*sleutels kwijt*quote:
Wat ik net tegen je vriendje zei gaat ook voor jou op.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:02 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Omdat ze denken dat ze highclass top functie bekleden maar ondertussen vouwen ze kleding op.
Maar ik bemoei me niet.
SHOTSquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat ik net tegen je vriendje zei gaat ook voor jou op.
Echt he? Vooral in r'dam centrumquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:01 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Werkt daar inderdaad een bepaald soort type
Wow korte metten dezenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja joh ga ff m'n internet gewazel beoordelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Rotterdam is sowieso klachtwaardig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt he? Vooral in r'dam centrum
Jij denkt echt dat je wat voorsteltquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Onzin.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef Salatrel het volgende:
ja en bij de mac/bk/kfc werken alleen negers
Ik weiger dat te accepteren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat je wat voorstelt![]()
Je zou dit ook anders kunnen oplossen. Je hoeft niet iedereen te mogen. Wen maar vast aan het idee dat het leven vol zit met mensen die je niet mag en dat je daar niet omheen kunt.
Hey het zijn toch allemaal maar grapjesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Je zou dit ook anders kunnen oplossen. Je hoeft niet iedereen te mogen. Wen maar vast aan het idee dat het leven vol zit met mensen die je niet mag en dat je daar niet omheen kunt.
Vind dit wel een wijze les op zich.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Bespaar je energie voor vanavond.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:05 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Werd ongepast geil van deze post.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:08 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Bespaar je energie voor vanavond.
Kijk, nou mag ik je ineens toch nog.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
We hebben wat gemeen. Ik ben ook koppig.
Ik ook !quote:
Zelfs ik werd hard.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:08 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Bespaar je energie voor vanavond.
Zou je dan nog harder willen huilen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik vanavond huilend zit te rukken.
Vraag aan hoth of ze bootycall doetquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken als ik vanavond huilend zit te rukken.
Op die man uit de supermarkt?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Oh ja?
Dit heeft geen betrekking op mij trouwens.
Baco vriend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
Niet te geloven dat die tetou die meloewa helemaal uit elkaar gaat trekken vanavond terwijl ik thuis in m'n onderbroek met bier zit te gamen.
Wat heb ik er aan als hoth matip opbelt voor seks?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Vraag aan hoth of ze bootycall doet
Opwindende gedachte.quote:
Gewoon gangbangenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat heb ik er aan als hoth matip opbelt voor seks?
Ja, beter towerbridgen we haar.quote:
Nee, is niet zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen.
Heb gehoord dat een kontgat zelfde voelt als een kutje.
Waarom heb je bier in je onderbroek :squote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:09 schreef TARDIS. het volgende:
Niet te geloven dat die tetou die meloewa helemaal uit elkaar gaat trekken vanavond terwijl ik thuis in m'n onderbroek met bier zit te gamen.
Kan bevestigen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:10 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen.
Heb gehoord dat een kontgat zelfde voelt als een kutje.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heb je bier in je onderbroek :s
Waarom gelijk zo bby ;squote:
Ha Nootjesquote:
Ik drink tot m'n coördinatie helemaal verkloot isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Waarom heb je bier in je onderbroek :s
ja, maar limburg is dan ook gewoon superieurquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:07 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
In Limburg ook alleen maar witte achter ze KFC heb geen neger gespot
He speklapjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |