Maar je zei dat je me knappe jongen enzo vond ;squote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap dat het een ver van je bed show is maar sommige lelijke mannen hebben wel gewoon pussy hoor. BT heeft ook al tijden een vriendin.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik snap dat het een ver van je bed show is maar sommige lelijke mannen hebben wel gewoon pussy hoor. BT heeft ook al tijden een vriendin.
Dit is wel echt klasse.quote:
Ik zeg wel vaker wat. Je hebt wel echt super goede lippen thoughquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Maar je zei dat je me knappe jongen enzo vond ;s
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
KLB / Relaties, het bestaan, en de wreedheid van het leven
Super goede lippenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zeg wel vaker wat. Je hebt wel echt super goede lippen though.
Wou altijd dat m'n vriendin zulke lippen had zowel boven als onder.quote:
Haha shit, paniek. Hoeveel tijd heb je nog om het op te halen en hoe ver is het?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet zometeen mijn afstudeervoorstel presenteren maar alles ligt nog op werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8u5304ut9[4po
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Moet zometeen mijn afstudeervoorstel presenteren maar alles ligt nog op werk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8u5304ut9[4po
zeg in me gezicht dan klhomo durf je niet he durf je nietquote:
preuts kutjongquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
zeg in me gezicht dan klhomo durf je niet he durf je niet
Ga ik niet redden. Gelukkig ben Mike Ross op dit soort momenten en geef ik straks uiteraard een bazenpresentatiequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha shit, paniek. Hoeveel tijd heb je nog om het op te halen en hoe ver is het?
Ik genietquote:
Wat is "alles" in jouw geval nu?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga ik niet redden. Gelukkig ben Mike Ross op dit soort momenten en geef ik straks uiteraard een bazenpresentatie
Met deze woorden sluit ik af en ga ik snel ontbijten > Hogeschool > doeeehoeii!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Tuurlijkverslind ze tijger, ik geloof in jou
![]()
![]()
?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat is "alles" in jouw geval nu?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ik zat ook op deze pagina te lezen... midden in de nacht op je kamertje, beetje opgewonden en dan fantasieverhalen vertellen
Vervolgens gewoon weer rukken
Mijn ogen zijn geopend.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
tepelhaar?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:36 schreef wise het volgende:
[..]
Met het S&G open op een andere tab en kijken fotos waar je net een tepelhaar ziet.
Is dit een vraag of een toezegging?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Voel je de verlichting, mijn broeder!
Je maakt mij beetje in de war.quote:
Dan, jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het een vraag is en ik het verkeerde leesteken gebruikte.
Bedankt. En nu?quote:
Ik gun het je wel.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb ik hopelijk een TT voor de volgende SC editie
okquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:47 schreef hoink581 het volgende:
FF pissen maar gaat niet. De klant is wat later en nu sta IJ te wachten op een plek waar geen wc is
Plas tegen een boom. Yolo toch.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:47 schreef hoink581 het volgende:
FF pissen maar gaat niet. De klant is wat later en nu sta IJ te wachten op een plek waar geen wc is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |