abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 maart 2015 @ 00:08:22 #76
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150684657
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2015 00:06 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Gedaan voor en in samenspraak met Audi. Toen er nog sprake was van een 4 cilinder. Toen Audi toch niet wilde zijn de huidige fabrikanten overgestapt op de V6.
Aha. En in plaats daarvan kochten ze Ducati. Betere investering,
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 16 maart 2015 @ 00:14:12 #77
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150684831
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:20 schreef Jigzoz het volgende:
Verstappen als opening van het achtuurjournaal!

[..]

Hm. Als Renault bereid is om er een paar honderd miljoen tegenaan te gooien kan het wel wat worden.
en een interview in het hotel ipv circuit :o
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 16 maart 2015 @ 00:57:00 #78
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_150685717
http://macofan.com/en/ind(...)n&dr2=Carlos%20Sainz

Verschillen tussen Verstappen en Sainz. Kun je ook met andere drivers doen.
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  maandag 16 maart 2015 @ 01:02:43 #79
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150685802
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Acestream.org programma en dan googelen maar sky f1 acestream link. Erg makkelijk. Deze bron gebruik ik http://torrent-tv.ru/

Heb laptop aan tv gekoppeld, 720p kwaliteit f1 gratis👍
Frappant dat iemand zegt het prima te vinden om ervoor te betalen en jij gelijk met een optie komt die nog altijd illegaal is. Het ethisch besef is weer ver te zoeken.

quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 00:29 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Tja dat krijg je als de sport über saai wordt...
Het is precies andersom.

quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 00:29 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Tja dat krijg je als de sport über saai wordt...
Wilde kijken voor onze max... Maar ik houdt het wel bij de DTM...
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 07:54 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, behalve Arnold Schwarzenegger vond ik het vrij saai :@
Ik dacht dat je het bij de DTM zou houden. Wat is het nou?
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan je niet onpartijdig kijken?
Ik bedoel je zet toch niet de TV uit als jouw favorieten uitvallen? Ik begrijp dat soort mensen nooit zo goed.
Dat is een beetje hoe de maatschappij werkt tegenwoordig. Zwart-wit denken. Of het is een gave race, of het is helemaal kut. <coureur die ze niet mogen ligt voorop>, F1 is niet interessant meer. <favo coureur valt uit>, race is kut. <één rondje geen inhaalactie>, het is een optocht. <één factor van F1 verandert (geluid), hele sport is niets meer aan. Ik ben blij dat ik ook plezier kan beleven aan de sport als niet alles perfect is, maar dat werd mij vorig jaar nog erg kwalijk genomen. Eigenlijk vond ik vorig jaar alleen Sochi ontzettend saai en dat kwam vooral door de te conservatieve bandenkeuze van Pirelli.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 16 maart 2015 @ 07:33:03 #80
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150686928
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 01:02 schreef twiFight het volgende:

[..]

Frappant dat iemand zegt het prima te vinden om ervoor te betalen en jij gelijk met een optie komt die nog altijd illegaal is. Het ethisch besef is weer ver te zoeken.

[..]

Het is precies andersom.

[..]

[..]

Ik dacht dat je het bij de DTM zou houden. Wat is het nou?

[..]

Dat is een beetje hoe de maatschappij werkt tegenwoordig. Zwart-wit denken. Of het is een gave race, of het is helemaal kut. <coureur die ze niet mogen ligt voorop>, F1 is niet interessant meer. <favo coureur valt uit>, race is kut. <één rondje geen inhaalactie>, het is een optocht. <één factor van F1 verandert (geluid), hele sport is niets meer aan. Ik ben blij dat ik ook plezier kan beleven aan de sport als niet alles perfect is, maar dat werd mij vorig jaar nog erg kwalijk genomen. Eigenlijk vond ik vorig jaar alleen Sochi ontzettend saai en dat kwam vooral door de te conservatieve bandenkeuze van Pirelli.
Nou je kan moeilijk ontkennen dat deze race saai was.

Als je Max even buiten beschouwing laat (voor ons Nederlanders) zijn de Mercedessen gewoon weg gereden en hebben ze de rest gewoon gedeclasseerd.
30+ seconden op de nummer 3 en ik ga er vanuit dat ze nog niet eens gepushed hebben.

Voor de rest vielt het ook wel mee qua inhalen, heb Kimi zien inhalen en dat was het eigenlijk wel.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_150686950
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 07:33 schreef nils7 het volgende:

[..]

Nou je kan moeilijk ontkennen dat deze race saai was.

Als je Max even buiten beschouwing laat (voor ons Nederlanders) zijn de Mercedessen gewoon weg gereden en hebben ze de rest gewoon gedeclasseerd.
30+ seconden op de nummer 3 en ik ga er vanuit dat ze nog niet eens gepushed hebben.

Voor de rest vielt het ook wel mee qua inhalen, heb Kimi zien inhalen en dat was het eigenlijk wel.
Ericsson heb ik ook zien inhalen. Maar daarmee hield het idd wel op.
in a crowd you lose humanity
  maandag 16 maart 2015 @ 07:40:26 #82
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150686959
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 07:37 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ericsson heb ik ook zien inhalen. Maar daarmee hield het idd wel op.
Sauber doet voor mij niet meer mee :{w
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 16 maart 2015 @ 07:47:33 #83
131800 Tarado
capô de fusca
pi_150686998
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:55 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

tsja, wat dat betreft zit er bij Red Bull identiek dezelfde gedachtegang erachter als bij grote auto fabrikanten. Bij grote tegenslagen is het zwaai zwaai. Red Bull zelf is geen bedrijf zoals Williams of Sauber wat enkel en alleen bestaat als raceteam, het team zelf in Milton Keynes misschien wel, maar de eigenaar ervan in ieder geval niet.....
Daarom, beetje zwak wel al begrijp ik ook dat ze niet blij zijn met Renault
  maandag 16 maart 2015 @ 07:59:50 #84
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150687081
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 07:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daarom, beetje zwak wel al begrijp ik ook dat ze niet blij zijn met Renault
Las wel dat ze met VAG bezig zijn erover.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 16 maart 2015 @ 09:42:05 #85
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_150688416
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 07:33 schreef nils7 het volgende:

[..]

Nou je kan moeilijk ontkennen dat deze race saai was.
Bij deze doe ik het gelijk. Mensen kijken om verschillende redenen en vinden verschillende dingen interessant. Ik weet niet waarom mensen het hier altijd zo lastig voor te stellen vinden dat er, als zij iets niet entertaining genoeg vinden, nog wel andere mensen kunnen zijn die dat wel vinden. Nee, het was niet de tofste opening race in jaren, maar ik heb me wel voldoende vermaakt. Er zit een héél groot gebied tussen 'super' en 'saai'. Daarbij boeit het mij geen hol wie de race wint, ik kijk naar onderlinge strijdt. Een gevecht om P8 is voor mij ook interessant.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 16 maart 2015 @ 09:53:33 #86
208942 Yvie_lu
I'm cookie dough
pi_150688647
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 09:42 schreef twiFight het volgende:

[..]

Bij deze doe ik het gelijk. Mensen kijken om verschillende redenen en vinden verschillende dingen interessant. Ik weet niet waarom mensen het hier altijd zo lastig voor te stellen vinden dat er, als zij iets niet entertaining genoeg vinden, nog wel andere mensen kunnen zijn die dat wel vinden. Nee, het was niet de tofste opening race in jaren, maar ik heb me wel voldoende vermaakt. Er zit een héél groot gebied tussen 'super' en 'saai'. Daarbij boeit het mij geen hol wie de race wint, ik kijk naar onderlinge strijdt. Een gevecht om P8 is voor mij ook interessant.
Precies ja!
  Redactie Sport maandag 16 maart 2015 @ 11:14:46 #87
274204 crew  Mexicanobakker
pi_150690671
Sainz en Button zijn de enige die op de baan zijn ingehaald volgens mij :') Misschien nog Perez door Ericsson.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_150690836
Flink dreigement van Red Bull. Jammer dat Duitsers zo superieur zijn aan Fransen op autogebied.
pi_150691729
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 07:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daarom, beetje zwak wel al begrijp ik ook dat ze niet blij zijn met Renault
Maar ook wel logisch dat Renault dan weer niet blij is met het geklaag van Red Bull, zeker omdat Renault RBR flink heeft geholpen met de blown diffusor technologie die het team toch een paar titels heeft opgeleverd.
  maandag 16 maart 2015 @ 11:55:51 #90
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_150691742


:D
  maandag 16 maart 2015 @ 13:06:58 #91
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_150693885
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sainz en Button zijn de enige die op de baan zijn ingehaald volgens mij :') Misschien nog Perez door Ericsson.
"flink gevechten" dus :')
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_150694278
In de Formule E race van dit weekend waren het er meer. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 maart 2015 @ 14:48:31 #93
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_150697918
http://www.nu.nl/formule-(...)nantie-mercedes.html

Waarom hoorde ik 'm niet tijdens de dominantie van RB?
De enige reden, denk ik, waarom hij nu wel begint te bléren is vanwege het "dreigement" van RB om de F1 te verlaten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 16 maart 2015 @ 14:55:32 #94
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_150698214
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.nu.nl/formule-(...)nantie-mercedes.html

Waarom hoorde ik 'm niet tijdens de dominantie van RB?
De enige reden, denk ik, waarom hij nu wel begint te bléren is vanwege het "dreigement" van RB om de F1 te verlaten.
Zelfde als die Horner, hoorde hem ook niet klagen toen RB dominant was. Ecclestone zal wel weer dollars mislopen inderdaad.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_150698999
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.nu.nl/formule-(...)nantie-mercedes.html

Waarom hoorde ik 'm niet tijdens de dominantie van RB?
De enige reden, denk ik, waarom hij nu wel begint te bléren is vanwege het "dreigement" van RB om de F1 te verlaten.
Dat vroeg ik mij ook gelijk af. toen hun zo dominant waren hoorde je of zag je ook niks , nu is Mercedes zo dominant en gaan ze huilie huilie doen.
pi_150699091
Toen RB domineerde, wat ze nooit zo gedaan hebben als Mercedes op dit moment werden de regels ook aangepast
if you ain't cheating you ain't trying
pi_150699158
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:14 schreef Maver24 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik mij ook gelijk af. toen hun zo dominant waren hoorde je of zag je ook niks , nu is Mercedes zo dominant en gaan ze huilie huilie doen.
Dus jij wil meer races zoals afgelopen zondag? Volgens mij zijn Hamilton en Rosberg in totaal nog geen 3 ronden in beeld geweest.
if you ain't cheating you ain't trying
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 maart 2015 @ 15:19:46 #98
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_150699216
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Dus jij wil meer races zoals afgelopen zondag? Volgens mij zijn Hamilton en Rosberg in totaal nog geen 3 ronden in beeld geweest.
Waar was Horner met z'n commentaar toen RB zo dominant was voor 4 seizoenen?
En waar was Bernie toen RB zo dominant was voor 4 seizoenen?
Vind het fucking hypocriet dat nou juist die twee gaan zitten janken als twee kleine kindertjes die geen snoepje mogen voor het eten.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_150699238
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

Dus jij wil meer races zoals afgelopen zondag? Volgens mij zijn Hamilton en Rosberg in totaal nog geen 3 ronden in beeld geweest.
Daar ben ik het wel met je eens, iets meer strijdt zou geen kwaad kunnen, het liefst maken ze iedereen even sterk, maakt het leuker maar het gaat er even om hoe RB nu reageert en terwijl hun zo dominant waren toen hoorde ze je niet
pi_150699268
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 15:19 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Waar was Horner met z'n commentaar toen RB zo dominant was voor 4 seizoenen?
En waar was Bernie toen RB zo dominant was voor 4 seizoenen?
Vind het fucking hypocriet dat nou juist die twee gaan zitten janken als twee kleine kindertjes die geen snoepje mogen voor het eten.
RB was nooit zo dominant, alleen het laatste jaar dat vettel wereldkampioen werd
if you ain't cheating you ain't trying
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')