quote:
Ten tijde van dit soort gesprekken zeker wel.quote:
Wil je zeggen dat jouw chokotoff niet aan het kloppen is nu?quote:
Sexyquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ten tijde van dit soort gesprekken zeker wel.
Shots shotsquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft meleowa daarom ook de bijnaam "wandelende hersenbloeding"? vanwege alle klappen?
je quote niemand en haar post staat direct boven die van jou.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
dat je haar associeert met hersenbloeding is niet mijn zaak
Vuurwerkramp van Enschede is er niets bijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef Matip het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat jouw chokotoff niet aan het kloppen is nu?
Dat zei mijn collega ook alquote:
zou jij toch moeten weten, jij begon er mee toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft meloewa daarom ook de bijnaam "wandelende hersenbloeding"? vanwege alle klappen?
Stop over die hersenbloedingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef 2NutZ het volgende:
Heeft meloewa daarom ook de bijnaam "wandelende hersenbloeding"? vanwege alle klappen?
Nee, ik niet. Waarom krijg ik altijd die schuldje?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou jij toch moeten weten, jij begon er mee toch?
Dat is mijn ding. Dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Stop over die hersenbloedingen.
Krijg serieus beroerte kan niet tegen die praat
Praat nie over menselijk lichaam pls.
Dat was ik, lul.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou jij toch moeten weten, jij begon er mee toch?
ik merk het, er komt spontaan geen normaal nederlands meer uitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Stop over die hersenbloedingen.
Krijg serieus beroerte kan niet tegen die praat
Praat nie over menselijk lichaam pls.
Daarvoor ook al nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik merk het, er komt spontaan geen normaal nederlands meer uit
was jij dat dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:19 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Nee, dat is alleen voor wifeymaterial
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh ja, sorry, jullie lijken ook zo veel op elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |