op dat ambulance-dingetje na dan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon meteen de goede getroffen, hoe gay en cliché dat ook klinkt.
Mensen uit Heerlen moet je sowieso niet vertrouwen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:14 schreef Toto69 het volgende:
En drama is van alle tijden, die bijna met d'r hoofd zorgde na een maand al voor enorm veel drama
Was zeker een 14 jarige emo chick of nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehehehehequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mensen uit Heerlen moet je sowieso niet vertrouwen.
Ik begrijp het wel, zij was doodsbang dat er voor wat buikkrampen een ambulance gekomen zou zijn en dat betaald moest worden. Ze is enorm geschrokken toen bleek dat het wel wat heftiger was.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
op dat ambulance-dingetje na dan.
Maar ik vind dat oprecht mooi
15-jarige gothic chick.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:15 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Was zeker een 14 jarige emo chick of niet
Hmm nja, da's ook wel weer zo.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, zij was doodsbang dat er voor wat buikkrampen een ambulance gekomen zou zijn en dat betaald moest worden. Ze is enorm geschrokken toen bleek dat het wel wat heftiger was.
was gewoon goede comeback hoor weenie :squote:
Heeft ie het overleefd?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm nja, da's ook wel weer zo.
Mijn opa had 10 jaar terug een hartaanval.
Die gek is in een bus gestapt naar 't ziekenhuis!!
is goede shit ,quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zou je echt moeten smacken voor ditquote:
heftig. kan echt ver uit de hand lopen zulke shit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:18 schreef Thezappa het volgende:
ik ben mijn beste vriendje in groep 8 kwijt geraakt door blinde darm , die knapte
3 dagen later had ik geen beste vriend meer
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, was maar een lichte gelukkig.
Daarna hebben we op papier heel groot gezet: 112 BELLEN
Soms is dat moeilijk in te schatten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, zij was doodsbang dat er voor wat buikkrampen een ambulance gekomen zou zijn en dat betaald moest worden. Ze is enorm geschrokken toen bleek dat het wel wat heftiger was.
ja , had in de avond gezegd , van mama ik ga dood , tja en dat was zoquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heftig. kan echt ver uit de hand lopen zulke shit.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja , had in de avond gezegd , van mama ik ga dood , tja en dat was zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |