Jaquote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:56 schreef nils7 het volgende:
Hugo Boss van McLaren naar Mercedes overgestapt?
Klopt. Sterker nog, alle stukjes over de huidige F1 zijn volledig oninteressant.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 18:03 schreef Geralt het volgende:
Ik lees eigenlijk alleen maar RTL GP.
Alle andere f1 bladen vind ik weinig interessant, want daar staan meestal gewoon de laatste nieuwtjes in die ik al gelezen heb op internet.
Mooie van RTL GP vind ik dat er ook heel veel verhalen van vroeger in staan met mooie foto's erbij en alles. Verhalen die je niet zo 123 op internet leest zegmaar.
Acestream.org programma en dan googelen maar sky f1 acestream link. Erg makkelijk. Deze bron gebruik ik http://torrent-tv.ru/quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:04 schreef WheeleE het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer een keer een paar wedstrijden gaan kijken dit seizoen, na jaren alleen de uitslagen te hebben gevolgd. Alleen om nou gelijk al een abonnement op een sportzender te nemen voor die paar races die ik kan meepikken vind ik wat zonde. Zijn er mogelijkheden om ergens per wedstrijd te kijken? Betaald of niet, dat maakt niet zo veel uit, mits het maar een beetje beschaafd bedrag is.
Je kan ook gewoon op de duitser kijken. Die zit standaard wel in je pakket neem ik aan en ze zenden alles uitquote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:04 schreef WheeleE het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer een keer een paar wedstrijden gaan kijken dit seizoen, na jaren alleen de uitslagen te hebben gevolgd. Alleen om nou gelijk al een abonnement op een sportzender te nemen voor die paar races die ik kan meepikken vind ik wat zonde. Zijn er mogelijkheden om ergens per wedstrijd te kijken? Betaald of niet, dat maakt niet zo veel uit, mits het maar een beetje beschaafd bedrag is.
Dat is wel een hele makkelijke, merci!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon op de duitser kijken. Die zit standaard wel in je pakket neem ik aan en ze zenden alles uit
Ja, nou weten we het wel hè? Heb je aandelen in die tent of zo?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Acestream.org programma en dan googelen maar sky f1 acestream link. Erg makkelijk. Deze bron gebruik ik http://torrent-tv.ru/
Heb laptop aan tv gekoppeld, 720p kwaliteit f1 gratis👍
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Acestream.org programma en dan googelen maar sky f1 acestream link. Erg makkelijk. Deze bron gebruik ik http://torrent-tv.ru/
Heb laptop aan tv gekoppeld, 720p kwaliteit f1 gratis👍
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Acestream.org programma en dan googelen maar sky f1 acestream link. Erg makkelijk. Deze bron gebruik ik http://torrent-tv.ru/
Heb laptop aan tv gekoppeld, 720p kwaliteit f1 gratis👍
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Acestream.org programma en dan googelen maar sky f1 acestream link. Erg makkelijk. Deze bron gebruik ik http://torrent-tv.ru/
Heb laptop aan tv gekoppeld, 720p kwaliteit f1 gratis👍
quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Acestream.org programma en dan googelen maar sky f1 acestream link. Erg makkelijk. Deze bron gebruik ik http://torrent-tv.ru/
Heb laptop aan tv gekoppeld, 720p kwaliteit f1 gratis👍
Ik download altijd het Engelse Autosport Magazine.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:49 schreef Jigzoz het volgende:
Even iets totaal anders: lezen jullie ook autosporttijdschriften? En zo ja: welke? Ik kwam onlangs het Amerikaanse tijdschrift Racer tegen en dat vind ik wel een heel mooie. Vooral omdat er ook andere raceklasses dan F1 aandacht krijgen.
Tips, iemand?
Thanks. Ziggo heeft alle zenders veranderd en de knoopcellen van de AB van mijn ontvanger zijn leeg zodat ik de zenders ook niet opnieuw in kan stellen. Ik vestig mijn hoop hier maar op dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Acestream.org programma en dan googelen maar sky f1 acestream link. Erg makkelijk. Deze bron gebruik ik http://torrent-tv.ru/
Heb laptop aan tv gekoppeld, 720p kwaliteit f1 gratis👍
via wie heb je je tv?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 21:08 schreef D. het volgende:
Iemand een idee hoe je de app van Sport1 kan activeren?
Heb Sport1 op tv nu en dat zou incl. de app zijn, maar als ik die open wil ie me weer een abo aansmeren
Tja dat krijg je als de sport über saai wordt...quote:Op zondag 15 maart 2015 00:28 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
BBC geeft enkel een uurtje samenvattting in de namiddag.
En in België zit de f1 tegenwoordig ook achter een betaalzender.
Zelf kijk ik naar de duitse rtl,
Sport is niet saai. Het probleem zijn de op geld beluste eigenaren, die alleen maar meer, meer, meer geld willen.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als de sport über saai wordt...
Wilde kijken voor onze max... Maar ik houdt het wel bij de DTM...
Over 2 weken iets eerder opstaan danquote:Op zondag 15 maart 2015 07:34 schreef Spezza19 het volgende:
Goed, wordt je om 7 uur wakker. Tune je in, de helft al uitgevallen....
De punten die ze nu bij elkaar rijden worden pas volgend jaar uitbetaald volgens een verdeelsleutel, zoals deze: Ferrari grootverdiener in Formule 1quote:Op zondag 15 maart 2015 09:37 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vraag me af wat dit betekent voor VDG. Betekent de snelheid van de Saubers dat er geld beschikbaar komt voor een afkoopsom, of betekent dit dat Giedo nu zeker wil racen?
Weet ik, maar er is nu wel duidelijk geworden dat er inkomen aan zit te komen.quote:Op zondag 15 maart 2015 09:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De punten die ze nu bij elkaar rijden worden pas volgend jaar uitbetaald volgens een verdeelsleutel, zoals deze: Ferrari grootverdiener in Formule 1
Geniaal, dankjewel!quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Acestream.org programma en dan googelen maar sky f1 acestream link. Erg makkelijk. Deze bron gebruik ik http://torrent-tv.ru/
Heb laptop aan tv gekoppeld, 720p kwaliteit f1 gratis👍
Als ik VDG was, zou ik nu echt wel dat stoeltje willen hebben. Met Sauber kun je gewoon punten pakken.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:27 schreef Jigzoz het volgende:
O, en het schikkingsvoorstel van VDG en Sauber zou gaan om Sauber-aandelen voor Boekhoorn, maar dat zijn niet meer dan vage geruchten.
Als ik VDG was, zou ik dat stoeltje sowieso (lees: hoe dan ook) willen hebben, veel kans op een ander stoeltje heeft hij niet meer.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als ik VDG was, zou ik nu echt wel dat stoeltje willen hebben. Met Sauber kun je gewoon punten pakken.
en als Sauber failliet gaat?quote:Op zondag 15 maart 2015 15:39 schreef Jigzoz het volgende:
Het is nu of nooit inderdaad.
Ja tenzij hij bij de FIA een uitzonderingspositie weet los te weken. Als Boekhoorn dan grootaandeelhouder wordt bij Sauber, dan zou hij alsnog in 2016 kunnen rijden.
Maar dat is wel heel veel 'als'. Nu doet hij er denk ik beter aan om vast te houden aan dat recht op rijden in 2015.
Hij heeft geen uitzondering nodig omdat hij in 2013 meer dan 15 f1 races heeft gereden.quote:Op zondag 15 maart 2015 15:39 schreef Jigzoz het volgende:
Het is nu of nooit inderdaad.
Ja tenzij hij bij de FIA een uitzonderingspositie weet los te weken. Als Boekhoorn dan grootaandeelhouder wordt bij Sauber, dan zou hij alsnog in 2016 kunnen rijden.
Maar dat is wel heel veel 'als'. Nu doet hij er denk ik beter aan om vast te houden aan dat recht op rijden in 2015.
quote:Op zondag 15 maart 2015 07:34 schreef Spezza19 het volgende:
Goed, wordt je om 7 uur wakker. Tune je in, de helft al uitgevallen....
Nee hoor. Over 2 weken kan hij om tien voor 9 opstaan en nog op tijd voor de race zijnquote:
Ik bedoelde niet eerder qua tijd, maar eerder t.o.v. het begin van de wedstrijd.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor. Over 2 weken kan hij om tien voor 9 opstaan en nog op tijd voor de race zijn
Dat is net waar je voor kijkt he. Ik was voor Max (uiteraard) en ben nog altijd voor Kimi. Ik had gehoopt dat hij Vettel het vuur aan de schenen zou leggenquote:
Japan is ook zo vroeg aan het eind vh seizoen.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet eerder qua tijd, maar eerder t.o.v. het begin van de wedstrijd.
Maar gelukkig dan wel weer een beetje een aangename tijd. Zondag 06:00uur is echt net iets te vroeg. Gelukkig was het het wel waard
Ja maar dan is het F1 ritme al weer een beetje terug, dan gaat het makkelijker (ja, waarschijnlijk stomme vrouwenlogica)quote:Op zondag 15 maart 2015 18:24 schreef WEST het volgende:
[..]
Japan is ook zo vroeg aan het eind vh seizoen.
Kan je niet onpartijdig kijken?quote:Op zondag 15 maart 2015 18:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is net waar je voor kijkt he. Ik was voor Max (uiteraard) en ben nog altijd voor Kimi. Ik had gehoopt dat hij Vettel het vuur aan de schenen zou leggen
Dat de Mercs waarschijnlijk weer WC worden zal me jeuken eerlijk gezegd, maar als ik dan toch moet kiezen ben ik voor Rosberg.
Verder hoop ik dat Massa dit jaar een race pakt. Bij voorkeur Brazilie. Dat zou mooi zijn.
Tuurlijk wel. Ik heb alleen zo mijn voorkeuren. Dat wil geenszins zeggen dat ik de tv uitgooi zodra die eruit liggen of in een kansloze positie rijden hoor.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan je niet onpartijdig kijken?
Ik bedoel je zet toch niet de TV uit als jouw favorieten uitvallen? Ik begrijp dat soort mensen nooit zo goed.
Ah, ik dacht dat dat over de twee voorgaande jaren ging.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Hij heeft geen uitzondering nodig omdat hij in 2013 meer dan 15 f1 races heeft gereden.
Nou, ik moet toch zeggen dat de lol er grotendeels wel af was toen Verstappen vanochtend uitviel.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan je niet onpartijdig kijken?
Ik bedoel je zet toch niet de TV uit als jouw favorieten uitvallen? Ik begrijp dat soort mensen nooit zo goed.
dat was idd een punt waar ik ook twijfelde om de TV uit te zetten en naar bed te gaan, de rest was eigenlijk al beslist. Toch verder gekeken, maar mijn (ons/iedereen z'n) engelengeduld werd vanaf toen ook niet meer echt beloond.....quote:Op zondag 15 maart 2015 18:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, ik moet toch zeggen dat de lol er grotendeels wel af was toen Verstappen vanochtend uitviel.
quote:Op zondag 15 maart 2015 18:42 schreef caspervc het volgende:
Max volgens jaar bij Renault? Of RB?
http://www.rtl.nl/(/sport(...)kken_Renault_STR.xml
Gelukkig was dat het moment waarop de barman een rondje van het huis gaf en met een schaal met bitterballen langskwamquote:Op zondag 15 maart 2015 19:28 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat was idd een punt waar ik ook twijfelde om de TV uit te zetten en naar bed te gaan, de rest was eigenlijk al beslist. Toch verder gekeken, maar mijn (ons/iedereen z'n) engelengeduld werd vanaf toen ook niet meer echt beloond.....
5 races dit jaar of 15 in de 3 jaar voor de rentree.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:29 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat dat over de twee voorgaande jaren ging.
Tja...quote:Op zondag 15 maart 2015 19:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gelukkig was dat het moment waarop de barman een rondje van het huis gaf en met een schaal met bitterballen langskwam
Oe... Dan denk ik dat ik die aandelendeal snap...quote:Op zondag 15 maart 2015 19:56 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
5 races dit jaar of 15 in de 3 jaar voor de rentree.
STR is echt helemaal nergens zonder de faciliteiten van RBR. Wat moeten ze ermee, ze zijn net Lotus helemaal verloren.quote:Op zondag 15 maart 2015 14:24 schreef Jigzoz het volgende:
Ik dacht dat het alleen geruchten waren, maar Renault schijnt echt al in gesprek te zijn met Red Bull om STR over te nemen.
Hm. Als Renault bereid is om er een paar honderd miljoen tegenaan te gooien kan het wel wat worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:19 schreef Fer het volgende:
[..]
STR is echt helemaal nergens zonder de faciliteiten van RBR. Wat moeten ze ermee, ze zijn net Lotus helemaal verloren.
Enstone heeft nog altijd alles om weer een topteam te worden.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:19 schreef Fer het volgende:
[..]
STR is echt helemaal nergens zonder de faciliteiten van RBR. Wat moeten ze ermee, ze zijn net Lotus helemaal verloren.
Volgens mij is het meer dat RBR het een beetje zat is. Geen spektakel, geen interesse van het publiek. En dan zijn het bedrijven als Red Bull die als eerste afhaken. Daarom moet er heel snel verandering komen.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:38 schreef Fer het volgende:
RBR beseft gewoon dat ze gevangen zitten. Zonder goede motor zijn ze kansloos. Merc en Ferrari gaat niet leveren. Renault en Honda gaat het niet worden. Audi of BMW stappen niet in. Cosworth heeft geen geld.
Ze gaan langzaam hun F1 avontuur afbouwen.
Volkswagen met Lamborghiniquote:Op zondag 15 maart 2015 20:38 schreef Fer het volgende:
RBR beseft gewoon dat ze gevangen zitten. Zonder goede motor zijn ze kansloos. Merc en Ferrari gaat niet leveren. Renault en Honda gaat het niet worden. Audi of BMW stappen niet in. Cosworth heeft geen geld.
Ze gaan langzaam hun F1 avontuur afbouwen.
gaaf dat zo'n kerel voor een klein (?) groepje de tent open gooit om een wedstrijdje van nog geen 2 uurtjes te kunnen kijkenquote:Op zondag 15 maart 2015 19:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gelukkig was dat het moment waarop de barman een rondje van het huis gaf en met een schaal met bitterballen langskwam
tsja, wat dat betreft zit er bij Red Bull identiek dezelfde gedachtegang erachter als bij grote auto fabrikanten. Bij grote tegenslagen is het zwaai zwaai. Red Bull zelf is geen bedrijf zoals Williams of Sauber wat enkel en alleen bestaat als raceteam, het team zelf in Milton Keynes misschien wel, maar de eigenaar ervan in ieder geval niet.....quote:Op zondag 15 maart 2015 20:40 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer dat RBR het een beetje zat is. Geen spektakel, geen interesse van het publiek. En dan zijn het bedrijven als Red Bull die als eerste afhaken. Daarom moet er heel snel verandering komen.
Hoe vaak moet Audi nog zeggen dat ze geen interesse in F1 hebbenquote:Op zondag 15 maart 2015 22:06 schreef alwaysonhold het volgende:
Geruchten van Audi die RBR willen overkopen steken de kop op http://adamcooperf1.com/2(...)audi-waits-in-wings/
Ze zijn de oorzaak van de nieuwe motorregels, ze hebben onderzoek gedaan naar de haalbaarheid van een F1 programma en er zijn er genoeg binnen Audi die wel willen. Alleen wil Piech niet vanwege Ecclestone.quote:Op zondag 15 maart 2015 23:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hoe vaak moet Audi nog zeggen dat ze geen interesse in F1 hebben?
Ik dacht dat dat voornamelijk Renault was?quote:Op zondag 15 maart 2015 23:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ze zijn de oorzaak van de nieuwe motorregels,
Gedaan voor en in samenspraak met Audi. Toen er nog sprake was van een 4 cilinder. Toen Audi toch niet wilde zijn de huidige fabrikanten overgestapt op de V6.quote:Op maandag 16 maart 2015 00:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat voornamelijk Renault was?
Anyway, dat was toen ze geen concurrentie in Le Mans hadden en F1 nog top dog was. Nu overstappen gaat echt niet gebeuren.
Aha. En in plaats daarvan kochten ze Ducati. Betere investering,quote:Op maandag 16 maart 2015 00:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gedaan voor en in samenspraak met Audi. Toen er nog sprake was van een 4 cilinder. Toen Audi toch niet wilde zijn de huidige fabrikanten overgestapt op de V6.
en een interview in het hotel ipv circuitquote:Op zondag 15 maart 2015 20:20 schreef Jigzoz het volgende:
Verstappen als opening van het achtuurjournaal!
[..]
Hm. Als Renault bereid is om er een paar honderd miljoen tegenaan te gooien kan het wel wat worden.
Frappant dat iemand zegt het prima te vinden om ervoor te betalen en jij gelijk met een optie komt die nog altijd illegaal is. Het ethisch besef is weer ver te zoeken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Acestream.org programma en dan googelen maar sky f1 acestream link. Erg makkelijk. Deze bron gebruik ik http://torrent-tv.ru/
Heb laptop aan tv gekoppeld, 720p kwaliteit f1 gratis👍
Het is precies andersom.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als de sport über saai wordt...
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als de sport über saai wordt...
Wilde kijken voor onze max... Maar ik houdt het wel bij de DTM...
Ik dacht dat je het bij de DTM zou houden. Wat is het nou?quote:Op zondag 15 maart 2015 07:54 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, behalve Arnold Schwarzenegger vond ik het vrij saai
Dat is een beetje hoe de maatschappij werkt tegenwoordig. Zwart-wit denken. Of het is een gave race, of het is helemaal kut. <coureur die ze niet mogen ligt voorop>, F1 is niet interessant meer. <favo coureur valt uit>, race is kut. <één rondje geen inhaalactie>, het is een optocht. <één factor van F1 verandert (geluid), hele sport is niets meer aan. Ik ben blij dat ik ook plezier kan beleven aan de sport als niet alles perfect is, maar dat werd mij vorig jaar nog erg kwalijk genomen. Eigenlijk vond ik vorig jaar alleen Sochi ontzettend saai en dat kwam vooral door de te conservatieve bandenkeuze van Pirelli.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan je niet onpartijdig kijken?
Ik bedoel je zet toch niet de TV uit als jouw favorieten uitvallen? Ik begrijp dat soort mensen nooit zo goed.
Nou je kan moeilijk ontkennen dat deze race saai was.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:02 schreef twiFight het volgende:
[..]
Frappant dat iemand zegt het prima te vinden om ervoor te betalen en jij gelijk met een optie komt die nog altijd illegaal is. Het ethisch besef is weer ver te zoeken.
[..]
Het is precies andersom.
[..]
[..]
Ik dacht dat je het bij de DTM zou houden. Wat is het nou?
[..]
Dat is een beetje hoe de maatschappij werkt tegenwoordig. Zwart-wit denken. Of het is een gave race, of het is helemaal kut. <coureur die ze niet mogen ligt voorop>, F1 is niet interessant meer. <favo coureur valt uit>, race is kut. <één rondje geen inhaalactie>, het is een optocht. <één factor van F1 verandert (geluid), hele sport is niets meer aan. Ik ben blij dat ik ook plezier kan beleven aan de sport als niet alles perfect is, maar dat werd mij vorig jaar nog erg kwalijk genomen. Eigenlijk vond ik vorig jaar alleen Sochi ontzettend saai en dat kwam vooral door de te conservatieve bandenkeuze van Pirelli.
Ericsson heb ik ook zien inhalen. Maar daarmee hield het idd wel op.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou je kan moeilijk ontkennen dat deze race saai was.
Als je Max even buiten beschouwing laat (voor ons Nederlanders) zijn de Mercedessen gewoon weg gereden en hebben ze de rest gewoon gedeclasseerd.
30+ seconden op de nummer 3 en ik ga er vanuit dat ze nog niet eens gepushed hebben.
Voor de rest vielt het ook wel mee qua inhalen, heb Kimi zien inhalen en dat was het eigenlijk wel.
Sauber doet voor mij niet meer meequote:Op maandag 16 maart 2015 07:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ericsson heb ik ook zien inhalen. Maar daarmee hield het idd wel op.
Daarom, beetje zwak wel al begrijp ik ook dat ze niet blij zijn met Renaultquote:Op zondag 15 maart 2015 20:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
tsja, wat dat betreft zit er bij Red Bull identiek dezelfde gedachtegang erachter als bij grote auto fabrikanten. Bij grote tegenslagen is het zwaai zwaai. Red Bull zelf is geen bedrijf zoals Williams of Sauber wat enkel en alleen bestaat als raceteam, het team zelf in Milton Keynes misschien wel, maar de eigenaar ervan in ieder geval niet.....
Las wel dat ze met VAG bezig zijn erover.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, beetje zwak wel al begrijp ik ook dat ze niet blij zijn met Renault
Bij deze doe ik het gelijk. Mensen kijken om verschillende redenen en vinden verschillende dingen interessant. Ik weet niet waarom mensen het hier altijd zo lastig voor te stellen vinden dat er, als zij iets niet entertaining genoeg vinden, nog wel andere mensen kunnen zijn die dat wel vinden. Nee, het was niet de tofste opening race in jaren, maar ik heb me wel voldoende vermaakt. Er zit een héél groot gebied tussen 'super' en 'saai'. Daarbij boeit het mij geen hol wie de race wint, ik kijk naar onderlinge strijdt. Een gevecht om P8 is voor mij ook interessant.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou je kan moeilijk ontkennen dat deze race saai was.
Precies ja!quote:Op maandag 16 maart 2015 09:42 schreef twiFight het volgende:
[..]
Bij deze doe ik het gelijk. Mensen kijken om verschillende redenen en vinden verschillende dingen interessant. Ik weet niet waarom mensen het hier altijd zo lastig voor te stellen vinden dat er, als zij iets niet entertaining genoeg vinden, nog wel andere mensen kunnen zijn die dat wel vinden. Nee, het was niet de tofste opening race in jaren, maar ik heb me wel voldoende vermaakt. Er zit een héél groot gebied tussen 'super' en 'saai'. Daarbij boeit het mij geen hol wie de race wint, ik kijk naar onderlinge strijdt. Een gevecht om P8 is voor mij ook interessant.
Maar ook wel logisch dat Renault dan weer niet blij is met het geklaag van Red Bull, zeker omdat Renault RBR flink heeft geholpen met de blown diffusor technologie die het team toch een paar titels heeft opgeleverd.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, beetje zwak wel al begrijp ik ook dat ze niet blij zijn met Renault
"flink gevechten" dusquote:Op maandag 16 maart 2015 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sainz en Button zijn de enige die op de baan zijn ingehaald volgens mijMisschien nog Perez door Ericsson.
Zelfde als die Horner, hoorde hem ook niet klagen toen RB dominant was. Ecclestone zal wel weer dollars mislopen inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.nu.nl/formule-(...)nantie-mercedes.html
Waarom hoorde ik 'm niet tijdens de dominantie van RB?
De enige reden, denk ik, waarom hij nu wel begint te bléren is vanwege het "dreigement" van RB om de F1 te verlaten.
Dat vroeg ik mij ook gelijk af. toen hun zo dominant waren hoorde je of zag je ook niks , nu is Mercedes zo dominant en gaan ze huilie huilie doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.nu.nl/formule-(...)nantie-mercedes.html
Waarom hoorde ik 'm niet tijdens de dominantie van RB?
De enige reden, denk ik, waarom hij nu wel begint te bléren is vanwege het "dreigement" van RB om de F1 te verlaten.
Dus jij wil meer races zoals afgelopen zondag? Volgens mij zijn Hamilton en Rosberg in totaal nog geen 3 ronden in beeld geweest.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook gelijk af. toen hun zo dominant waren hoorde je of zag je ook niks , nu is Mercedes zo dominant en gaan ze huilie huilie doen.
Waar was Horner met z'n commentaar toen RB zo dominant was voor 4 seizoenen?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Dus jij wil meer races zoals afgelopen zondag? Volgens mij zijn Hamilton en Rosberg in totaal nog geen 3 ronden in beeld geweest.
Daar ben ik het wel met je eens, iets meer strijdt zou geen kwaad kunnen, het liefst maken ze iedereen even sterk, maakt het leuker maar het gaat er even om hoe RB nu reageert en terwijl hun zo dominant waren toen hoorde ze je nietquote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Dus jij wil meer races zoals afgelopen zondag? Volgens mij zijn Hamilton en Rosberg in totaal nog geen 3 ronden in beeld geweest.
RB was nooit zo dominant, alleen het laatste jaar dat vettel wereldkampioen werdquote:Op maandag 16 maart 2015 15:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar was Horner met z'n commentaar toen RB zo dominant was voor 4 seizoenen?
En waar was Bernie toen RB zo dominant was voor 4 seizoenen?
Vind het fucking hypocriet dat nou juist die twee gaan zitten janken als twee kleine kindertjes die geen snoepje mogen voor het eten.
Maar als die mensen niet gaan huilen/klagen dan komt er helemaal geen veranderingquote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met je eens, iets meer strijdt zou geen kwaad kunnen, het liefst maken ze iedereen even sterk, maakt het leuker maar het gaat er even om hoe RB nu reageert en terwijl hun zo dominant waren toen hoorde ze je niet
Nee, Red Bull maakte gebruik van onduidelijke regelgeving die verduidelijkt werd. Zelfs Mercedes vindingen werden verboden omdat ze tegen de regels waren.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:16 schreef Moonlighter het volgende:
Toen RB domineerde, wat ze nooit zo gedaan hebben als Mercedes op dit moment werden de regels ook aangepast
Moeten ze maar een betere auto maken en misschien kiezen voor een andere krachtbron want die Renault motor is nou niet het bestequote:Op maandag 16 maart 2015 15:21 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Maar als die mensen niet gaan huilen/klagen dan komt er helemaal geen verandering
Door de huidige regelgeving kunnen ze nog ozo goed hun best doen, het gat met mercedes gaan ze niet kunnen dichten omdat ze niet alles aan de motor mogen veranderenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, Red Bull maakte gebruik van onduidelijke regelgeving die verduidelijkt werd. Zelfs Mercedes vindingen werden verboden omdat ze tegen de regels waren.
Mercedes voldoet nu aan de duidelijke regelgeving en zouden daar nu voor gestraft moeten worden?
Anderen moeten beter hun best doen. Nieuwe regelgeving zouden de kosten alleen maar opdrijven waardoor de kleine teams nog meer problemen krijgen en er minder teams overblijven. Lijkt me ook niet goed.
Zolang Max Carlos maar domineert hoor je mij niet klagenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:29 schreef Rossdale het volgende:
en dominantie is nooit goed voor een sport.
Denk beiden op een F1 circuit dat de F1 auto sneller zal zijn en beiden op een grote oval dat de Indycar sneller zal zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:15 schreef Jigzoz het volgende:
By the way: zijn Indycars met die nieuwe aeropackages niet toevallig sneller dan de F1?
Indycar heeft 700 pk en ongekend veel downforce. Ik weet niet wat een F1-blok eruit perst, maar om dat verschil van downforce goed te maken zal het heel wat meer moeten zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk beiden op een F1 circuit dat de F1 auto sneller zal zijn en beiden op een grote oval dat de Indycar sneller zal zijn.
Maar dat is slechts een gevoel.
Waarschijnlijk. Maar geef de F1 harde Pirelli's en racefuel en het kan nog best close worden...quote:Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef Geralt het volgende:
Toch denk ik dat een F1 auto over een normaal circuit sneller is dan een Indycar, egaal met welk aeropakket die rijdt.
De eigenaar van Texas Motor Speedway doet al jaren keihard z'n best om IndyCar niet toe te laten tot COTA.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:52 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje jammer dat er geen circuits zijn waar ze beide rijden.
Zal ongetwijfeld geen toeval zijn.
En daar zal ongetwijfeld ene Bernie E. ieder jaar grif voor betalen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De eigenaar van Texas Motor Speedway doet al jaren keihard z'n best om IndyCar niet toe te laten tot COTA.
Mits fatsoenlijke bandjes eronder, weten we uit ervaringquote:Op maandag 16 maart 2015 18:36 schreef Geralt het volgende:
F1 auto's zijn gemaakt om op een circuit te rijden en ze kunnen ook in een rondje rijden.
Aan de FIA, ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En daar zal ongetwijfeld ene Bernie E. ieder jaar grif voor betalen.
Wel Champcar en lang geleden en niet head to head zegmaar.quote:In 2006, the last time Champ Car and F1 ran on the same track, Formula One was 5 to 7 seconds faster than Champ Car. The pole position in Formula One was set by Fernando Alonso in a time of 1:14.942, while Sébastien Bourdais set pole in 1:20.005 in Champ Car. The fastest lap in the Formula One race was 1:15.841 by Kimi Räikkönen, while Sébastien Bourdais's fastest lap was 1:22.325 in the Champ Car race.
RB kan niet heel veel veranderen aan de motor, dat moet Renault doen, wat ze al twee jaar niet voor elkaar krijgen...quote:Op maandag 16 maart 2015 15:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Door de huidige regelgeving kunnen ze nog ozo goed hun best doen, het gat met mercedes gaan ze niet kunnen dichten omdat ze niet alles aan de motor mogen veranderen
Montreal tochquote:Op maandag 16 maart 2015 18:52 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje jammer dat er geen circuits zijn waar ze beide rijden.
Zal ongetwijfeld geen toeval zijn.
Ze hadden gewoon de V6 nooit moeten invoeren. In 2013 lag het veld meer bij mekaar sinds de V8 er is zijn de verschillen groter geworden. Maar dominantie is van alle tijd in de sport, doe je niks tegen. Plus beter geluid.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:29 schreef Rossdale het volgende:
Tijdens de hoogtijdagen van red bull werden er ook continu aanpassingen aan de regels gedaan om hun dominantie in te perken. Vooral Ferrari stond toen te roeptoeteren. Toen Ferrari superdominant was stond Renault te klagen.
Dit is gewoon altijd zo geweest en dominantie is nooit goed voor een sport.
Niet meer. Laatste was in 2006, toen de Champ Cars daar reden.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet meer. Laatste was in 2006, toen de Champ Cars daar reden.
En minder motorenleveranciers omdat Mercedes en Renault dan niet meer meedoen, zoals ze de afgelopen jaren hebben aangegeven.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:41 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon de V6 nooit moeten invoeren. In 2013 lag het veld meer bij mekaar sinds de V8 er is zijn de verschillen groter geworden. Maar dominantie is van alle tijd in de sport, doe je niks tegen. Plus beter geluid.
Breng gewoon de V8 weer terug met een tientallen test dagen meer voor kleine teams. Voila, weer gezonde competitie.
Met een beetje pech hebben we anders binnenkort alleen Ferrari en Mercedes over.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En minder motorenleveranciers omdat Mercedes en Renault dan niet meer meedoen, zoals ze de afgelopen jaren hebben aangegeven.
Honda gaat echt niet eruit stappen hoor, die gaan die verloren miljoenen euro's echt niet zomaar weg smijten.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Met een beetje pech hebben we anders binnenkort alleen Ferrari en Mercedes over.
Die hebben ze ook weggesmeten toen Brawn heel de flikkerse boel overnamquote:Op maandag 16 maart 2015 20:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Honda gaat echt niet eruit stappen hoor, die gaan die verloren miljoenen euro's echt niet zomaar weg smijten.
Ook niet als ze vanwege de regels niets anders kunnen dan een onderpresterende klotemotor leveren?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Honda gaat echt niet eruit stappen hoor, die gaan die verloren miljoenen euro's echt niet zomaar weg smijten.
Prestaties is nog niets over te zeggen, zolang dat ding niet wat betrouwbaarder wordt. We hebben nog niet gezien van wat dat ding kan omdat ze tot nog toe alleen met een gedetunede motor hebben gereden.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ook niet als ze vanwege de regels niets anders kunnen dan een onderpresterende klotemotor leveren?
Boel re-badgen a la Renault naar Playlife/Supertec en voor een klein bedrag leveren aan kleinere teams om nog wat van de investering terug te verdienen.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ook niet als ze vanwege de regels niets anders kunnen dan een onderpresterende klotemotor leveren?
jup. Grootste verschil zit met name in het remmen waar de Formule 1 flink wat wint ten opzichte van de IndyCarquote:Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef Geralt het volgende:
Toch denk ik dat een F1 auto over een normaal circuit sneller is dan een Indycar, egaal met welk aeropakket die rijdt.
echt of hoaxtwitter:MonsieurF1 twitterde op maandag 16-03-2015 om 20:52:39** BREAKING NEWS*** @redbullracing has Just signed a contract with @ToyotaRacing for the turbo engines.The partnership will begin in 2016 reageer retweet
Die kerel plaatst ondertussen ook dit soort berichten:quote:Op maandag 16 maart 2015 21:02 schreef Beach het volgende:
echt of hoaxtwitter:MonsieurF1 twitterde op maandag 16-03-2015 om 20:52:39** BREAKING NEWS*** @redbullracing has Just signed a contract with @ToyotaRacing for the turbo engines.The partnership will begin in 2016 reageer retweet
twitter:MonsieurF1 twitterde op maandag 16-03-2015 om 21:08:59@Javi_Soriano little joker!! This is not over. @alo_oficial will never drive for @McLarenF1 reageer retweet
Super betrouwbaartwitter:MonsieurF1 twitterde op maandag 16-03-2015 om 21:20:58@pawelf1 this will be a partnership. If @RenaultSportF1 stay in F1, this Will be under the name of Briatore F1 team. reageer retweet
weet nog wel dat ze een paar jaar geleden zowel indycar als F1 op circuit Gilles Villeneuve reed. Toen was F1 een stuk sneller.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:52 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje jammer dat er geen circuits zijn waar ze beide rijden.
Zal ongetwijfeld geen toeval zijn.
Aandachtshoer..quote:Op maandag 16 maart 2015 21:02 schreef Beach het volgende:
echt of hoaxtwitter:MonsieurF1 twitterde op maandag 16-03-2015 om 20:52:39** BREAKING NEWS*** @redbullracing has Just signed a contract with @ToyotaRacing for the turbo engines.The partnership will begin in 2016 reageer retweet
Volgens mij was P3-P15 toch weer aardig gelijkwaardig, dat waren ook grote en kleine teams door elkaar. Helemaal zo slecht niet. Alleen P1-P2 zou iets langzamer moeten gaan, dan krijgen we helemaal spectakel. Zoals nooit tevoren.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:06 schreef Jigzoz het volgende:
De F1 moet echt heel snel op de schop. Zie dat startveld van de afgelopen race, zie de verschillen, zie de kosten. De F1 staat echt op de rand van de afgrond.
De V8 is in 2009 kunstmatig gelijkwaardig gemaakt en bevroren. In 2013 was Vettel veruit de snelste van iedereen, sinds 2014 is Rosberg soms nog sneller dan Hamilton.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:41 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon de V6 nooit moeten invoeren. In 2013 lag het veld meer bij mekaar sinds de V8 er is zijn de verschillen groter geworden. Maar dominantie is van alle tijd in de sport, doe je niks tegen. Plus beter geluid.
Bron?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 03:57 schreef opreis het volgende:
Guido dus voor 15mil compleet afgekocht waarbij Bernie garant staat. Anti climax dit.
Als het waar is dan heeft ie afgelopen jaar voor niks in de F1 meegelopen, want ook dat geld is terug dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 06:09 schreef Jigzoz het volgende:
Voor zo'n soort einde was ik dus al bang.
Maar goed, de bevestiging nog maar even afwachten. Misschien zit het toch een beetje anders allemaal.
maar ook voor nop want nu is het Maart en is alles bezet overal en nergens.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 06:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als het waar is dan heeft ie afgelopen jaar voor niks in de F1 meegelopen, want ook dat geld is terug dan.
Puur op talent dus![]()
Dat ie voor niks in de F1 heeft meegelopen was wel bekend.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 06:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Als het waar is dan heeft ie afgelopen jaar voor niks in de F1 meegelopen, want ook dat geld is terug dan.
Puur op talent dus![]()
Telegraaf zat toch goed met Maxquote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:06 schreef Sinister-D- het volgende:
Algemeen Dagblad als enige bron, die ander is namelijk letterlijk een kopie![]()
Ik wacht wel op een statement van GvdG management, ik schat NL'se bronnen (met uitzondering van RTLgp en GPupdate, maar die zijn altijd te laat met nieuws) redelijk laag in qua betrouwbaarheid
GPupdate zit in Groningen!quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:29 schreef Toekito het volgende:
GPupdate als Nederlandse bron zien3/4 is vanuit hun Engelse bronnen en is gewoon na kwartier/half uur vertaald.
Klopt, Giedo heeft puur op talent een jaartje op de bank mogen zitten.quote:
dat zei ik dan ook niet. ...quote:Op dinsdag 17 maart 2015 07:29 schreef Toekito het volgende:
GPupdate als Nederlandse bron zien3/4 is vanuit hun Engelse bronnen en is gewoon na kwartier/half uur vertaald.
15 miljoen, zijn toch dagen dat ik het niet verdien.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 05:04 schreef Toekito het volgende:
Bernie redt dus de F1 en Giedo legt zich neer bij einde F1-loopbaan....bijzonder.
Waarschijnlijk dan de 24 miljoen euro die Giedo's BV in de min staat.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:25 schreef Jigzoz het volgende:
Het zou om veel meer dan 15 miljoen gaan.
http://www.f1today.net/nl(...)edo-van-der-garde-af
Dan heeft ie uiteindelijk gratis een jaartje bij Caterham gereden.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan de 24 miljoen euro die Giedo's BV in de min staat.
Dit jaar zou ook nog kunnen, aangezien een aantal stoeltjes slechts voor de eerste race(s) bezet zijn, zoals bij Andretti Autosport en Dale Coyne.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 13:57 schreef Jigzoz het volgende:
Inzetten op een Indy-plekje voor volgend jaar. Dikke kans dat die serie de komende tijd veel populairder gaat worden in Europa.
Zou heel tof zijn. Eindelijk weer eens een Nederlander in de Indy 500. Kijken of deze 'm wel uit de muur houdt.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:32 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dit jaar zou ook nog kunnen, aangezien een aantal stoeltjes slechts voor de eerste race(s) bezet zijn, zoals bij Andretti Autosport en Dale Coyne.
Er zijn maar 2 soorten coureurs op de Indy 500quote:
quote:
Sausage Kerbs Up Eau Rouge Looks All Kinds Of Dangerous
High curbs have been the result of some pretty major accidents in recent years and have a tendency to launch cars up into the air. Who remembers this?
Well Spa-Francorchamps clearly hasn’t learned from the Tereshchenko’s GP3 crash last year and have installed launch ramps sausage kerbs up on Formula One’s most famous corner.
Yes, Eau Rouge (or Raidillon as all the hardcore F1 fans will be screaming) now has the controversial kerbs in place and it looks like a recipe for disaster.![]()
This isn’t going to end well…
Dat laatste hoef je me niet te vertellen, altijd makkelijk als je maar 45min moet rijdenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 19:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Schijnen voor Trophée des Fagnes te zijn. Niet alleen F1 heeft races op Spa
Ik zou de laptimes wel eens willen zien.quote:
Oude auto's met dit jaar door de motorfabrikanten ontwikkelde aero kits.quote:
Bij de volgende inboedelveiling bedoel je?quote:
ow ja? Bron? Want het enige wat ik van Ecclestone over de zaak Manor heb gelezen is dat ze de transportkosten van Australië naar Maleisië zelf moeten dokken....quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:09 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Bij de volgende inboedelveiling bedoel je?
Bernie heeft al gezegd dat als ze in Maleisie niet rijden, ze niet meer welkom zijn.
https://www.rtlgp-magazin(...)gt-laatste-kans.htmlquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ow ja? Bron? Want het enige wat ik van Ecclestone over de zaak Manor heb gelezen is dat ze de transportkosten van Australië naar Maleisië zelf moeten dokken....
quote:Ecclestone heeft, dat is algemeen bekend, een bloedhekel aan goudzoekers in "zijn" paddock en is des duivels over wat er in Australië gebeurde. Hij zweert nu dat als Manor in Maleisië ook niet rijdt, het team kan opkrassen.
quote:
Daar hebben we een ander topic voor: SPT / [IndyCar] #16 Nog 12 rondenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:08 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Oude auto's met dit jaar door de motorfabrikanten ontwikkelde aero kits.![]()
Chevrolet:
[ afbeelding ]
En Honda:
[ afbeelding ]
En van Engeland naar Australië.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ow ja? Bron? Want het enige wat ik van Ecclestone over de zaak Manor heb gelezen is dat ze de transportkosten van Australië naar Maleisië zelf moeten dokken....
blijkbaar heb ik daar daarstraks dan overheen gelezen in de Engelse variantquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
https://www.rtlgp-magazin(...)gt-laatste-kans.html
[..]
las het daarnet ook op een Engelse website, kan het nu niet meer terug vinden. Ongeveer gequote: "the fourth consecutive race they miss, if they miss the next one they will be history". Ik zoek verder, want kan het weer eens niet terug vindenquote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:33 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En van Engeland naar Australië.
En dat ze zouden kunnen opkrassen als ze ook in Maleisië niet rijden staat hier niet in. De rest wel. Lijkt dus een verzinsel van RTL GP Magazine.
hier dus: http://www.motorsport.com(...)manor-s-resurrectionquote:Prior to the lights going out in Melbourne, Ecclestone told The Independent that Manor would "be history" if they missed a fourth consecutive event, and it is by no means certain that the F1 supremo's definition of participation in an event will tally with the FIA's.
quote:
Dat gaat erover als ze niet verschijnen. Er was verwarring over dat ze drie races per seizoen of per agreement (tot 2020) zouden mogen missen. Is dus voor de hele periode van het contract. Dus als ze bij een volgende race niet verschijnen kunnen ze opdoeken.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 20:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
las het daarnet ook op een Engelse website, kan het nu niet meer terug vinden. Ongeveer gequote: "the fourth consecutive race they miss, if they miss the next one they will be history". Ik zoek verder, want kan het weer eens niet terug vinden
whehequote:
Deze generatie Indycars zijn een stuk sexyer dan de huidige generatie F1 bolides...quote:
Euh... neequote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Deze generatie Indycars zijn een stuk sexyer dan de huidige generatie F1 bolides...
maar die verhalen van coureurs en teams komen daar niet vandaan. Die worden gemaakt door de grote namen en in Grunn vertaald.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Telegraaf zat toch goed met Max
[..]
GPupdate zit in Groningen!
Dat dacht jij? Ze hebben journalisten die ter plekke zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 06:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar die verhalen van coureurs en teams komen daar niet vandaan. Die worden gemaakt door de grote namen en in Grunn vertaald.
Vaak op een te makkelijke manier, waardoor er af en toe een loopje genomen wordt met hetgeen er gezegd wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 06:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar die verhalen van coureurs en teams komen daar niet vandaan. Die worden gemaakt door de grote namen en in Grunn vertaald.
Ik denk dat Sauber gewoon niet anders kon om te overleven....quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:30 schreef Jigzoz het volgende:
Om meteen maar even heel kinderachtig te doen: ik hoop dat Sauber heel hard neer gaat. Nog liever vandaag dan morgen. Leugenachtig kutteam dat gerund wordt door leugenachtige sujetten. Ik snap niet dat er bedrijven zijn die miljoenen betalen om met dergelijke huichelarij geassocieerd te worden.
hehetwitter:takiinoue twitterde op woensdag 18-03-2015 om 10:37:43Taki Inoue admits his F1 carrier is probably over as well. reageer retweet
Als ze niet anders konden, dan zouden ze deze schikking ook niet hebben kunnen betalen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk dat Sauber gewoon niet anders kon om te overleven....
Het team heeft wel heel veel sympathie verloren inderdaad.
Misschien kan dat inmiddels wel weer. Hebben ze wat ruimte gevonden. VdG heeft in 2014 al zijn sponsorgeld al betaald, eerste helft 2014. Ericsson en Nasr eind 2014.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als ze niet anders konden, dan zouden ze deze schikking ook niet hebben kunnen betalen.
Inderdaad. Jos maakte zich als coureur ook vaak niet populair door mensen in het team openlijk af te branden. Kan me dat nog herinneren uit zijn Tyrrell en Minardi tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
'Verstappen's father slams Renault' - Reddit
Dat Renault (voorlopig) een drol van een krachtbron heeft afgeleverd moge duidelijk zijn.
Maar is het handig dat Verstappen sr. zich er (nu al) zo in de media over uitlaat? Is dat nog wel zijn plaats? Hij zit niet in die auto, hij is niet werkzaam bij STR, hij vormt 'slechts' een deel van het management van Max Verstappen.
Iets zegt mij dat het verstandiger is als Jos Verstappen uit de spotlights blijft.
En nu door naar het WEC, daar delen 3 coureurs wel 1 stoeltje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:45 schreef IkWilbert het volgende:
Statement van Giedo op zijn facebook pagina. F1 lijkt over en uit voor hem....
https://www.facebook.com/giedovandergarde/posts/647945908643030
"This dream has been taken away from me and I know that my future in Formula One is probably over"
Dat had ik kunnen/moeten verzinnenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En nu door naar het WEC, daar delen 3 coureurs wel 1 stoeltje.
Not gonna happen! Sauber heeft net nieuwe sponsor bekend gemaakt. Weten we meteen wie vd Garde heeft betaald.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:30 schreef Jigzoz het volgende:
Om meteen maar even heel kinderachtig te doen: ik hoop dat Sauber heel hard neer gaat. Nog liever vandaag dan morgen. Leugenachtig kutteam dat gerund wordt door leugenachtige sujetten. Ik snap niet dat er bedrijven zijn die miljoenen betalen om met dergelijke huichelarij geassocieerd te worden.
Ik las die geruchten ergens en kwam er ineens opquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen/moeten verzinnen
Partner is volgens mij wat anders als Sponsor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:16 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Not gonna happen! Sauber heeft net nieuwe sponsor bekend gemaakt. Weten we meteen wie vd Garde heeft betaald.
https://m.facebook.com/st(...)=17&_ft_&__tn__=%2As
Betekent vast dat ze gratis mogen vliegen of zoiets.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:11 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Partner is volgens mij wat anders als Sponsor.
True, maar alles wat hij zegt ligt automatisch onder een vergrootglas.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:47 schreef Jigzoz het volgende:
Nou ja... Als je leest wat Jos Verstappen nu eigenlijk gezegd heeft, dan valt dat nogal mee.
Is het juist daarom niet gewoon slimmer om Jos dat niet te laten zeggen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
True, maar alles wat hij zegt ligt automatisch onder een vergrootglas.
Iemand anders van Max z'n management had dezelfde uitspraak kunnen doen en er zou geen media outlet zijn geweest die het opgepikt had. Maar met Jos ligt dat anders.
Staat er zelfs letterlijk bij;quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef sasquatsch het volgende:
Betekent vast dat ze gratis mogen vliegen of zoiets.
Ze hadden ws. geen geld meer over voor tickets naar Maleisiequote:With this partnership Singapore Airlines will provide flights to the overseas races mainly in Asian and Australian territories.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:34 schreef Jigzoz het volgende:
Sauber krijgt flink op z'n flikker in de reacties daar.
quote:Your new airline partners is also great in overbooking seats ...
Inderdaad en het zijn (gelukkig) niet allemaal Nederlanders.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:34 schreef Jigzoz het volgende:
Sauber krijgt flink op z'n flikker in de reacties daar.
Verdomme manquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:29 schreef IkWilbert het volgende:
Sauber heeft ook gereageerd....
https://m.facebook.com/st(...)0&id=169175846463223
Wat een faal reactie!
Ik verwacht sportief nog steeds weinig van Sauber als het seizoen vordert. Ericsson is geen topper, met 12 concurrenten na 1 rondje is een 8e plek erg geflatteerd. En ze hebben geen geld om die auto door te ontwikkelen. Denk dat alleen Nasr nog een paar keer wat puntjes bijeenschraapt en dat het daarbij blijft.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:01 schreef flipsen het volgende:
Mja, toch vind ik het jammer dat het uiteindelijk zo gelopen is. Toch een beetje het gevoel dat ie zijn principes heeft verkwanseld. Zeker nu je ziet dat die Sauber best lekker rijdt. Maar goed, waarschijnlijk geen andere mogelijkheden, behalve een beslaglegging waar niemand beter van wordt.
Speak for yourself.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Deze generatie Indycars zijn een stuk sexyer dan de huidige generatie F1 bolides...
Op beeld lijken ze rapper als voorheen maar qua uiterlijk... tjah vind ik de indy's niet echt mooi.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Speak for yourself.
Soms is minder beter ... dit lijkt wel een karikatuur van een F1 auto.
Om nog maar een foto te jatten uit het Indycar topic:quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Speak for yourself.
Soms is minder beter ... dit lijkt wel een karikatuur van een F1 auto.
quote:Gary Hartstein @former_f1doc · 2 u2 uur geleden
@adamcooperF1 @SauberF1Team @GvanderGarde Guess it's an F1 thing. Behave shamefully, then say you're moving on. Doesn't work in real world
quote:Gary Hartstein @former_f1doc · 2 u2 uur geleden
@adamcooperF1 "wouldn’t help our race team nor our fans and partners..."? Keep up like this and you'll have neither soon!
In feite is het wel sneu voor alle mensen in het team, ericson en nasr die er natuurlijk niets aan kunnen doen. Maar terecht dat het management/pr van sauber zo afgebrand wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:30 schreef Jigzoz het volgende:
Wel leuk als die antipathie tegen Sauber een wereldwijde hype wordt. Grootste shitstorm in de F1-geschiedenis, zoiets.
Heel simpel op te lossen: fouten toegeven, flink door het stof en Kaltenborn eruit flikkeren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In feite is het wel sneu voor alle mensen in het team, ericson en nasr die er natuurlijk niets aan kunnen doen. Maar terecht dat het management/pr van sauber zo afgebrand wordt.
Mooie straf van Ecclestone: Sauber mag dit jaar alleen nog meedoen met een Renault-motor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:20 schreef DeeBee het volgende:
En Sauber rijdt nog zover vooraan ook, alleen maar dankzij die motor.Dat is ook nog vrij walgelijk in deze.
Na dat hele circus vorige week denk ik niet dat ze dat gaan doen. Die kaltenborn daar aan het roer is niet helemaal goed bij d'r hoofd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heel simpel op te lossen: fouten toegeven, flink door het stof en Kaltenborn eruit flikkeren.
Op buitenlandse websites zijn de meningen over Sauber overigens niet anders dan op Nederlandse sites. Ik ben heel benieuwd hoe dit in Maleisië gaat volgende week. Hoe gaat de pers reageren op Sauber? En het publiek? En de coureurs?
Ik kan me bijna* niet voorstellen dat dit zonder consequenties blijft.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na dat hele circus vorige week denk ik niet dat ze dat gaan doen. Die kaltenborn daar aan het roer is niet helemaal goed bij d'r hoofd.
https://www.rtlgp-magazine.nl/artikelen/item/column.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
Over een paar races is iedereen dit weer vergeten. De enige reden dat dit überhaupt een grote rel werd Is omdat er op de baan geen reet gebeurde om over te praten.
quote:Sauber, kortom, wast de handen in onschuld, met door Ecclestone betaalde zeep. En de Formule 1-wereld draait door, om te beginnen volgende week in Maleisië waar deze hele kwestie dan al niet meer zal zijn dan één van die vele anekdotes in de kantlijn van de geschiedenis van een genadeloze sport.
#exitkaltenborn zou trending moeten wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:29 schreef IkWilbert het volgende:
Sauber heeft ook gereageerd....
https://m.facebook.com/st(...)0&id=169175846463223
Wat een faal reactie!
Pff inderdaad zeg. Straks krijgen mensen nog antipathie tegen Max door associatie met een gekke Josquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
'Verstappen's father slams Renault' - Reddit
Dat Renault (voorlopig) een drol van een krachtbron heeft afgeleverd moge duidelijk zijn.
Maar is het handig dat Verstappen sr. zich er (nu al) zo in de media over uitlaat? Is dat nog wel zijn plaats? Hij zit niet in die auto, hij is niet werkzaam bij STR, hij vormt 'slechts' een deel van het management van Max Verstappen.
Iets zegt mij dat het verstandiger is als Jos Verstappen uit de spotlights blijft.
Ik denk dat dit, zoals geschreven wordt in die column, er toch ook mee te maken heeft dat ie alsnog voor geld ging.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:28 schreef VacaLoca het volgende:
En zoals de meeste rechtzaken dus geëindigd in een schikking. Beetje deceptie wel, want je schaart je toch achter zijn strijd op zn recht op een racestoeltje. Maja that's how it goes.
Dit is al op meerdere sites en Twitter-accounts van betrouwbare journalisten langsgekomen, dus ik ga ervan uit dat het ook gewoon waar is.quote:Giedo beaamt hoe "painfully clear" het in de paddock van Melbourne was dat Sauber hem niet wilde hebben. Naar het schijnt, overigens, vertrok bij zijn aankomst op vrijdagochtend ineens het complete team uit de pitbox om demonstratief te gaan ontbijten...
twitter:RTLLateNight twitterde op woensdag 18-03-2015 om 14:25:55De Formule 1-carrière van @GvanderGarde is over. 'n Droom is afgepakt maar hij ziet 't ook als 'n nieuwe start #rtlln http://t.co/nh3kqnuOCm reageer retweet
Van mij mogen ze ook gewoon failliet gaan. Ik gun het Peter Sauber niet. Maar die h**r wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:20 schreef DeeBee het volgende:
En Sauber rijdt nog zover vooraan ook, alleen maar dankzij die motor.Dat is ook nog vrij walgelijk in deze.
Ik denk dat ze als hoer weinig zou verdienen. Ik ben niet knap, maar godmiljaar wat is die lelijk zegquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:38 schreef WEST het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook gewoon failliet gaan. Ik gun het Peter Sauber niet. Maar die h**r wel.
Dat is zo. ze zou nog geld toe moeten leggen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze als hoer weinig zou verdienen. Ik ben niet knap, maar godmiljaar wat is die lelijk zeg![]()
Kaltenborn moet gewoon oprotten en Peter moet het tijdelijk weer zelf gaan leiden en dan een juiste persoon vindenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net even rtl late night gezien. Wat een klote team is Sauber zeg. Per direct mogen ze van mij faillet gaan.
Blame Kaltenborn, denk niet dat Peter blij is met de wijze waarop zij zijn zo zorgvuldig opgebouwde naam ten grabbel gooit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net even rtl late night gezien. Wat een klote team is Sauber zeg. Per direct mogen ze van mij faillet gaan.
peter wil gewoon een rol op de achtergrond. Hij is 71 dan kan ik me voorstellen dat hij het minder wil doen. Hoop dat Bernie haar paddock pas afpakt en nooit meer in de paddock toe te laten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kaltenborn moet gewoon oprotten en Peter moet het tijdelijk weer zelf gaan leiden en dan een juiste persoon vinden
Monaco (alleen de pits zover ik weet), Maleisië, Melbourne, Montreal... Alles met een M blijkbaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:13 schreef VacaLoca het volgende:
Zijn er trouwens nog circuits die niet gewijzigd zijn afgelopen 15 jaar?
is wel stevig gewijzigd. Meer ruimte bij het uitkomen van de tunnel door de muur naar achteren te zetten, meer ruimte rond het zwembad door de muren naar achteren te zetten en ook meer ruimte rond Rascasse door de muren naar achteren te zetten. Kans op crashen is hierdoor helaas flink afgenomen ...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Monaco (alleen de pits zover ik weet)
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is wel stevig gewijzigd. Meer ruimte bij het uitkomen van de tunnel door de muur naar achteren te zetten, meer ruimte rond het zwembad door de muren naar achteren te zetten en ook meer ruimte rond Rascasse door de muren naar achteren te zetten. Kans op crashen is hierdoor helaas flink afgenomen ...
Ow, ik dacht dat je er overheen gespoten had, maar dartbord kan ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef VacaLoca het volgende:
Haha ik pak even 'Formule 1 - Teams 98' map erbij van formule 1 magazine destijds. Ik was als kind geen fan van Mika Hakkinnen
[ afbeelding ]
Op het dartbord geweest zo te zien :p
Kan je wel anders door de bocht denk ik. Bedoel dus wijzigingen die rondetijden beïnvloeden los van de auto.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?
Je kunt meer risico nemen zonder dat het afgestraft wordtquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?
Interlagos is al sinds ik een klein manneke was hetzelfde.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:13 schreef VacaLoca het volgende:
Zijn er trouwens nog circuits die niet gewijzigd zijn afgelopen 15 jaar?
Jep. Busstop. De oude oude was het beste zegmaarquote:
Ja, begin 2007 is de busstop aangepast en ook La Source hairpin is iets verlegd. Verder is een deel van de baan opnieuw geasfalteerdquote:
Wanneer werd deze weggehaald? Dat is alweer even geleden, maar ik heb zo123 ff geen jaartal in mn hoofd:quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, begin 2007 is de busstop aangepast en ook La Source hairpin is iets verlegd. Verder is een deel van de baan opnieuw geasfalteerd
2007 is de huidige in gebruik genomen. Vond de oude veel beter eerlijk gezegdquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wanneer werd deze weggehaald? Dat is alweer even geleden, maar ik heb zo123 ff geen jaartal in mn hoofd:
[ afbeelding ]
Die vond ik beter dan die oude nieuwe die dus kennelijk in 2007 (was dat pas in 2007 ja? Ik had gedacht dat die nieuwe gruwel er al veel langer ligt) al veranderd is naar de huidige.
Melbourne en Montreal?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:13 schreef VacaLoca het volgende:
Zijn er trouwens nog circuits die niet gewijzigd zijn afgelopen 15 jaar?
Spa is keihard verkracht sinds ik klein was tot nu. Ik wil het Spa van eind jaren 90 terug. Elk jaar vlogen er auto's op vrijdag ff af omdat men op/over limiet ging.quote:
Volgens mij zit het zo:quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:27 schreef Geralt het volgende:
Jamaar die van 2007 (die uiteraard beter was dan de huidige!) daar zat er nog een voor en dat is die van mijn plaatje.
Die is daarna minder gemaakt zegmaar. Minder diep ofzo, weet ik hoe je dat noemt. Je kon er sneller doorheen. Wanneer is die gekomen?
Alle nieuwe circuits natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Monaco (alleen de pits zover ik weet), Maleisië, Melbourne, Montreal... Alles met een M blijkbaar.
St Devote is volgens mij ook minder "scherp" dan voorheen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?
Montreal is het gedeelte van de pit exit aangepast. Vroeger kwamen ze voor bocht 1 de pits uit nu gebeurt dat bij bocht 2.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Monaco (alleen de pits zover ik weet), Maleisië, Melbourne, Montreal... Alles met een M blijkbaar.
De versie die je bij 2005/2006 hebt, was er ook in 2004 al. Met mijn F1 idool (geen sarcasme) Montoya in de hoofdrol die race:quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Volgens mij zit het zo:
Pre-2005
[ afbeelding ]
2005-2006
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2007-heden
[ afbeelding ]
Ja ze snappen het niet, de auto's zijn vanaf 2004 bijna alleen langzamer geworden. En uiteraard elk jaar veiliger. Dat bij elkaar is al veiligheid GENOEG denk ik dan. Maar nee, ook de circuits moeten dan nog eens worden gemuilkorfd...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?
Dat gebeurt nu ook, maar er ligt geen grind meer, maar een uitloopstrook waardoor foutjes zo goed als niet worden afgestraft en coureurs met de stomste onoplettendheden wegkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 05:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Spa is keihard verkracht sinds ik klein was tot nu. Ik wil het Spa van eind jaren 90 terug. Elk jaar vlogen er auto's op vrijdag ff af omdat men op/over limiet ging.
Ik zie nu dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef Marks het volgende:
[..]
De versie die je bij 2005/2006 hebt, was er ook in 2004 al.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:03 schreef Ferry_76 het volgende:
Giedo heeft al een nieuwe job gevonden!:
https://twitter.com/Gvand(...)841091461120/photo/1
Juist, die middelste versie kon ik niet precies van vinden wanneer die gekomen was.quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Volgens mij zit het zo:
Pre-2004
[ afbeelding ]
2004-2006
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2007-heden
[ afbeelding ]
En het er gewoon zó makkelijk uit laten zien. Dat is nog het meest memorabele aan die overtake!quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef Marks het volgende:
[..]
De versie die je bij 2005/2006 hebt, was er ook in 2004 al. Met mijn F1 idool (geen sarcasme) Montoya in de hoofdrol die race:
Daarnaast is de 130R op Suzuka geen 130R meer, 130 stond voor de hoek/scherpte van de bocht, is volgens mij rond 2004 ruimer gemaakt, maar heet nog wel 130 R. Minder een ''white knuckle'' bocht geworden helaas.
Ik heb altijd een flinke Montoya haat gehad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef Marks het volgende:
[..]
De versie die je bij 2005/2006 hebt, was er ook in 2004 al. Met mijn F1 idool (geen sarcasme) Montoya in de hoofdrol die race:
Daarnaast is de 130R op Suzuka geen 130R meer, 130 stond voor de hoek/scherpte van de bocht, is volgens mij rond 2004 ruimer gemaakt, maar heet nog wel 130 R. Minder een ''white knuckle'' bocht geworden helaas.
en dus is het kut na aanpassingen. Plus ik durf er nu ook harder doorheen dan toen er grind naast lag. Geen prestatie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:22 schreef Marks het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu ook, maar er ligt geen grind meer, maar een uitloopstrook waardoor foutjes zo goed als niet worden afgestraft en coureurs met de stomste onoplettendheden wegkomen.
Deze grindbak bijvoorbeeld is niet meer, Pouhon..
speciaal voor jouquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik heb altijd een flinke Montoya haat gehad.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik heb altijd een flinke Montoya haat gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |