Euh... neequote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Deze generatie Indycars zijn een stuk sexyer dan de huidige generatie F1 bolides...
maar die verhalen van coureurs en teams komen daar niet vandaan. Die worden gemaakt door de grote namen en in Grunn vertaald.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Telegraaf zat toch goed met Max
[..]
GPupdate zit in Groningen!
Dat dacht jij? Ze hebben journalisten die ter plekke zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2015 06:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar die verhalen van coureurs en teams komen daar niet vandaan. Die worden gemaakt door de grote namen en in Grunn vertaald.
Vaak op een te makkelijke manier, waardoor er af en toe een loopje genomen wordt met hetgeen er gezegd wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 06:12 schreef Toekito het volgende:
[..]
maar die verhalen van coureurs en teams komen daar niet vandaan. Die worden gemaakt door de grote namen en in Grunn vertaald.
Ik denk dat Sauber gewoon niet anders kon om te overleven....quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:30 schreef Jigzoz het volgende:
Om meteen maar even heel kinderachtig te doen: ik hoop dat Sauber heel hard neer gaat. Nog liever vandaag dan morgen. Leugenachtig kutteam dat gerund wordt door leugenachtige sujetten. Ik snap niet dat er bedrijven zijn die miljoenen betalen om met dergelijke huichelarij geassocieerd te worden.
hehetwitter:takiinoue twitterde op woensdag 18-03-2015 om 10:37:43Taki Inoue admits his F1 carrier is probably over as well. reageer retweet
Als ze niet anders konden, dan zouden ze deze schikking ook niet hebben kunnen betalen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:52 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik denk dat Sauber gewoon niet anders kon om te overleven....
Het team heeft wel heel veel sympathie verloren inderdaad.
Misschien kan dat inmiddels wel weer. Hebben ze wat ruimte gevonden. VdG heeft in 2014 al zijn sponsorgeld al betaald, eerste helft 2014. Ericsson en Nasr eind 2014.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Als ze niet anders konden, dan zouden ze deze schikking ook niet hebben kunnen betalen.
Inderdaad. Jos maakte zich als coureur ook vaak niet populair door mensen in het team openlijk af te branden. Kan me dat nog herinneren uit zijn Tyrrell en Minardi tijd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
'Verstappen's father slams Renault' - Reddit
Dat Renault (voorlopig) een drol van een krachtbron heeft afgeleverd moge duidelijk zijn.
Maar is het handig dat Verstappen sr. zich er (nu al) zo in de media over uitlaat? Is dat nog wel zijn plaats? Hij zit niet in die auto, hij is niet werkzaam bij STR, hij vormt 'slechts' een deel van het management van Max Verstappen.
Iets zegt mij dat het verstandiger is als Jos Verstappen uit de spotlights blijft.
En nu door naar het WEC, daar delen 3 coureurs wel 1 stoeltje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 09:45 schreef IkWilbert het volgende:
Statement van Giedo op zijn facebook pagina. F1 lijkt over en uit voor hem....
https://www.facebook.com/giedovandergarde/posts/647945908643030
"This dream has been taken away from me and I know that my future in Formula One is probably over"
Dat had ik kunnen/moeten verzinnenquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En nu door naar het WEC, daar delen 3 coureurs wel 1 stoeltje.
Not gonna happen! Sauber heeft net nieuwe sponsor bekend gemaakt. Weten we meteen wie vd Garde heeft betaald.quote:Op woensdag 18 maart 2015 10:30 schreef Jigzoz het volgende:
Om meteen maar even heel kinderachtig te doen: ik hoop dat Sauber heel hard neer gaat. Nog liever vandaag dan morgen. Leugenachtig kutteam dat gerund wordt door leugenachtige sujetten. Ik snap niet dat er bedrijven zijn die miljoenen betalen om met dergelijke huichelarij geassocieerd te worden.
Ik las die geruchten ergens en kwam er ineens opquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat had ik kunnen/moeten verzinnen
Partner is volgens mij wat anders als Sponsor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:16 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Not gonna happen! Sauber heeft net nieuwe sponsor bekend gemaakt. Weten we meteen wie vd Garde heeft betaald.
https://m.facebook.com/st(...)=17&_ft_&__tn__=%2As
Betekent vast dat ze gratis mogen vliegen of zoiets.quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:11 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Partner is volgens mij wat anders als Sponsor.
True, maar alles wat hij zegt ligt automatisch onder een vergrootglas.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:47 schreef Jigzoz het volgende:
Nou ja... Als je leest wat Jos Verstappen nu eigenlijk gezegd heeft, dan valt dat nogal mee.
Is het juist daarom niet gewoon slimmer om Jos dat niet te laten zeggen?quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
True, maar alles wat hij zegt ligt automatisch onder een vergrootglas.
Iemand anders van Max z'n management had dezelfde uitspraak kunnen doen en er zou geen media outlet zijn geweest die het opgepikt had. Maar met Jos ligt dat anders.
Staat er zelfs letterlijk bij;quote:Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef sasquatsch het volgende:
Betekent vast dat ze gratis mogen vliegen of zoiets.
Ze hadden ws. geen geld meer over voor tickets naar Maleisiequote:With this partnership Singapore Airlines will provide flights to the overseas races mainly in Asian and Australian territories.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:34 schreef Jigzoz het volgende:
Sauber krijgt flink op z'n flikker in de reacties daar.
quote:Your new airline partners is also great in overbooking seats ...
Inderdaad en het zijn (gelukkig) niet allemaal Nederlanders.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:34 schreef Jigzoz het volgende:
Sauber krijgt flink op z'n flikker in de reacties daar.
Verdomme manquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:29 schreef IkWilbert het volgende:
Sauber heeft ook gereageerd....
https://m.facebook.com/st(...)0&id=169175846463223
Wat een faal reactie!
Ik verwacht sportief nog steeds weinig van Sauber als het seizoen vordert. Ericsson is geen topper, met 12 concurrenten na 1 rondje is een 8e plek erg geflatteerd. En ze hebben geen geld om die auto door te ontwikkelen. Denk dat alleen Nasr nog een paar keer wat puntjes bijeenschraapt en dat het daarbij blijft.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:01 schreef flipsen het volgende:
Mja, toch vind ik het jammer dat het uiteindelijk zo gelopen is. Toch een beetje het gevoel dat ie zijn principes heeft verkwanseld. Zeker nu je ziet dat die Sauber best lekker rijdt. Maar goed, waarschijnlijk geen andere mogelijkheden, behalve een beslaglegging waar niemand beter van wordt.
Speak for yourself.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 21:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Deze generatie Indycars zijn een stuk sexyer dan de huidige generatie F1 bolides...
Op beeld lijken ze rapper als voorheen maar qua uiterlijk... tjah vind ik de indy's niet echt mooi.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Speak for yourself.
Soms is minder beter ... dit lijkt wel een karikatuur van een F1 auto.
Om nog maar een foto te jatten uit het Indycar topic:quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Speak for yourself.
Soms is minder beter ... dit lijkt wel een karikatuur van een F1 auto.
quote:Gary Hartstein @former_f1doc · 2 u2 uur geleden
@adamcooperF1 @SauberF1Team @GvanderGarde Guess it's an F1 thing. Behave shamefully, then say you're moving on. Doesn't work in real world
quote:Gary Hartstein @former_f1doc · 2 u2 uur geleden
@adamcooperF1 "wouldn’t help our race team nor our fans and partners..."? Keep up like this and you'll have neither soon!
In feite is het wel sneu voor alle mensen in het team, ericson en nasr die er natuurlijk niets aan kunnen doen. Maar terecht dat het management/pr van sauber zo afgebrand wordt.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:30 schreef Jigzoz het volgende:
Wel leuk als die antipathie tegen Sauber een wereldwijde hype wordt. Grootste shitstorm in de F1-geschiedenis, zoiets.
Heel simpel op te lossen: fouten toegeven, flink door het stof en Kaltenborn eruit flikkeren.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
In feite is het wel sneu voor alle mensen in het team, ericson en nasr die er natuurlijk niets aan kunnen doen. Maar terecht dat het management/pr van sauber zo afgebrand wordt.
Mooie straf van Ecclestone: Sauber mag dit jaar alleen nog meedoen met een Renault-motor.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:20 schreef DeeBee het volgende:
En Sauber rijdt nog zover vooraan ook, alleen maar dankzij die motor.Dat is ook nog vrij walgelijk in deze.
Na dat hele circus vorige week denk ik niet dat ze dat gaan doen. Die kaltenborn daar aan het roer is niet helemaal goed bij d'r hoofd.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Heel simpel op te lossen: fouten toegeven, flink door het stof en Kaltenborn eruit flikkeren.
Op buitenlandse websites zijn de meningen over Sauber overigens niet anders dan op Nederlandse sites. Ik ben heel benieuwd hoe dit in Maleisië gaat volgende week. Hoe gaat de pers reageren op Sauber? En het publiek? En de coureurs?
Ik kan me bijna* niet voorstellen dat dit zonder consequenties blijft.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na dat hele circus vorige week denk ik niet dat ze dat gaan doen. Die kaltenborn daar aan het roer is niet helemaal goed bij d'r hoofd.
https://www.rtlgp-magazine.nl/artikelen/item/column.htmlquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:33 schreef Fir3fly het volgende:
Over een paar races is iedereen dit weer vergeten. De enige reden dat dit überhaupt een grote rel werd Is omdat er op de baan geen reet gebeurde om over te praten.
quote:Sauber, kortom, wast de handen in onschuld, met door Ecclestone betaalde zeep. En de Formule 1-wereld draait door, om te beginnen volgende week in Maleisië waar deze hele kwestie dan al niet meer zal zijn dan één van die vele anekdotes in de kantlijn van de geschiedenis van een genadeloze sport.
#exitkaltenborn zou trending moeten wordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 16:29 schreef IkWilbert het volgende:
Sauber heeft ook gereageerd....
https://m.facebook.com/st(...)0&id=169175846463223
Wat een faal reactie!
Pff inderdaad zeg. Straks krijgen mensen nog antipathie tegen Max door associatie met een gekke Josquote:Op woensdag 18 maart 2015 11:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
'Verstappen's father slams Renault' - Reddit
Dat Renault (voorlopig) een drol van een krachtbron heeft afgeleverd moge duidelijk zijn.
Maar is het handig dat Verstappen sr. zich er (nu al) zo in de media over uitlaat? Is dat nog wel zijn plaats? Hij zit niet in die auto, hij is niet werkzaam bij STR, hij vormt 'slechts' een deel van het management van Max Verstappen.
Iets zegt mij dat het verstandiger is als Jos Verstappen uit de spotlights blijft.
Ik denk dat dit, zoals geschreven wordt in die column, er toch ook mee te maken heeft dat ie alsnog voor geld ging.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:28 schreef VacaLoca het volgende:
En zoals de meeste rechtzaken dus geëindigd in een schikking. Beetje deceptie wel, want je schaart je toch achter zijn strijd op zn recht op een racestoeltje. Maja that's how it goes.
Dit is al op meerdere sites en Twitter-accounts van betrouwbare journalisten langsgekomen, dus ik ga ervan uit dat het ook gewoon waar is.quote:Giedo beaamt hoe "painfully clear" het in de paddock van Melbourne was dat Sauber hem niet wilde hebben. Naar het schijnt, overigens, vertrok bij zijn aankomst op vrijdagochtend ineens het complete team uit de pitbox om demonstratief te gaan ontbijten...
twitter:RTLLateNight twitterde op woensdag 18-03-2015 om 14:25:55De Formule 1-carrière van @GvanderGarde is over. 'n Droom is afgepakt maar hij ziet 't ook als 'n nieuwe start #rtlln http://t.co/nh3kqnuOCm reageer retweet
Van mij mogen ze ook gewoon failliet gaan. Ik gun het Peter Sauber niet. Maar die h**r wel.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:20 schreef DeeBee het volgende:
En Sauber rijdt nog zover vooraan ook, alleen maar dankzij die motor.Dat is ook nog vrij walgelijk in deze.
Ik denk dat ze als hoer weinig zou verdienen. Ik ben niet knap, maar godmiljaar wat is die lelijk zegquote:Op woensdag 18 maart 2015 22:38 schreef WEST het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook gewoon failliet gaan. Ik gun het Peter Sauber niet. Maar die h**r wel.
Dat is zo. ze zou nog geld toe moeten leggen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat ze als hoer weinig zou verdienen. Ik ben niet knap, maar godmiljaar wat is die lelijk zeg![]()
Kaltenborn moet gewoon oprotten en Peter moet het tijdelijk weer zelf gaan leiden en dan een juiste persoon vindenquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net even rtl late night gezien. Wat een klote team is Sauber zeg. Per direct mogen ze van mij faillet gaan.
Blame Kaltenborn, denk niet dat Peter blij is met de wijze waarop zij zijn zo zorgvuldig opgebouwde naam ten grabbel gooit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:02 schreef Breaker.Faker het volgende:
Net even rtl late night gezien. Wat een klote team is Sauber zeg. Per direct mogen ze van mij faillet gaan.
peter wil gewoon een rol op de achtergrond. Hij is 71 dan kan ik me voorstellen dat hij het minder wil doen. Hoop dat Bernie haar paddock pas afpakt en nooit meer in de paddock toe te laten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kaltenborn moet gewoon oprotten en Peter moet het tijdelijk weer zelf gaan leiden en dan een juiste persoon vinden
Monaco (alleen de pits zover ik weet), Maleisië, Melbourne, Montreal... Alles met een M blijkbaar.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:13 schreef VacaLoca het volgende:
Zijn er trouwens nog circuits die niet gewijzigd zijn afgelopen 15 jaar?
is wel stevig gewijzigd. Meer ruimte bij het uitkomen van de tunnel door de muur naar achteren te zetten, meer ruimte rond het zwembad door de muren naar achteren te zetten en ook meer ruimte rond Rascasse door de muren naar achteren te zetten. Kans op crashen is hierdoor helaas flink afgenomen ...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Monaco (alleen de pits zover ik weet)
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is wel stevig gewijzigd. Meer ruimte bij het uitkomen van de tunnel door de muur naar achteren te zetten, meer ruimte rond het zwembad door de muren naar achteren te zetten en ook meer ruimte rond Rascasse door de muren naar achteren te zetten. Kans op crashen is hierdoor helaas flink afgenomen ...
Ow, ik dacht dat je er overheen gespoten had, maar dartbord kan ook.quote:Op woensdag 18 maart 2015 22:51 schreef VacaLoca het volgende:
Haha ik pak even 'Formule 1 - Teams 98' map erbij van formule 1 magazine destijds. Ik was als kind geen fan van Mika Hakkinnen
[ afbeelding ]
Op het dartbord geweest zo te zien :p
Kan je wel anders door de bocht denk ik. Bedoel dus wijzigingen die rondetijden beïnvloeden los van de auto.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?
Je kunt meer risico nemen zonder dat het afgestraft wordtquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?
Interlagos is al sinds ik een klein manneke was hetzelfde.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:13 schreef VacaLoca het volgende:
Zijn er trouwens nog circuits die niet gewijzigd zijn afgelopen 15 jaar?
Jep. Busstop. De oude oude was het beste zegmaarquote:
Ja, begin 2007 is de busstop aangepast en ook La Source hairpin is iets verlegd. Verder is een deel van de baan opnieuw geasfalteerdquote:
Wanneer werd deze weggehaald? Dat is alweer even geleden, maar ik heb zo123 ff geen jaartal in mn hoofd:quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, begin 2007 is de busstop aangepast en ook La Source hairpin is iets verlegd. Verder is een deel van de baan opnieuw geasfalteerd
2007 is de huidige in gebruik genomen. Vond de oude veel beter eerlijk gezegdquote:Op donderdag 19 maart 2015 00:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wanneer werd deze weggehaald? Dat is alweer even geleden, maar ik heb zo123 ff geen jaartal in mn hoofd:
[ afbeelding ]
Die vond ik beter dan die oude nieuwe die dus kennelijk in 2007 (was dat pas in 2007 ja? Ik had gedacht dat die nieuwe gruwel er al veel langer ligt) al veranderd is naar de huidige.
Melbourne en Montreal?quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:13 schreef VacaLoca het volgende:
Zijn er trouwens nog circuits die niet gewijzigd zijn afgelopen 15 jaar?
Spa is keihard verkracht sinds ik klein was tot nu. Ik wil het Spa van eind jaren 90 terug. Elk jaar vlogen er auto's op vrijdag ff af omdat men op/over limiet ging.quote:
Volgens mij zit het zo:quote:Op donderdag 19 maart 2015 00:27 schreef Geralt het volgende:
Jamaar die van 2007 (die uiteraard beter was dan de huidige!) daar zat er nog een voor en dat is die van mijn plaatje.
Die is daarna minder gemaakt zegmaar. Minder diep ofzo, weet ik hoe je dat noemt. Je kon er sneller doorheen. Wanneer is die gekomen?
Alle nieuwe circuits natuurlijk ookquote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Monaco (alleen de pits zover ik weet), Maleisië, Melbourne, Montreal... Alles met een M blijkbaar.
St Devote is volgens mij ook minder "scherp" dan voorheen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?
Montreal is het gedeelte van de pit exit aangepast. Vroeger kwamen ze voor bocht 1 de pits uit nu gebeurt dat bij bocht 2.quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:20 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Monaco (alleen de pits zover ik weet), Maleisië, Melbourne, Montreal... Alles met een M blijkbaar.
De versie die je bij 2005/2006 hebt, was er ook in 2004 al. Met mijn F1 idool (geen sarcasme) Montoya in de hoofdrol die race:quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Volgens mij zit het zo:
Pre-2005
[ afbeelding ]
2005-2006
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2007-heden
[ afbeelding ]
Ja ze snappen het niet, de auto's zijn vanaf 2004 bijna alleen langzamer geworden. En uiteraard elk jaar veiliger. Dat bij elkaar is al veiligheid GENOEG denk ik dan. Maar nee, ook de circuits moeten dan nog eens worden gemuilkorfd...quote:Op woensdag 18 maart 2015 23:30 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Maar de baan zelf is toch nauwelijks veranderd, alleen de uitloopstroken e.d.?
Dat gebeurt nu ook, maar er ligt geen grind meer, maar een uitloopstrook waardoor foutjes zo goed als niet worden afgestraft en coureurs met de stomste onoplettendheden wegkomen.quote:Op donderdag 19 maart 2015 05:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Spa is keihard verkracht sinds ik klein was tot nu. Ik wil het Spa van eind jaren 90 terug. Elk jaar vlogen er auto's op vrijdag ff af omdat men op/over limiet ging.
Ik zie nu dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef Marks het volgende:
[..]
De versie die je bij 2005/2006 hebt, was er ook in 2004 al.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 13:03 schreef Ferry_76 het volgende:
Giedo heeft al een nieuwe job gevonden!:
https://twitter.com/Gvand(...)841091461120/photo/1
Juist, die middelste versie kon ik niet precies van vinden wanneer die gekomen was.quote:Op donderdag 19 maart 2015 07:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Volgens mij zit het zo:
Pre-2004
[ afbeelding ]
2004-2006
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2007-heden
[ afbeelding ]
En het er gewoon zó makkelijk uit laten zien. Dat is nog het meest memorabele aan die overtake!quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef Marks het volgende:
[..]
De versie die je bij 2005/2006 hebt, was er ook in 2004 al. Met mijn F1 idool (geen sarcasme) Montoya in de hoofdrol die race:
Daarnaast is de 130R op Suzuka geen 130R meer, 130 stond voor de hoek/scherpte van de bocht, is volgens mij rond 2004 ruimer gemaakt, maar heet nog wel 130 R. Minder een ''white knuckle'' bocht geworden helaas.
Ik heb altijd een flinke Montoya haat gehad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:09 schreef Marks het volgende:
[..]
De versie die je bij 2005/2006 hebt, was er ook in 2004 al. Met mijn F1 idool (geen sarcasme) Montoya in de hoofdrol die race:
Daarnaast is de 130R op Suzuka geen 130R meer, 130 stond voor de hoek/scherpte van de bocht, is volgens mij rond 2004 ruimer gemaakt, maar heet nog wel 130 R. Minder een ''white knuckle'' bocht geworden helaas.
en dus is het kut na aanpassingen. Plus ik durf er nu ook harder doorheen dan toen er grind naast lag. Geen prestatie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:22 schreef Marks het volgende:
[..]
Dat gebeurt nu ook, maar er ligt geen grind meer, maar een uitloopstrook waardoor foutjes zo goed als niet worden afgestraft en coureurs met de stomste onoplettendheden wegkomen.
Deze grindbak bijvoorbeeld is niet meer, Pouhon..
speciaal voor jouquote:Op donderdag 19 maart 2015 18:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik heb altijd een flinke Montoya haat gehad.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 18:18 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik heb altijd een flinke Montoya haat gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |