Thanks.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar limburg is dan ook gewoon superieur
ehm, Utrecht is beter denk ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja tof. Kom ik de deur nog eens uit.
Of komen jullie naar mij?
Ik soms ook. Helemaal high van de Red Bull. Heb ik ook als ik aan de RedBand zit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik drink tot m'n coördinatie helemaal verkloot is
Terwijl je aan het RedTuben bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik soms ook. Helemaal high van de Red Bull. Heb ik ook als ik aan de RedBand zit.
Tegen wie praat jequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Maar gisteren in je topicje was er ook al drama... en nu weer hier... misschien kunnen we helpen?
Tegen wie heb je het in godsnaam man.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:13 schreef 2NutZ het volgende:
Maar gisteren in je topicje was er ook al drama... en nu weer hier... misschien kunnen we helpen?
Kan niet snoep eten en vingeren tegelijk.quote:
quote:
Meloewa en tetou. Moet huilen van relatieperikelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:14 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het in godsnaam man.
haha amateur.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet snoep eten en vingeren tegelijk.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan niet snoep eten en vingeren tegelijk.
Ben kampioen snoep eten hoor, weeniequote:
Eerst als dildo gebruiken en daarna lekker likken.quote:
1v1 kom danquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben kampioen snoep eten hoor, weenie
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerst als dildo gebruiken en daarna lekker likken.
Ja nee weenie hoor
Druppel voorvocht glinstert in het TL licht hier.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Eerst als dildo gebruiken en daarna lekker likken.
Ja nee weenie hoor
zo praat je niet tegen hoth jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rot op wandelende hersenbloeding
Ik maak je inquote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef tetouaribo het volgende:
Paar dagen geleden chick in de supermarkt gefixt, hielp haar mee boodschappen mee naar haar huis dragen. jwz wat er daarna gebeurde
En toen je ging weer slaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij werkt met je pik op tafel?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Druppel voorvocht glinstert in het TL licht hier.
quote:
Ten tijde van dit soort gesprekken zeker wel.quote:
Wil je zeggen dat jouw chokotoff niet aan het kloppen is nu?quote:
Sexyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ten tijde van dit soort gesprekken zeker wel.
Shots shotsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft meleowa daarom ook de bijnaam "wandelende hersenbloeding"? vanwege alle klappen?
je quote niemand en haar post staat direct boven die van jou.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dat je haar associeert met hersenbloeding is niet mijn zaak
Vuurwerkramp van Enschede is er niets bijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jouw chokotoff niet aan het kloppen is nu?
Dat zei mijn collega ook alquote:
zou jij toch moeten weten, jij begon er mee toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft meloewa daarom ook de bijnaam "wandelende hersenbloeding"? vanwege alle klappen?
Stop over die hersenbloedingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft meloewa daarom ook de bijnaam "wandelende hersenbloeding"? vanwege alle klappen?
Nee, ik niet. Waarom krijg ik altijd die schuldje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou jij toch moeten weten, jij begon er mee toch?
Dat is mijn ding. Dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Stop over die hersenbloedingen.
Krijg serieus beroerte kan niet tegen die praat
Praat nie over menselijk lichaam pls.
Dat was ik, lul.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou jij toch moeten weten, jij begon er mee toch?
ik merk het, er komt spontaan geen normaal nederlands meer uitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Stop over die hersenbloedingen.
Krijg serieus beroerte kan niet tegen die praat
Praat nie over menselijk lichaam pls.
Daarvoor ook al nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk het, er komt spontaan geen normaal nederlands meer uit
was jij dat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen voor wifeymaterial
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, sorry, jullie lijken ook zo veel op elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |