaar ook dat Opstelten keihard stond te liegen toen hij zei dat het om ƒ 1.250.000 ging.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Onzin, en dat weten Teeven en Opstelten ook wel. Zoals Schippers al aangeeft, de VVD had wel door dat iemand een aanval aan het voorbereiden was.
Bovendien konden ze geen openheid van zaken geven omdat zij die informatie ook gewoon niet hadden. Die is later opgegraven en verkocht aan Nieuwsuur.
De kans lijkt mij dus redelijk groot dat het lek ergens in justitie zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |