abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150639971
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 16:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Dus als ik het goed begrijp vindt Schippers al die affaires bij de VVD niet zo erg, maar wel dat iemand er achter is gekomen?
Je zou bijna zeggen dat er nog wat lijken uit de kast kunnen komen op haar ministerie.
pi_150640009
Het heeft niets met de VVD te maken maar is een Zionistisch complot!
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:19:10 #103
28033 Pek
je moet wat
pi_150640274
Toch zou ik haar doen. En tong80 ook, ook al zegt hij van niet :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_150640332
quote:
12s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:19 schreef Pek het volgende:
Toch zou ik haar doen. En tong80 ook, ook al zegt hij van niet :P
ligt er maar net aan wat je doet dan?
Ik denk dat ik naar de bekende weg vraag maar ik wil het toch nader toegelicht hebben.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:23:37 #105
28033 Pek
je moet wat
pi_150640418
Ongetwijfeld
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_150640491
Ik heb veel dingen met haar gemeen, jammer dat ze al een kerel heeft. ;(
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  zaterdag 14 maart 2015 @ 19:59:43 #107
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_150641589
Schippers ziet ze vliegen.

De VVD heeft gewoon een hoop rekeningen openstaan die ineens allemaal tegelijk verstuurd lijken te worden.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 20:11:33 #108
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150642071
Ze heeft gewoon een punt. Over alle andere partijen en ministers zijn soortgelijke dingen te vinden als je er maar naar zoekt.

Iemand heeft er hard voor gewerkt om iets op te graven om Teeven (en daarmee Opstelten) schade te berokkenen. Dat ze zijn opgestapt mag terecht zijn of niet, maar dit was een moedwillige aanval op de VVD vlak voor de verkiezingen. Van wie? Tja, dat blijft gissen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 14 maart 2015 @ 20:15:41 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150642251
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
Ze heeft gewoon een punt. Over alle andere partijen en ministers zijn soortgelijke dingen te vinden als je er maar naar zoekt.

Iemand heeft er hard voor gewerkt om iets op te graven om Teeven (en daarmee Opstelten) schade te berokkenen. Dat ze zijn opgestapt mag terecht zijn of niet, maar dit was een moedwillige aanval op de VVD vlak voor de verkiezingen. Van wie? Tja, dat blijft gissen.
Teeven heeft zichzelf en Opstelten schade berokkend, als er niets mis was met de deal (wat nog steeds heel goed kan), dan hadden ze er niet iedere keer over moeten gaan zitten liegen, want als je dat doet dan komt het een keer boven water, en als dat een moment is dat jou niet zo goed uitkomt is dat gewoon het risico wat je genomen hebt.

Maar het is dat en Verheijen en Kathalijne de Kruif uit Stichtse Vecht, het is het totale verhaal, en dan kun je nog roepen dat iemand het moment uitgezocht heeft om Teeven en Opstelten onderuit te halen, maar Verheijen en de Kruif hadden het toch echt aan zichzelf te danken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 14 maart 2015 @ 20:18:12 #110
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150642399
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Teeven heeft zichzelf en Opstelten schade berokkend, als er niets mis was met de deal (wat nog steeds heel goed kan), dan hadden ze er niet iedere keer over moeten gaan zitten liegen, want als je dat doet dan komt het een keer bovenwater, en als dat een moment is dat jou niet zo goed uitkomt is dat gewoon het risico wat je genomen hebt.
Dat zal allemaal wel. Maar iemand heeft heel veel moeite gedaan om überhaupt die hele zaak op te rakelen na 14 jaar. Let wel, die Cees H zelf wilde er helemaal niets over zeggen en die advocaat dus ook niet. Iemand heeft dat moedwillig op zitten graven. Met voorbedachte rade.

Vanaf het moment dat dat naar buiten kwam was de situatie al onhoudbaar. De enige kans die Teeven had was gewoon liegen en hopen dat ze verder niets zouden vinden. Was dus wel gebeurde.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 20:20:38 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150642510
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel. Maar iemand heeft heel veel moeite gedaan om überhaupt die hele zaak op te rakelen na 14 jaar. Let wel, die Cees H zelf wilde er helemaal niets over zeggen en die advocaat dus ook niet. Iemand heeft dat moedwillig op zitten graven. Met voorbedachte rade.

Vanaf het moment dat dat naar buiten kwam was de situatie al onhoudbaar. De enige kans die Teeven had was gewoon liegen en hopen dat ze verder niets zouden vinden. Was dus wel gebeurde.
Dan hebben we het dus over ruim een jaar geleden, want toen werd de kamer al voorgelogen op de vragen die ze stelde.
Als ze toen openheid van zaken hadden gegeven, was er met deze verkiezingen niets aan de hand geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150642555
Misschien was het Lubach of anders Peter R de Vries die het bonnetje ging lekken.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
  zaterdag 14 maart 2015 @ 20:22:57 #113
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150642614
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan hebben we het dus over ruim een jaar geleden, want toen werd de kamer al voorgelogen op de vragen die ze stelde.
Als ze toen openheid van zaken hadden gegeven, was er met deze verkiezingen niets aan de hand geweest.
Onzin, en dat weten Teeven en Opstelten ook wel. Zoals Schippers al aangeeft, de VVD had wel door dat iemand een aanval aan het voorbereiden was.

Bovendien konden ze geen openheid van zaken geven omdat zij die informatie ook gewoon niet hadden. Die is later opgegraven en verkocht aan Nieuwsuur.

De kans lijkt mij dus redelijk groot dat het lek ergens in justitie zit.
pi_150642762
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Onzin, en dat weten Teeven en Opstelten ook wel. Zoals Schippers al aangeeft, de VVD had wel door dat iemand een aanval aan het voorbereiden was.

Bovendien konden ze geen openheid van zaken geven omdat zij die informatie ook gewoon niet hadden. Die is later opgegraven en verkocht aan Nieuwsuur.

Bullshit, natuurlijk wisten ze hoeveel geld ze hadden overgemaakt, informeren bij de bank is niet zo moeilijk, en helemaal wanneer je de datum weet.
Ze dachten dat het bluf was, lol.
Beter kunnen ze schoon schip maken voordat er nog meer dingen boven water gaan komen.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
pi_150642861
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:18 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als je geen pootje gelicht wil worden moet je je integer gedragen. Eigen schuld, billen gebrand.
pi_150642915
Wordt de VVD gechanteerd?(door de Grieken o.i.d. _O- ) luidt de volgende vraag.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
  zaterdag 14 maart 2015 @ 20:34:28 #117
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150643051
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je geen pootje gelicht wil worden moet je je integer gedragen. Eigen schuld, billen gebrand.
Daar gaat het toch helemaal niet om :'). Kom op zeg, wees niet zo naiëf. In de politiek maakt het geen reet uit wat je doet. Als iemand het voor elkaar krijgt om jou als niet-integer neer te zetten ben je klaar. Die deal 15 jaar geleden was en is weinig mis mee. Het lijkt alleen alsof er wat mis mee is en dat is genoeg.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 20:47:47 #118
192592 SureD1
------------------------------
pi_150643585
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:34 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Daar gaat het toch helemaal niet om :'). Kom op zeg, wees niet zo naiëf. In de politiek maakt het geen reet uit wat je doet. Als iemand het voor elkaar krijgt om jou als niet-integer neer te zetten ben je klaar. Die deal 15 jaar geleden was en is weinig mis mee. Het lijkt alleen alsof er wat mis mee is en dat is genoeg.
En Opstelten loog tegen de Kamer, heeft die deal verder weinig mee te maken. En een stas gaat waar de minister gaat..

En Schippers met haar misplaatste righteous indignation.. denk je niet dat de VVD hetzelfde zou doen als ze de kans hadden...puhlease..
pi_150643684
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 19:59 schreef Hexagon het volgende:
Schippers ziet ze vliegen.

De VVD heeft gewoon een hoop rekeningen openstaan die ineens allemaal tegelijk verstuurd lijken te worden.
Weet ik niet. Timing is wel beroerd natuurlijk. Aan de andere kant is dat part of the game.
pi_150644087
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:11 schreef Fir3fly het volgende:
Uiteraard. Het is de air van "en dat hadden ze niet verdiend" waarvan mijn ogen tot achter in mijn schedel rollen :').
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:10:26 #121
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_150644482
Het zijn natuurlijk een beetje krokodillentranen. Dat er een goed voorbereide aanval is geopend is wel duidelijk, dat dit bewindslieden de kop kan kosten is een politieke realiteit en daar moet je tijdens een campagne op voorbereid zijn. De vraag is in hoeverre de vaste kern van de VVD hierdoor geraakt wordt. Dat zijn over het algemeen wel mensen die hier door heen prikken.

Vorig jaar tijdens de gemeenteraadverkiezingen was de PvdA het pispaaltje. Hun kopstukken werden stuk voor stuk geschandpaald en de carrière van bijv Pieter Hillhorst werd compleet om zeep geholpen.

Het is sneu dat Verheijen en Teeven nu het veld hebben moeten ruimen maar dat hoort erbij.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:12:39 #122
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150644560
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 21:01 schreef Litpho het volgende:

[..]

Uiteraard. Het is de air van "en dat hadden ze niet verdiend" waarvan mijn ogen tot achter in mijn schedel rollen :').
Nou ja wat moet ze anders roepen? Blij dat die lui weg zijn :P?
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:13:17 #123
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_150644578
Bij D66 voelen ze zich duidelijk wel aangesproken. Idem bij SP.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 21:14:56 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150644640
quote:
2s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:22 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Teeven heeft die deal zelf gemaakt, die wist vorig jaar ook dat Opstelten keihard stond te liegen toen hij zei dat het om ƒ 1.250.000 ging.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_150644668
Ik zou het wel leuk vinden als alles doorgelicht werd, en niet alleen deze, trouwen er zijn er in de loop van de tijd ook wel anderen voorbij gekomen maar volgens mij nog gene met zoveel miljoen?

Als ik al voor zoiets de kans had zorgde ik ervoor dat alles wat er naar kon leiden vernietigd was, kort door de beugel denk dat het slechte.........?

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 14-03-2015 21:17:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')