das wel behoorlijk heftig. Mijn oma heeft dit overigens ook op de dag van haar dood gezegd.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja , had in de avond gezegd , van mama ik ga dood , tja en dat was zo
beter downer dan downie toch ahah ;Dquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:21 schreef Catkiller het volgende:
Wat een downers zijn jullie vanavond zeg
quote:
Kweenie man volgens mij is Hermann wel vet gelukkig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter downer dan downie toch ahah ;D
ja was heftig , die beste mensen wonen achter mij , ouders , ik zie ze nog regelmatig , maar die vader is kapot daardoor , moeder maakt het beste ervanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
das wel behoorlijk heftig. Mijn oma heeft dit overigens ook op de dag van haar dood gezegd.
Die ff normaal misschien leest Hermann meequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
beter downer dan downie toch ahah ;D
die moet na bed met teddy rukspinquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die ff normaal misschien leest Hermann mee
joezi is coolquote:
ff dimme jijquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ga terug naar dat kutforum van je [ afbeelding ]
srs, dat je zulke foto's van jezelf gaat uploaden snap ik al niet, maar als je zo tyfuslelijk bent, wat ben je dan denkende?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs, dat je zulke foto's van jezelf gaat uploaden snap ik al niet, maar als je zo tyfuslelijk bent, wat ben je dan denkende?
die mensen kunnen niet denkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
srs, dat je zulke foto's van jezelf gaat uploaden snap ik al niet, maar als je zo tyfuslelijk bent, wat ben je dan denkende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |