https://www.rtlgp-magazine.nl/artikelen/item/column.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
Over een paar races is iedereen dit weer vergeten. De enige reden dat dit überhaupt een grote rel werd Is omdat er op de baan geen reet gebeurde om over te praten.
quote:Sauber, kortom, wast de handen in onschuld, met door Ecclestone betaalde zeep. En de Formule 1-wereld draait door, om te beginnen volgende week in Maleisië waar deze hele kwestie dan al niet meer zal zijn dan één van die vele anekdotes in de kantlijn van de geschiedenis van een genadeloze sport.
#exitkaltenborn zou trending moeten wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:29 schreef IkWilbert het volgende:
Sauber heeft ook gereageerd....
https://m.facebook.com/st(...)0&id=169175846463223
Wat een faal reactie!
Pff inderdaad zeg. Straks krijgen mensen nog antipathie tegen Max door associatie met een gekke Josquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
'Verstappen's father slams Renault' - Reddit
Dat Renault (voorlopig) een drol van een krachtbron heeft afgeleverd moge duidelijk zijn.
Maar is het handig dat Verstappen sr. zich er (nu al) zo in de media over uitlaat? Is dat nog wel zijn plaats? Hij zit niet in die auto, hij is niet werkzaam bij STR, hij vormt 'slechts' een deel van het management van Max Verstappen.
Iets zegt mij dat het verstandiger is als Jos Verstappen uit de spotlights blijft.
Ik denk dat dit, zoals geschreven wordt in die column, er toch ook mee te maken heeft dat ie alsnog voor geld ging.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:28 schreef VacaLoca het volgende:
En zoals de meeste rechtzaken dus geëindigd in een schikking. Beetje deceptie wel, want je schaart je toch achter zijn strijd op zn recht op een racestoeltje. Maja that's how it goes.
Dit is al op meerdere sites en Twitter-accounts van betrouwbare journalisten langsgekomen, dus ik ga ervan uit dat het ook gewoon waar is.quote:Giedo beaamt hoe "painfully clear" het in de paddock van Melbourne was dat Sauber hem niet wilde hebben. Naar het schijnt, overigens, vertrok bij zijn aankomst op vrijdagochtend ineens het complete team uit de pitbox om demonstratief te gaan ontbijten...
twitter:RTLLateNight twitterde op woensdag 18-03-2015 om 14:25:55De Formule 1-carrière van @GvanderGarde is over. 'n Droom is afgepakt maar hij ziet 't ook als 'n nieuwe start #rtlln http://t.co/nh3kqnuOCm reageer retweet
Van mij mogen ze ook gewoon failliet gaan. Ik gun het Peter Sauber niet. Maar die h**r wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:20 schreef DeeBee het volgende:
En Sauber rijdt nog zover vooraan ook, alleen maar dankzij die motor.Dat is ook nog vrij walgelijk in deze.
Ik denk dat ze als hoer weinig zou verdienen. Ik ben niet knap, maar godmiljaar wat is die lelijk zegquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:38 schreef WEST het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook gewoon failliet gaan. Ik gun het Peter Sauber niet. Maar die h**r wel.
Dat is zo. ze zou nog geld toe moeten leggen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze als hoer weinig zou verdienen. Ik ben niet knap, maar godmiljaar wat is die lelijk zeg![]()
Kaltenborn moet gewoon oprotten en Peter moet het tijdelijk weer zelf gaan leiden en dan een juiste persoon vindenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net even rtl late night gezien. Wat een klote team is Sauber zeg. Per direct mogen ze van mij faillet gaan.
Blame Kaltenborn, denk niet dat Peter blij is met de wijze waarop zij zijn zo zorgvuldig opgebouwde naam ten grabbel gooit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net even rtl late night gezien. Wat een klote team is Sauber zeg. Per direct mogen ze van mij faillet gaan.
peter wil gewoon een rol op de achtergrond. Hij is 71 dan kan ik me voorstellen dat hij het minder wil doen. Hoop dat Bernie haar paddock pas afpakt en nooit meer in de paddock toe te laten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kaltenborn moet gewoon oprotten en Peter moet het tijdelijk weer zelf gaan leiden en dan een juiste persoon vinden
Monaco (alleen de pits zover ik weet), Maleisië, Melbourne, Montreal... Alles met een M blijkbaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:13 schreef VacaLoca het volgende:
Zijn er trouwens nog circuits die niet gewijzigd zijn afgelopen 15 jaar?
is wel stevig gewijzigd. Meer ruimte bij het uitkomen van de tunnel door de muur naar achteren te zetten, meer ruimte rond het zwembad door de muren naar achteren te zetten en ook meer ruimte rond Rascasse door de muren naar achteren te zetten. Kans op crashen is hierdoor helaas flink afgenomen ...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Monaco (alleen de pits zover ik weet)
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is wel stevig gewijzigd. Meer ruimte bij het uitkomen van de tunnel door de muur naar achteren te zetten, meer ruimte rond het zwembad door de muren naar achteren te zetten en ook meer ruimte rond Rascasse door de muren naar achteren te zetten. Kans op crashen is hierdoor helaas flink afgenomen ...
Ow, ik dacht dat je er overheen gespoten had, maar dartbord kan ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef VacaLoca het volgende:
Haha ik pak even 'Formule 1 - Teams 98' map erbij van formule 1 magazine destijds. Ik was als kind geen fan van Mika Hakkinnen
[ afbeelding ]
Op het dartbord geweest zo te zien :p
Kan je wel anders door de bocht denk ik. Bedoel dus wijzigingen die rondetijden beïnvloeden los van de auto.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?
Je kunt meer risico nemen zonder dat het afgestraft wordtquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?
Interlagos is al sinds ik een klein manneke was hetzelfde.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:13 schreef VacaLoca het volgende:
Zijn er trouwens nog circuits die niet gewijzigd zijn afgelopen 15 jaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |