Jep. Busstop. De oude oude was het beste zegmaarquote:
Ja, begin 2007 is de busstop aangepast en ook La Source hairpin is iets verlegd. Verder is een deel van de baan opnieuw geasfalteerdquote:
Wanneer werd deze weggehaald? Dat is alweer even geleden, maar ik heb zo123 ff geen jaartal in mn hoofd:quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, begin 2007 is de busstop aangepast en ook La Source hairpin is iets verlegd. Verder is een deel van de baan opnieuw geasfalteerd
2007 is de huidige in gebruik genomen. Vond de oude veel beter eerlijk gezegdquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wanneer werd deze weggehaald? Dat is alweer even geleden, maar ik heb zo123 ff geen jaartal in mn hoofd:
[ afbeelding ]
Die vond ik beter dan die oude nieuwe die dus kennelijk in 2007 (was dat pas in 2007 ja? Ik had gedacht dat die nieuwe gruwel er al veel langer ligt ) al veranderd is naar de huidige.
Melbourne en Montreal?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:13 schreef VacaLoca het volgende:
Zijn er trouwens nog circuits die niet gewijzigd zijn afgelopen 15 jaar?
Spa is keihard verkracht sinds ik klein was tot nu. Ik wil het Spa van eind jaren 90 terug. Elk jaar vlogen er auto's op vrijdag ff af omdat men op/over limiet ging.quote:
Volgens mij zit het zo:quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:27 schreef Geralt het volgende:
Jamaar die van 2007 (die uiteraard beter was dan de huidige!) daar zat er nog een voor en dat is die van mijn plaatje.
Die is daarna minder gemaakt zegmaar. Minder diep ofzo, weet ik hoe je dat noemt. Je kon er sneller doorheen. Wanneer is die gekomen?
Alle nieuwe circuits natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Monaco (alleen de pits zover ik weet), Maleisië, Melbourne, Montreal... Alles met een M blijkbaar.
St Devote is volgens mij ook minder "scherp" dan voorheen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?
Montreal is het gedeelte van de pit exit aangepast. Vroeger kwamen ze voor bocht 1 de pits uit nu gebeurt dat bij bocht 2.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Monaco (alleen de pits zover ik weet), Maleisië, Melbourne, Montreal... Alles met een M blijkbaar.
De versie die je bij 2005/2006 hebt, was er ook in 2004 al. Met mijn F1 idool (geen sarcasme) Montoya in de hoofdrol die race:quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Volgens mij zit het zo:
Pre-2005
[ afbeelding ]
2005-2006
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2007-heden
[ afbeelding ]
Ja ze snappen het niet, de auto's zijn vanaf 2004 bijna alleen langzamer geworden. En uiteraard elk jaar veiliger. Dat bij elkaar is al veiligheid GENOEG denk ik dan. Maar nee, ook de circuits moeten dan nog eens worden gemuilkorfd...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?
Dat gebeurt nu ook, maar er ligt geen grind meer, maar een uitloopstrook waardoor foutjes zo goed als niet worden afgestraft en coureurs met de stomste onoplettendheden wegkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 05:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Spa is keihard verkracht sinds ik klein was tot nu. Ik wil het Spa van eind jaren 90 terug. Elk jaar vlogen er auto's op vrijdag ff af omdat men op/over limiet ging.
Ik zie nu dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef Marks het volgende:
[..]
De versie die je bij 2005/2006 hebt, was er ook in 2004 al.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:03 schreef Ferry_76 het volgende:
Giedo heeft al een nieuwe job gevonden!:
https://twitter.com/Gvand(...)841091461120/photo/1
Juist, die middelste versie kon ik niet precies van vinden wanneer die gekomen was.quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Volgens mij zit het zo:
Pre-2004
[ afbeelding ]
2004-2006
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2007-heden
[ afbeelding ]
En het er gewoon zó makkelijk uit laten zien. Dat is nog het meest memorabele aan die overtake!quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef Marks het volgende:
[..]
De versie die je bij 2005/2006 hebt, was er ook in 2004 al. Met mijn F1 idool (geen sarcasme) Montoya in de hoofdrol die race:
Daarnaast is de 130R op Suzuka geen 130R meer, 130 stond voor de hoek/scherpte van de bocht, is volgens mij rond 2004 ruimer gemaakt, maar heet nog wel 130 R. Minder een ''white knuckle'' bocht geworden helaas.
Ik heb altijd een flinke Montoya haat gehad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef Marks het volgende:
[..]
De versie die je bij 2005/2006 hebt, was er ook in 2004 al. Met mijn F1 idool (geen sarcasme) Montoya in de hoofdrol die race:
Daarnaast is de 130R op Suzuka geen 130R meer, 130 stond voor de hoek/scherpte van de bocht, is volgens mij rond 2004 ruimer gemaakt, maar heet nog wel 130 R. Minder een ''white knuckle'' bocht geworden helaas.
en dus is het kut na aanpassingen. Plus ik durf er nu ook harder doorheen dan toen er grind naast lag. Geen prestatie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:22 schreef Marks het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu ook, maar er ligt geen grind meer, maar een uitloopstrook waardoor foutjes zo goed als niet worden afgestraft en coureurs met de stomste onoplettendheden wegkomen.
Deze grindbak bijvoorbeeld is niet meer, Pouhon..
speciaal voor jouquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik heb altijd een flinke Montoya haat gehad.
Naisss.quote:
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik heb altijd een flinke Montoya haat gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |