Aha. En in plaats daarvan kochten ze Ducati. Betere investering,quote:Op maandag 16 maart 2015 00:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gedaan voor en in samenspraak met Audi. Toen er nog sprake was van een 4 cilinder. Toen Audi toch niet wilde zijn de huidige fabrikanten overgestapt op de V6.
en een interview in het hotel ipv circuitquote:Op zondag 15 maart 2015 20:20 schreef Jigzoz het volgende:
Verstappen als opening van het achtuurjournaal!
[..]
Hm. Als Renault bereid is om er een paar honderd miljoen tegenaan te gooien kan het wel wat worden.
Frappant dat iemand zegt het prima te vinden om ervoor te betalen en jij gelijk met een optie komt die nog altijd illegaal is. Het ethisch besef is weer ver te zoeken.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 20:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Acestream.org programma en dan googelen maar sky f1 acestream link. Erg makkelijk. Deze bron gebruik ik http://torrent-tv.ru/
Heb laptop aan tv gekoppeld, 720p kwaliteit f1 gratis👍
Het is precies andersom.quote:Op zondag 15 maart 2015 00:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als de sport über saai wordt...
quote:Op zondag 15 maart 2015 00:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Tja dat krijg je als de sport über saai wordt...
Wilde kijken voor onze max... Maar ik houdt het wel bij de DTM...
Ik dacht dat je het bij de DTM zou houden. Wat is het nou?quote:Op zondag 15 maart 2015 07:54 schreef Spezza19 het volgende:
Mja, behalve Arnold Schwarzenegger vond ik het vrij saai
Dat is een beetje hoe de maatschappij werkt tegenwoordig. Zwart-wit denken. Of het is een gave race, of het is helemaal kut. <coureur die ze niet mogen ligt voorop>, F1 is niet interessant meer. <favo coureur valt uit>, race is kut. <één rondje geen inhaalactie>, het is een optocht. <één factor van F1 verandert (geluid), hele sport is niets meer aan. Ik ben blij dat ik ook plezier kan beleven aan de sport als niet alles perfect is, maar dat werd mij vorig jaar nog erg kwalijk genomen. Eigenlijk vond ik vorig jaar alleen Sochi ontzettend saai en dat kwam vooral door de te conservatieve bandenkeuze van Pirelli.quote:Op zondag 15 maart 2015 18:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Kan je niet onpartijdig kijken?
Ik bedoel je zet toch niet de TV uit als jouw favorieten uitvallen? Ik begrijp dat soort mensen nooit zo goed.
Nou je kan moeilijk ontkennen dat deze race saai was.quote:Op maandag 16 maart 2015 01:02 schreef twiFight het volgende:
[..]
Frappant dat iemand zegt het prima te vinden om ervoor te betalen en jij gelijk met een optie komt die nog altijd illegaal is. Het ethisch besef is weer ver te zoeken.
[..]
Het is precies andersom.
[..]
[..]
Ik dacht dat je het bij de DTM zou houden. Wat is het nou?
[..]
Dat is een beetje hoe de maatschappij werkt tegenwoordig. Zwart-wit denken. Of het is een gave race, of het is helemaal kut. <coureur die ze niet mogen ligt voorop>, F1 is niet interessant meer. <favo coureur valt uit>, race is kut. <één rondje geen inhaalactie>, het is een optocht. <één factor van F1 verandert (geluid), hele sport is niets meer aan. Ik ben blij dat ik ook plezier kan beleven aan de sport als niet alles perfect is, maar dat werd mij vorig jaar nog erg kwalijk genomen. Eigenlijk vond ik vorig jaar alleen Sochi ontzettend saai en dat kwam vooral door de te conservatieve bandenkeuze van Pirelli.
Ericsson heb ik ook zien inhalen. Maar daarmee hield het idd wel op.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou je kan moeilijk ontkennen dat deze race saai was.
Als je Max even buiten beschouwing laat (voor ons Nederlanders) zijn de Mercedessen gewoon weg gereden en hebben ze de rest gewoon gedeclasseerd.
30+ seconden op de nummer 3 en ik ga er vanuit dat ze nog niet eens gepushed hebben.
Voor de rest vielt het ook wel mee qua inhalen, heb Kimi zien inhalen en dat was het eigenlijk wel.
Sauber doet voor mij niet meer meequote:Op maandag 16 maart 2015 07:37 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ericsson heb ik ook zien inhalen. Maar daarmee hield het idd wel op.
Daarom, beetje zwak wel al begrijp ik ook dat ze niet blij zijn met Renaultquote:Op zondag 15 maart 2015 20:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
tsja, wat dat betreft zit er bij Red Bull identiek dezelfde gedachtegang erachter als bij grote auto fabrikanten. Bij grote tegenslagen is het zwaai zwaai. Red Bull zelf is geen bedrijf zoals Williams of Sauber wat enkel en alleen bestaat als raceteam, het team zelf in Milton Keynes misschien wel, maar de eigenaar ervan in ieder geval niet.....
Las wel dat ze met VAG bezig zijn erover.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, beetje zwak wel al begrijp ik ook dat ze niet blij zijn met Renault
Bij deze doe ik het gelijk. Mensen kijken om verschillende redenen en vinden verschillende dingen interessant. Ik weet niet waarom mensen het hier altijd zo lastig voor te stellen vinden dat er, als zij iets niet entertaining genoeg vinden, nog wel andere mensen kunnen zijn die dat wel vinden. Nee, het was niet de tofste opening race in jaren, maar ik heb me wel voldoende vermaakt. Er zit een héél groot gebied tussen 'super' en 'saai'. Daarbij boeit het mij geen hol wie de race wint, ik kijk naar onderlinge strijdt. Een gevecht om P8 is voor mij ook interessant.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:33 schreef nils7 het volgende:
[..]
Nou je kan moeilijk ontkennen dat deze race saai was.
Precies ja!quote:Op maandag 16 maart 2015 09:42 schreef twiFight het volgende:
[..]
Bij deze doe ik het gelijk. Mensen kijken om verschillende redenen en vinden verschillende dingen interessant. Ik weet niet waarom mensen het hier altijd zo lastig voor te stellen vinden dat er, als zij iets niet entertaining genoeg vinden, nog wel andere mensen kunnen zijn die dat wel vinden. Nee, het was niet de tofste opening race in jaren, maar ik heb me wel voldoende vermaakt. Er zit een héél groot gebied tussen 'super' en 'saai'. Daarbij boeit het mij geen hol wie de race wint, ik kijk naar onderlinge strijdt. Een gevecht om P8 is voor mij ook interessant.
Maar ook wel logisch dat Renault dan weer niet blij is met het geklaag van Red Bull, zeker omdat Renault RBR flink heeft geholpen met de blown diffusor technologie die het team toch een paar titels heeft opgeleverd.quote:Op maandag 16 maart 2015 07:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, beetje zwak wel al begrijp ik ook dat ze niet blij zijn met Renault
"flink gevechten" dusquote:Op maandag 16 maart 2015 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sainz en Button zijn de enige die op de baan zijn ingehaald volgens mijMisschien nog Perez door Ericsson.
Zelfde als die Horner, hoorde hem ook niet klagen toen RB dominant was. Ecclestone zal wel weer dollars mislopen inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.nu.nl/formule-(...)nantie-mercedes.html
Waarom hoorde ik 'm niet tijdens de dominantie van RB?
De enige reden, denk ik, waarom hij nu wel begint te bléren is vanwege het "dreigement" van RB om de F1 te verlaten.
Dat vroeg ik mij ook gelijk af. toen hun zo dominant waren hoorde je of zag je ook niks , nu is Mercedes zo dominant en gaan ze huilie huilie doen.quote:Op maandag 16 maart 2015 14:48 schreef Netsplitter het volgende:
http://www.nu.nl/formule-(...)nantie-mercedes.html
Waarom hoorde ik 'm niet tijdens de dominantie van RB?
De enige reden, denk ik, waarom hij nu wel begint te bléren is vanwege het "dreigement" van RB om de F1 te verlaten.
Dus jij wil meer races zoals afgelopen zondag? Volgens mij zijn Hamilton en Rosberg in totaal nog geen 3 ronden in beeld geweest.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:14 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook gelijk af. toen hun zo dominant waren hoorde je of zag je ook niks , nu is Mercedes zo dominant en gaan ze huilie huilie doen.
Waar was Horner met z'n commentaar toen RB zo dominant was voor 4 seizoenen?quote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Dus jij wil meer races zoals afgelopen zondag? Volgens mij zijn Hamilton en Rosberg in totaal nog geen 3 ronden in beeld geweest.
Daar ben ik het wel met je eens, iets meer strijdt zou geen kwaad kunnen, het liefst maken ze iedereen even sterk, maakt het leuker maar het gaat er even om hoe RB nu reageert en terwijl hun zo dominant waren toen hoorde ze je nietquote:Op maandag 16 maart 2015 15:17 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Dus jij wil meer races zoals afgelopen zondag? Volgens mij zijn Hamilton en Rosberg in totaal nog geen 3 ronden in beeld geweest.
RB was nooit zo dominant, alleen het laatste jaar dat vettel wereldkampioen werdquote:Op maandag 16 maart 2015 15:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Waar was Horner met z'n commentaar toen RB zo dominant was voor 4 seizoenen?
En waar was Bernie toen RB zo dominant was voor 4 seizoenen?
Vind het fucking hypocriet dat nou juist die twee gaan zitten janken als twee kleine kindertjes die geen snoepje mogen voor het eten.
Maar als die mensen niet gaan huilen/klagen dan komt er helemaal geen veranderingquote:Op maandag 16 maart 2015 15:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel met je eens, iets meer strijdt zou geen kwaad kunnen, het liefst maken ze iedereen even sterk, maakt het leuker maar het gaat er even om hoe RB nu reageert en terwijl hun zo dominant waren toen hoorde ze je niet
Nee, Red Bull maakte gebruik van onduidelijke regelgeving die verduidelijkt werd. Zelfs Mercedes vindingen werden verboden omdat ze tegen de regels waren.quote:Op maandag 16 maart 2015 15:16 schreef Moonlighter het volgende:
Toen RB domineerde, wat ze nooit zo gedaan hebben als Mercedes op dit moment werden de regels ook aangepast
Moeten ze maar een betere auto maken en misschien kiezen voor een andere krachtbron want die Renault motor is nou niet het bestequote:Op maandag 16 maart 2015 15:21 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Maar als die mensen niet gaan huilen/klagen dan komt er helemaal geen verandering
Door de huidige regelgeving kunnen ze nog ozo goed hun best doen, het gat met mercedes gaan ze niet kunnen dichten omdat ze niet alles aan de motor mogen veranderenquote:Op maandag 16 maart 2015 15:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, Red Bull maakte gebruik van onduidelijke regelgeving die verduidelijkt werd. Zelfs Mercedes vindingen werden verboden omdat ze tegen de regels waren.
Mercedes voldoet nu aan de duidelijke regelgeving en zouden daar nu voor gestraft moeten worden?
Anderen moeten beter hun best doen. Nieuwe regelgeving zouden de kosten alleen maar opdrijven waardoor de kleine teams nog meer problemen krijgen en er minder teams overblijven. Lijkt me ook niet goed.
Zolang Max Carlos maar domineert hoor je mij niet klagenquote:Op maandag 16 maart 2015 17:29 schreef Rossdale het volgende:
en dominantie is nooit goed voor een sport.
Denk beiden op een F1 circuit dat de F1 auto sneller zal zijn en beiden op een grote oval dat de Indycar sneller zal zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:15 schreef Jigzoz het volgende:
By the way: zijn Indycars met die nieuwe aeropackages niet toevallig sneller dan de F1?
Indycar heeft 700 pk en ongekend veel downforce. Ik weet niet wat een F1-blok eruit perst, maar om dat verschil van downforce goed te maken zal het heel wat meer moeten zijn.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Denk beiden op een F1 circuit dat de F1 auto sneller zal zijn en beiden op een grote oval dat de Indycar sneller zal zijn.
Maar dat is slechts een gevoel.
Waarschijnlijk. Maar geef de F1 harde Pirelli's en racefuel en het kan nog best close worden...quote:Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef Geralt het volgende:
Toch denk ik dat een F1 auto over een normaal circuit sneller is dan een Indycar, egaal met welk aeropakket die rijdt.
De eigenaar van Texas Motor Speedway doet al jaren keihard z'n best om IndyCar niet toe te laten tot COTA.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:52 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje jammer dat er geen circuits zijn waar ze beide rijden.
Zal ongetwijfeld geen toeval zijn.
En daar zal ongetwijfeld ene Bernie E. ieder jaar grif voor betalen.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De eigenaar van Texas Motor Speedway doet al jaren keihard z'n best om IndyCar niet toe te laten tot COTA.
Mits fatsoenlijke bandjes eronder, weten we uit ervaringquote:Op maandag 16 maart 2015 18:36 schreef Geralt het volgende:
F1 auto's zijn gemaakt om op een circuit te rijden en ze kunnen ook in een rondje rijden.
Aan de FIA, ja.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:56 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En daar zal ongetwijfeld ene Bernie E. ieder jaar grif voor betalen.
Wel Champcar en lang geleden en niet head to head zegmaar.quote:In 2006, the last time Champ Car and F1 ran on the same track, Formula One was 5 to 7 seconds faster than Champ Car. The pole position in Formula One was set by Fernando Alonso in a time of 1:14.942, while Sébastien Bourdais set pole in 1:20.005 in Champ Car. The fastest lap in the Formula One race was 1:15.841 by Kimi Räikkönen, while Sébastien Bourdais's fastest lap was 1:22.325 in the Champ Car race.
RB kan niet heel veel veranderen aan de motor, dat moet Renault doen, wat ze al twee jaar niet voor elkaar krijgen...quote:Op maandag 16 maart 2015 15:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Door de huidige regelgeving kunnen ze nog ozo goed hun best doen, het gat met mercedes gaan ze niet kunnen dichten omdat ze niet alles aan de motor mogen veranderen
Montreal tochquote:Op maandag 16 maart 2015 18:52 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje jammer dat er geen circuits zijn waar ze beide rijden.
Zal ongetwijfeld geen toeval zijn.
Ze hadden gewoon de V6 nooit moeten invoeren. In 2013 lag het veld meer bij mekaar sinds de V8 er is zijn de verschillen groter geworden. Maar dominantie is van alle tijd in de sport, doe je niks tegen. Plus beter geluid.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:29 schreef Rossdale het volgende:
Tijdens de hoogtijdagen van red bull werden er ook continu aanpassingen aan de regels gedaan om hun dominantie in te perken. Vooral Ferrari stond toen te roeptoeteren. Toen Ferrari superdominant was stond Renault te klagen.
Dit is gewoon altijd zo geweest en dominantie is nooit goed voor een sport.
Niet meer. Laatste was in 2006, toen de Champ Cars daar reden.quote:
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:48 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet meer. Laatste was in 2006, toen de Champ Cars daar reden.
En minder motorenleveranciers omdat Mercedes en Renault dan niet meer meedoen, zoals ze de afgelopen jaren hebben aangegeven.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:41 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon de V6 nooit moeten invoeren. In 2013 lag het veld meer bij mekaar sinds de V8 er is zijn de verschillen groter geworden. Maar dominantie is van alle tijd in de sport, doe je niks tegen. Plus beter geluid.
Breng gewoon de V8 weer terug met een tientallen test dagen meer voor kleine teams. Voila, weer gezonde competitie.
Met een beetje pech hebben we anders binnenkort alleen Ferrari en Mercedes over.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En minder motorenleveranciers omdat Mercedes en Renault dan niet meer meedoen, zoals ze de afgelopen jaren hebben aangegeven.
Honda gaat echt niet eruit stappen hoor, die gaan die verloren miljoenen euro's echt niet zomaar weg smijten.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Met een beetje pech hebben we anders binnenkort alleen Ferrari en Mercedes over.
Die hebben ze ook weggesmeten toen Brawn heel de flikkerse boel overnamquote:Op maandag 16 maart 2015 20:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Honda gaat echt niet eruit stappen hoor, die gaan die verloren miljoenen euro's echt niet zomaar weg smijten.
Ook niet als ze vanwege de regels niets anders kunnen dan een onderpresterende klotemotor leveren?quote:Op maandag 16 maart 2015 20:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Honda gaat echt niet eruit stappen hoor, die gaan die verloren miljoenen euro's echt niet zomaar weg smijten.
Prestaties is nog niets over te zeggen, zolang dat ding niet wat betrouwbaarder wordt. We hebben nog niet gezien van wat dat ding kan omdat ze tot nog toe alleen met een gedetunede motor hebben gereden.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ook niet als ze vanwege de regels niets anders kunnen dan een onderpresterende klotemotor leveren?
Boel re-badgen a la Renault naar Playlife/Supertec en voor een klein bedrag leveren aan kleinere teams om nog wat van de investering terug te verdienen.quote:Op maandag 16 maart 2015 20:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ook niet als ze vanwege de regels niets anders kunnen dan een onderpresterende klotemotor leveren?
jup. Grootste verschil zit met name in het remmen waar de Formule 1 flink wat wint ten opzichte van de IndyCarquote:Op maandag 16 maart 2015 18:51 schreef Geralt het volgende:
Toch denk ik dat een F1 auto over een normaal circuit sneller is dan een Indycar, egaal met welk aeropakket die rijdt.
echt of hoaxtwitter:MonsieurF1 twitterde op maandag 16-03-2015 om 20:52:39** BREAKING NEWS*** @redbullracing has Just signed a contract with @ToyotaRacing for the turbo engines.The partnership will begin in 2016 reageer retweet
Die kerel plaatst ondertussen ook dit soort berichten:quote:Op maandag 16 maart 2015 21:02 schreef Beach het volgende:
echt of hoaxtwitter:MonsieurF1 twitterde op maandag 16-03-2015 om 20:52:39** BREAKING NEWS*** @redbullracing has Just signed a contract with @ToyotaRacing for the turbo engines.The partnership will begin in 2016 reageer retweet
twitter:MonsieurF1 twitterde op maandag 16-03-2015 om 21:08:59@Javi_Soriano little joker!! This is not over. @alo_oficial will never drive for @McLarenF1 reageer retweet
Super betrouwbaartwitter:MonsieurF1 twitterde op maandag 16-03-2015 om 21:20:58@pawelf1 this will be a partnership. If @RenaultSportF1 stay in F1, this Will be under the name of Briatore F1 team. reageer retweet
weet nog wel dat ze een paar jaar geleden zowel indycar als F1 op circuit Gilles Villeneuve reed. Toen was F1 een stuk sneller.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:52 schreef Jigzoz het volgende:
Beetje jammer dat er geen circuits zijn waar ze beide rijden.
Zal ongetwijfeld geen toeval zijn.
Aandachtshoer..quote:Op maandag 16 maart 2015 21:02 schreef Beach het volgende:
echt of hoaxtwitter:MonsieurF1 twitterde op maandag 16-03-2015 om 20:52:39** BREAKING NEWS*** @redbullracing has Just signed a contract with @ToyotaRacing for the turbo engines.The partnership will begin in 2016 reageer retweet
Volgens mij was P3-P15 toch weer aardig gelijkwaardig, dat waren ook grote en kleine teams door elkaar. Helemaal zo slecht niet. Alleen P1-P2 zou iets langzamer moeten gaan, dan krijgen we helemaal spectakel. Zoals nooit tevoren.quote:Op maandag 16 maart 2015 18:06 schreef Jigzoz het volgende:
De F1 moet echt heel snel op de schop. Zie dat startveld van de afgelopen race, zie de verschillen, zie de kosten. De F1 staat echt op de rand van de afgrond.
De V8 is in 2009 kunstmatig gelijkwaardig gemaakt en bevroren. In 2013 was Vettel veruit de snelste van iedereen, sinds 2014 is Rosberg soms nog sneller dan Hamilton.quote:Op maandag 16 maart 2015 19:41 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon de V6 nooit moeten invoeren. In 2013 lag het veld meer bij mekaar sinds de V8 er is zijn de verschillen groter geworden. Maar dominantie is van alle tijd in de sport, doe je niks tegen. Plus beter geluid.
Bron?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 03:57 schreef opreis het volgende:
Guido dus voor 15mil compleet afgekocht waarbij Bernie garant staat. Anti climax dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |