quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:24 schreef Remqo het volgende:
Remqo's vakantie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vooral die naast je in het wit zou ik wel even vakantie mee willen vieren
Lijkt wel adorabellaquote:
Een blonde sukkel omringt met mooie vrouwen, skoftig toch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]![]()
vooral die naast je in het wit zou ik wel even vakantie mee willen vieren
is ook niks mis mee. dit bewijst maar weer dat je als paintmeester de ultieme hosselaar bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:31 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een blonde sukkel omringt met mooie vrouwen, skoftig toch?
Ik ging voor de tweede van links
Dat komt met het fingerspritzengefhülquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:34 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is ook niks mis mee. dit bewijst maar weer dat je als paintmeester de ultieme hosselaar bent.
lekker op het tandvlees gesabbeld van die rechter?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:36 schreef GoedStout het volgende:
Deze twee had ik nog gehosseld
In Portugal
[ afbeelding ]
Ze peep me lekker. Daar had ik niks over te klagenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
lekker op het tandvlees gesabbeld van die rechter?
Ik ga toch liever voor de Colombiaansen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:36 schreef GoedStout het volgende:
Deze twee had ik nog gehosseld
In Portugal
[ afbeelding ]
mooie kadetjes scoort altijd pluspuntenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de Colombiaansen.
Ze hebben allemaal van die mooie ronde kadetjes
kont altijd belangrijker dan tetten gevondenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:44 schreef GoedStout het volgende:
Tieten erbij ook, maar een fijne kont zeg ik geen nee tegen
Mijn vrouwtje ook niet
Een krijtbord is ook niet allesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kont altijd belangrijker dan tetten gevonden
Het gaat ook om het geheel plaatje, uit mijn ervaring kan ik zeggen dat Colombiaanse vrouwen de mooiste zijn die ik heb gezienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:44 schreef GoedStout het volgende:
Tieten erbij ook, maar een fijne kont zeg ik geen nee tegen
Mijn vrouwtje ook niet
Dat kan. Mooie vrouwen hoor, zie bv Shakirraquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het gaat ook om het geheel plaatje, uit mijn ervaring kan ik zeggen dat Colombiaanse vrouwen de mooiste zijn die ik heb gezien
Shakira ziet er zelfs goed uit zonder make-upquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:48 schreef GoedStout het volgende:
[..]
Dat kan. Mooie vrouwen hoor, zie bv Shakirra
Braziliaanse vrouwen kunnen mooi zijn. Maar zijn vaak overrated.
Remqo's vakantie:Goffedomme Remqo toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2015 07:37:34 ]
Ja hequote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat katteneiland was wel cool trouwens
Het is het internet. Iedereen is een man en heeft een lul van tenminste 20 centimeter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:13 schreef wise het volgende:
mosselverhalen vertellen
9,5/10 uit den duim gezogen.
Remqo's vakantie:Wat kost dat daar nou? Zo'n GFE met 4 vrouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
vrouwen¿ Dan zijn gewoon shemalesquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:15 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat kost dat daar nou? Zo'n GFE met 4 vrouwen?
denk duurder, want vrouwen zijn over het algemeen meestal goedkoop.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:30 schreef wise het volgende:
[..]
denk duurder, want vrouwen zijn over het algemeen meestal goedkoop.
Goedemorgen Mati(p)quote:
wnnrr post jij eens wat lkkrs in USquote:
Haha ik zat ook op deze pagina te lezen... midden in de nacht op je kamertje, beetje opgewonden en dan fantasieverhalen vertellenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:13 schreef wise het volgende:
mosselverhalen vertellen
9,5/10 uit den duim gezogen.
Remqo's vakantie:Wat een boi, kijk die rode kootjes nou eens van opwinding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ik zat ook op deze pagina te lezen... midden in de nacht op je kamertje, beetje opgewonden en dan fantasieverhalen vertellen
Vervolgens gewoon weer rukken
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een boi, kijk die rode kootjes nou eens van opwinding.
quote:
Zullen we er samen heen gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat katteneiland was wel cool trouwens
Had een tijdje terug m'n vriendin in S&G gepost maar dat werd binnen 5 minuten verwijderd omdat ze het niet geloofwaardig vonden. Nou ja weet je dan heb ik zo iets van laat maar allemaal.quote:
Ik snap dat het een ver van je bed show is maar sommige lelijke mannen hebben wel gewoon pussy hoor. BT heeft ook al tijden een vriendin.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha ik zat ook op deze pagina te lezen... midden in de nacht op je kamertje, beetje opgewonden en dan fantasieverhalen vertellen
Vervolgens gewoon weer rukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |