Het sneeuwt toch gvd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
aha, ze had dus een slot waar iedere sleutel wel inpaste dusquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die op de middelbare school bij de kluisjes voelen.
bietje vingerequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, klopt op de middelbare school en basisschool ook. Die had al seks in groep 8.
Die op de middelbare school bij de kluisjes voelen.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef tetouaribo het volgende:
Paar dagen geleden chick in de supermarkt gefixt, hielp haar mee boodschappen mee naar haar huis dragen. jwz wat er daarna gebeurde
Ik heb echt geen greintje respect voor jou als user en je lijkt me ook niet het type die ik in het echt zou mogen. Jammer dat je in deze SC zit en niet gewoon weg gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik echt heel jammer voor jequote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb echt geen greintje respect voor jou als user en je lijkt me ook niet het type die ik in het echt zou mogen. Jammer dat je in deze SC zit en niet gewoon weg gaat.
Paar dagen geleden chick in de supermarkt gefixt, hielp haar mee boodschappen mee naar haar huis dragen. jwz wat er daarna gebeurde
Ik laatst iemand online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje chatten,flirten en opgeilen
zegt ze opeens dat ze politieagente is.
Hoe vet is dat van iemand van 12.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
Ze had geen slot.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef wise het volgende:
[..]
aha, ze had dus een slot waar iedere sleutel wel inpaste dus
maar... meloewa...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, verloren zaak.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mja, ik zou willen zeggen 'het komt wel goed', maar dat gaat niet helemaal op denk ik.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Je moet ergens beginnen vrindquote:
Ik ga niet wachten tot meneer uit de kast komtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze had geen slot.
[..]
maar... meloewa...
[..]
Nee, verloren zaak.
independent woman hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik ga niet wachten tot meneer uit de kast komt
Door de Rabobank.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
Waarom zijn zara medewerkers altijd apathisch of kattig?
Werkt daar inderdaad een bepaald soort typequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
Nee, is je goed recht. Althans voor een gemiddelde vrouw... weet niet of jij daar bij hoort. Ik neem nu voor het gemak maar even aan dat het wel zo is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Ik wil een echte man geen halve kont homo is dat zo raar?
het zijn vrouwenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
Omdat ze denken dat ze highclass top functie bekleden maar ondertussen vouwen ze kleding op.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef housesoftheholy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |