Neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef hoink581 het volgende:
Durf je onze battle nog terug te luisteren TARDIS?
Ik heb al taart voor mijn snoesje gekocht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel. Wat voor taart zal ik halen?
rijstpuddingvlaaiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel. Wat voor taart zal ik halen?
Ik heb zo'n dubbel gevoel. Snap je dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:52 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb al taart voor mijn snoesje gekocht.
Zullen vast wat viezerikken met awkward Bomers hebben gezeten.quote:
Ik bleef zelf anders ook niet onberoerd hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen vast wat viezerikken met awkward Bomers hebben gezeten.
Nee, leg eens uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dubbel gevoel. Snap je dat?
Zwetende armholtes, knellingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bleef zelf anders ook niet onberoerd hoor.
Ik ga voortaan gewoon een joggingbroek aandoen als ik Radio KLB ga luisteren.quote:
Nou, ik ben zo gek op housesoftheholy dat ik het vreselijk vind als iemand anders met haar vandoor gaat. Aan de andere kant, ben jij zo'n enorme klasbak dat ik het je zo vreselijk gun. Snap je mijn dubbele gevoel?quote:
De strijd om Houses is al lang en breed beslist man.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
Nou, ik ben zo gek op housesoftheholy dat ik het vreselijk vind als iemand anders met haar vandoor gaat. Aan de andere kant, ben jij zo'n enorme klasbak dat ik het je zo vreselijk gun. Snap je mijn dubbele gevoel?
Jij?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De strijd om Houses is al lang en breed beslist man.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ze heeft voor mij gekozen.quote:
Ik weet het, maar the heart wants what it wants togh.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap het wel vriend, maar ik moest een keus maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga voortaan gewoon een joggingbroek aandoen als ik Radio KLB ga luisteren.
[..]
Nou, ik ben zo gek op housesoftheholy dat ik het vreselijk vind als iemand anders met haar vandoor gaat. Aan de andere kant, ben jij zo'n enorme klasbak dat ik het je zo vreselijk gun. Snap je mijn dubbele gevoel?
Binnenkort van de jouwe, oké?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En, ga je nog eens piem0lpics posten?
Weet ze dat zelf al?quote:
Helaas dat DM's openbaar maken verboden is.quote:
Zo inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Helaas dat DM's openbaar maken verboden is.
Ow?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Helaas dat DM's openbaar maken verboden is.
Met toestemming kan wel, toch?quote:
Bij deze toestemming om mijn DM openbaar te makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow?
[..]
[..]
Met toestemming kan wel, toch?
quote:
wowquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
Was bijna even de wc ingestapt in de trein jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:03 schreef BozeHaas het volgende:
Houses is vanwege alle aandacht nu aan soppen
Het was een serieuze vraagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij deze toestemming om mijn DM openbaar te makenprobeer het maar eens. Kijken of je geband wordt of niet
Nee, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraagKan het dan wel of niet?
Maar probeer het zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neem de gok. Live a little.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:13 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was bijna even de wc ingestapt in de trein ja
quote:
Zou haast denken dat jullie mij geband willen hebben.quote:
Haast wel. Maar natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:20 schreef Willoow het volgende:
[..]
[..]
Zou haast denken dat jullie mij geband willen hebben.
Klachtwaardig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat gevoel van deadlines die zich opstapelen en dichterbij komen
Meh.quote:
ik kick op deadlines anders krijg ik niks afquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:25 schreef housesoftheholy het volgende:
Dat gevoel van deadlines die zich opstapelen en dichterbij komen
Bedankt. Ik was al bezig met een zonnewijzer, een handje zand en schaduwen om uit te rekenen welke dag het vandaag was.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:36 schreef Cyberzone het volgende:
Het is wel vrijdag vandaag en het is 13 maart. Ik denk, ik zeg het even.
Wat een gekut is dat elke dag weer he?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bedankt. Ik was al bezig met een zonnewijzer, een handje zand en schaduwen om uit te rekenen welke dag het vandaag was.
Ver-schrik-kelijkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een gekut is dat elke dag weer he?
hothquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:43 schreef remi1986 het volgende:
heeft iemand al een zwarte poes gezien dan vandaag?
Heb onder druk van deadlines mijn beste werk geschreven maar de stress maakt je wel ziel kapotquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik kick op deadlines anders krijg ik niks af
mijn ziel heelt zichzelf welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:43 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb onder druk van deadlines mijn beste werk geschreven maar de stress maakt je wel ziel kapot
ja, dat hebben vrouwen toch¿ iig je zusje welquote:
Ik heb een zwarte poes.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:43 schreef remi1986 het volgende:
Ja, bij mij thuis loopt er eentje rond.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:43 schreef remi1986 het volgende:
Mijn zusje is ook kapotvies.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:48 schreef wise het volgende:
[..]
ja, dat hebben vrouwen toch¿ iig je zusje wel
rip aan de nabestaandenquote:
Ja, heb ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je telefoonnummer? Ik ben niet vies van smerige sletjes.
Hoe vraag je dat?quote:
Stuur ff door gelijk.quote:
quote:
Ja is goed, niet tegen 2NutZ zeggen, wil geen gehNEE WACHT EVEN JIJ KRIJGT HELEMAAL NIETS MEERquote:
quote:
binnen blijven dus vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, bij mij thuis loopt er eentje rond.
Neequote:
Dikke matties zijn wij he!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ver-schrik-kelijkmaar gelukkig is cyberzone er.
Is het waard man. Ik geef altijd een tof duur cadeau aan de broers van de sletjes waar ik mee tussen de lakens duik om het goed te maken dat ik hun vieze zusje heb gepakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neeze ziet me al aankomen..
"Hey sis heb je nummer aan random foknerdjes gegeven"
hahaha noooo kan echt niet.
ze hoeft het toch niet te wetenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neeze ziet me al aankomen..
"Hey sis heb je nummer aan random foknerdjes gegeven"
hahaha noooo kan echt niet.
"Ik ken je niet.."quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ze hoeft het toch niet te weten
dm gestuurdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is het waard man. Ik geef altijd een tof duur cadeau aan de broers van de sletjes waar ik mee tussen de lakens duik om het goed te maken dat ik hun vieze zusje heb gepakt.
quote:
Verrassingspakketquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
tof van je, wil je het verrassingspakket of zelf iets uitkiezen twv 450 euro?
Kan ik mee werken, komt goed. Bedankt man, normaal zou ik zeggen: laatste stootje is voor jou, maar als broer is dat wat awkward wellicht. Zie het verrassingspakket tegemoet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verrassingspakket
Ze kan best goed paaldansen btw. Ongeluk zit in een klein hoekje soms helaas
[ afbeelding ]
Nee, niet awkward. Doen we al sinds ze bloed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik mee werken, komt goed. Bedankt man, normaal zou ik zeggen: laatste stootje is voor jou, maar als broer is dat wat awkward wellicht. Zie het verrassingspakket tegemoet.
Hier schrik ik wel van.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja is goed, niet tegen 2NutZ zeggen, wil geen gehNEE WACHT EVEN JIJ KRIJGT HELEMAAL NIETS MEER
Ja weet je, het is geen eerlijke strijd met jou. Ze hoeven je stem maar te horen of je gezicht maar te zien en het vocht komt met emmers tegelijk uit die rosbief gutsen, terwijl al ze mij zien het maar bescheiden hoeveelheden zijn. Ik maak geen kans op die manier.quote:
zegt hij die zowat elke week op de radio te horen isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja weet je, het is geen eerlijke strijd met jou. Ze hoeven je stem maar te horen of je gezicht maar te zien en het vocht komt met emmers tegelijk uit die rosbief gutsen, terwijl al ze mij zien het maar bescheiden hoeveelheden zijn. Ik maak geen kans op die manier.
Het is hard werken als je lelijk bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zegt hij die zowat elke week op de radio te horen is
Valt wel mee man.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is hard werken als je lelijk bent.
Niet geklikt, zou toch doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je?
Agente i.o. (21) heeft enorme tieten
godsklere wat een kanonnen. Dubbel Jquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je?
cup 70K !quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
godsklere wat een kanonnen. Dubbel J
Toch geklikt. Mening niet herzien.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je?
Niet verwacht.quote:
Zou na -15 kilo doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je?
Ik heb een mail gestuurd naar Tinder HQ of ze een 'lelijk en gewillig' setting willen implementeren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Je moet wat als je lelijk bent he, ik heb dat ook hoor
Jij hebt niets te klagen. Met je zwoele radiostem.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja weet je, het is geen eerlijke strijd met jou. Ze hoeven je stem maar te horen of je gezicht maar te zien en het vocht komt met emmers tegelijk uit die rosbief gutsen, terwijl al ze mij zien het maar bescheiden hoeveelheden zijn. Ik maak geen kans op die manier.
Maanden geleden al gedaan. Ze moesten lachen om mijn gezicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een mail gestuurd naar Tinder HQ of ze een 'lelijk en gewillig' setting willen implementeren.
soso kieskeurig.quote:
Toch ziek verloren van Hoink. Ik vind het gewoon zo jammer om de minste van de klasbakken te zijn. Jij zo mooi, Hoink zo'n prachtige stem en snor, Chai gewoon een lekker wijf, en dan heb je TARDIS.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij hebt niets te klagen. Met je zwoele radiostem.
Toevallig ben ik dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]ik hoop dan voor tardis dat hij een gratenpakhuis is
TARDIS. de mongool omdat het moet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toch ziek verloren van Hoink. Ik vind het gewoon zo jammer om de minste van de klasbakken te zijn. Jij zo mooi, Hoink zo'n prachtige stem en snor, Chai gewoon een lekker wijf, en dan heb je TARDIS.
TARDIS. de excuusmongool.
ik heb niet eens gestemd, meeste van die stemmen waren dan ook van mannen. Daar moet hoink blij mee zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toch ziek verloren van Hoink. Ik vind het gewoon zo jammer om de minste van de klasbakken te zijn. Jij zo mooi, Hoink zo'n prachtige stem en snor, Chai gewoon een lekker wijf, en dan heb je TARDIS.
Ach elk dorp heeft een dorpsgek nodig. Dat ben jij dan ook net weer niet, maar het is wel een feitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja. Alsof jullie dachten van: 'dit groepje is te perfect, we moeten eigenlijk iemand hebben die het allemaal net niet is, ahahaha wat dacht je van die tardis. wat een skkltje kom we voegen hem voor de grap toe', en daar zit ik dan.quote:
Ja, om ons zelfvertrouwen een beetje op te krikken vooral. Goed gelukt moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja. Alsof jullie dachten van: 'dit groepje is te perfect, we moeten eigenlijk iemand hebben die het allemaal net niet is, ahahaha wat dacht je van die tardis. wat een skkltje kom we voegen hem voor de grap toe', en daar zit ik dan.
Ja ik werd publiekelijk vernederd door hoink. Hoinkquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:28 schreef voederbietel het volgende:
Was er gisteren eigenlijk nog radio?
Is ook weer opgenomen en online gezet?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja ik werd publiekelijk vernederd door hoink. Hoink
ja en neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is ook weer opgenomen en online gezet?
Wel opgenomen, nog niet online, de soundcloud is volquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is ook weer opgenomen en online gezet?
Ik woon in Breda, wat is er gaande ik klap je ik ben onzeker nu.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:30 schreef Salatrel het volgende:
hopsa +25 weg uit breda en een uur eerder naar huis
sprintertjes gecombineerd en die hadden onderling geen verbindingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik woon in Breda, wat is er gaande ik klap je ik ben onzeker nu.
zozo nicequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog even een kwartiertje privé met pixel gebeld
wel eens met agressie te maken in den trein¿ Of ben jij juist de agressor¿quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sprintertjes gecombineerd en die hadden onderling geen verbindingmaar dat was paar uur geleden al hoor
zo rond 7:35 maar ik had pauze in rotterdam dus hebben ze retourtje roosendaal weggehaald en heb ik geschaft van 08:30 tot 10:00 en toen mocht ik pleite
een kleurijk vlekje wat niet weg wil gaanquote:
zovaakquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:36 schreef wise het volgende:
[..]
wel eens met agressie te maken in den trein¿
Dode pixelquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:36 schreef wise het volgende:
[..]
een kleurijk vlekje wat niet weg wil gaan
Sorry. Maar een forumgebruiker dus?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
pixelbitty
Oh maar jij luistert geen Radio KLB dus je weet niet
en wat doe je dan¿quote:
Oke, en je belt met haar? wat vind hoth daar van?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:38 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja. Eigenlijk van ONZ maar soms is ze hier.
Die hoeft niets te weten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, en je belt met haar? wat vind hoth daar van?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ligt eraan hoe de camera's gericht staan
Gelukkig leest ze dit nu niet anders was het hommeles :squote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ligt eraan hoe de camera's gericht staan
Oei nee dan word ik weer geslagen. Dat doet ze altijd in het openbaar, vervelend is dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gelukkig leest ze dit nu niet anders was het hommeles :s
Niet in de slaapkamer?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oei nee dan word ik weer geslagen. Dat doet ze altijd in het openbaar, vervelend is dat.
nee maar zonder dollen als het uit de klauwen dreigt te escaleren dan beëindigde ik het gesprek gewoon en liep ik weg. dan liet ik hem, indien die mogelijkheid zich voordeed die persoon uit de trein halen door politie/veiligheid en service collega's.quote:
en dan komt tie achter je aan¿quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:43 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nee maar zonder dollen als het uit de klauwen dreigt te escaleren dan beëindigde ik het gesprek gewoon en liep ik weg. dan liet ik hem, indien die mogelijkheid zich voordeed die persoon uit de trein halen door politie/veiligheid en service collega's.
Nee thuis is alles nog leuk en dan lopen we op straat en dan midden in zo'n drukke winkelstraat is het ineens klappen incasseren.quote:
nee meestal denken ze dan dat ze er mee wegkomen en blijven ze ook doodleuk in de trein zittenquote:
Hoth is van mij. Die boeit het niet meer wat TARDIS. doet. Die schavuit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke, en je belt met haar? wat vind hoth daar van?
Kut.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Hoth is van mij. Die boeit het niet meer wat TARDIS. doet. Die schavuit.
Ik heb hier geen woorden voor...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee thuis is alles nog leuk en dan lopen we op straat en dan midden in zo'n drukke winkelstraat is het ineens klappen incasseren.
Wat een slet dat ze zo snel en makkelijk van de een naar de ander gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Zo makkelijk was dat niet hoor. Matip en ik zijn flink op de vuist gegaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:48 schreef 2NutZ het volgende:
Wat een slet dat ze zo snel en makkelijk van de een naar de ander gaat.
hothquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:46 schreef Matip het volgende:
[..]
Maar het is nu weer goed toch tussen ons.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo makkelijk was dat niet hoor. Matip en ik zijn flink op de vuist gegaan.
Dus, je bent lelijk en je verliest van matip en hoth met vechten? ;squote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo makkelijk was dat niet hoor. Matip en ik zijn flink op de vuist gegaan.
tardis is een nulquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus, je bent lelijk en je verliest van matip en hoth met vechten? ;s
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dus, je bent lelijk en je verliest van matip en hoth met vechten? ;s
quote:
Tuurlijk. Binnenkort lekker biertje in de zon toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef Matip het volgende:
[..]
Maar het is nu weer goed toch tussen ons.
Ja, iedereen ligt erop.quote:
hoezo heeft die beer een jas aan¿quote:
Ja, klopt op de middelbare school en basisschool ook. Die had al seks in groep 8.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:53 schreef wise het volgende:
[..]
Ja, iedereen ligt erop.
Had jij nooit een meisje op school gehad die ook zon bijnaam had¿
Ik wel. Ze stond bekend dat ze met iedereen wel het bed in dook.
Daarom had ze de bijnaam Matras van *insertplaatsnaam
Het sneeuwt toch gvd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
aha, ze had dus een slot waar iedere sleutel wel inpaste dusquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die op de middelbare school bij de kluisjes voelen.
bietje vingerequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt op de middelbare school en basisschool ook. Die had al seks in groep 8.
Die op de middelbare school bij de kluisjes voelen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef tetouaribo het volgende:
Paar dagen geleden chick in de supermarkt gefixt, hielp haar mee boodschappen mee naar haar huis dragen. jwz wat er daarna gebeurde
Ik heb echt geen greintje respect voor jou als user en je lijkt me ook niet het type die ik in het echt zou mogen. Jammer dat je in deze SC zit en niet gewoon weg gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik echt heel jammer voor jequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt geen greintje respect voor jou als user en je lijkt me ook niet het type die ik in het echt zou mogen. Jammer dat je in deze SC zit en niet gewoon weg gaat.
Paar dagen geleden chick in de supermarkt gefixt, hielp haar mee boodschappen mee naar haar huis dragen. jwz wat er daarna gebeurde
Ik laatst iemand online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje chatten,flirten en opgeilen
zegt ze opeens dat ze politieagente is.
Hoe vet is dat van iemand van 12.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ze had geen slot.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef wise het volgende:
[..]
aha, ze had dus een slot waar iedere sleutel wel inpaste dus
maar... meloewa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, verloren zaak.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja, ik zou willen zeggen 'het komt wel goed', maar dat gaat niet helemaal op denk ik.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Je moet ergens beginnen vrindquote:
Ik ga niet wachten tot meneer uit de kast komtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze had geen slot.
[..]
maar... meloewa...
[..]
Nee, verloren zaak.
independent woman hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ga niet wachten tot meneer uit de kast komt
Door de Rabobank.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom zijn zara medewerkers altijd apathisch of kattig?
Werkt daar inderdaad een bepaald soort typequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
Nee, is je goed recht. Althans voor een gemiddelde vrouw... weet niet of jij daar bij hoort. Ik neem nu voor het gemak maar even aan dat het wel zo is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik wil een echte man geen halve kont homo is dat zo raar?
het zijn vrouwenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
Omdat ze denken dat ze highclass top functie bekleden maar ondertussen vouwen ze kleding op.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
*sleutels kwijt*quote:
Wat ik net tegen je vriendje zei gaat ook voor jou op.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:02 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze highclass top functie bekleden maar ondertussen vouwen ze kleding op.
Maar ik bemoei me niet.
SHOTSquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ik net tegen je vriendje zei gaat ook voor jou op.
Echt he? Vooral in r'dam centrumquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Werkt daar inderdaad een bepaald soort type
Wow korte metten dezenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja joh ga ff m'n internet gewazel beoordelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Rotterdam is sowieso klachtwaardig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt he? Vooral in r'dam centrum
Jij denkt echt dat je wat voorsteltquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef Salatrel het volgende:
ja en bij de mac/bk/kfc werken alleen negers
Ik weiger dat te accepteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je wat voorstelt![]()
Je zou dit ook anders kunnen oplossen. Je hoeft niet iedereen te mogen. Wen maar vast aan het idee dat het leven vol zit met mensen die je niet mag en dat je daar niet omheen kunt.
Hey het zijn toch allemaal maar grapjesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je zou dit ook anders kunnen oplossen. Je hoeft niet iedereen te mogen. Wen maar vast aan het idee dat het leven vol zit met mensen die je niet mag en dat je daar niet omheen kunt.
Vind dit wel een wijze les op zich.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Bespaar je energie voor vanavond.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Werd ongepast geil van deze post.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:08 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Bespaar je energie voor vanavond.
Kijk, nou mag ik je ineens toch nog.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
We hebben wat gemeen. Ik ben ook koppig.
Ik ook !quote:
Zelfs ik werd hard.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:08 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Bespaar je energie voor vanavond.
Zou je dan nog harder willen huilen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik vanavond huilend zit te rukken.
Vraag aan hoth of ze bootycall doetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik vanavond huilend zit te rukken.
Op die man uit de supermarkt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Oh ja?
Dit heeft geen betrekking op mij trouwens.
Baco vriend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
Niet te geloven dat die tetou die meloewa helemaal uit elkaar gaat trekken vanavond terwijl ik thuis in m'n onderbroek met bier zit te gamen.
Wat heb ik er aan als hoth matip opbelt voor seks?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vraag aan hoth of ze bootycall doet
Opwindende gedachte.quote:
Gewoon gangbangenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan als hoth matip opbelt voor seks?
Ja, beter towerbridgen we haar.quote:
Nee, is niet zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen.
Heb gehoord dat een kontgat zelfde voelt als een kutje.
Waarom heb je bier in je onderbroek :squote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
Niet te geloven dat die tetou die meloewa helemaal uit elkaar gaat trekken vanavond terwijl ik thuis in m'n onderbroek met bier zit te gamen.
Kan bevestigen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen.
Heb gehoord dat een kontgat zelfde voelt als een kutje.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heb je bier in je onderbroek :s
Waarom gelijk zo bby ;squote:
Ha Nootjesquote:
Ik drink tot m'n coördinatie helemaal verkloot isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heb je bier in je onderbroek :s
ja, maar limburg is dan ook gewoon superieurquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
In Limburg ook alleen maar witte achter ze KFC heb geen neger gespot
He speklapjequote:
Thanks.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar limburg is dan ook gewoon superieur
ehm, Utrecht is beter denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja tof. Kom ik de deur nog eens uit.
Of komen jullie naar mij?
Ik soms ook. Helemaal high van de Red Bull. Heb ik ook als ik aan de RedBand zit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik drink tot m'n coördinatie helemaal verkloot is
Terwijl je aan het RedTuben bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik soms ook. Helemaal high van de Red Bull. Heb ik ook als ik aan de RedBand zit.
Tegen wie praat jequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Maar gisteren in je topicje was er ook al drama... en nu weer hier... misschien kunnen we helpen?
Tegen wie heb je het in godsnaam man.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Maar gisteren in je topicje was er ook al drama... en nu weer hier... misschien kunnen we helpen?
Kan niet snoep eten en vingeren tegelijk.quote:
quote:
Meloewa en tetou. Moet huilen van relatieperikelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het in godsnaam man.
haha amateur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet snoep eten en vingeren tegelijk.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet snoep eten en vingeren tegelijk.
Ben kampioen snoep eten hoor, weeniequote:
Eerst als dildo gebruiken en daarna lekker likken.quote:
1v1 kom danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben kampioen snoep eten hoor, weenie
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerst als dildo gebruiken en daarna lekker likken.
Ja nee weenie hoor
Druppel voorvocht glinstert in het TL licht hier.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerst als dildo gebruiken en daarna lekker likken.
Ja nee weenie hoor
zo praat je niet tegen hoth jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rot op wandelende hersenbloeding
Ik maak je inquote:
En toen je ging weer slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij werkt met je pik op tafel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Druppel voorvocht glinstert in het TL licht hier.
quote:
Ten tijde van dit soort gesprekken zeker wel.quote:
Wil je zeggen dat jouw chokotoff niet aan het kloppen is nu?quote:
Sexyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ten tijde van dit soort gesprekken zeker wel.
Shots shotsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft meleowa daarom ook de bijnaam "wandelende hersenbloeding"? vanwege alle klappen?
je quote niemand en haar post staat direct boven die van jou.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dat je haar associeert met hersenbloeding is niet mijn zaak
Vuurwerkramp van Enschede is er niets bijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jouw chokotoff niet aan het kloppen is nu?
Dat zei mijn collega ook alquote:
zou jij toch moeten weten, jij begon er mee toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft meloewa daarom ook de bijnaam "wandelende hersenbloeding"? vanwege alle klappen?
Stop over die hersenbloedingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft meloewa daarom ook de bijnaam "wandelende hersenbloeding"? vanwege alle klappen?
Nee, ik niet. Waarom krijg ik altijd die schuldje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou jij toch moeten weten, jij begon er mee toch?
Dat is mijn ding. Dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Stop over die hersenbloedingen.
Krijg serieus beroerte kan niet tegen die praat
Praat nie over menselijk lichaam pls.
Dat was ik, lul.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou jij toch moeten weten, jij begon er mee toch?
ik merk het, er komt spontaan geen normaal nederlands meer uitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Stop over die hersenbloedingen.
Krijg serieus beroerte kan niet tegen die praat
Praat nie over menselijk lichaam pls.
Daarvoor ook al nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk het, er komt spontaan geen normaal nederlands meer uit
was jij dat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen voor wifeymaterial
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, sorry, jullie lijken ook zo veel op elkaar
Bijna.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |