oh ik zie net al dat ik de 7000 posts gepasseerd benquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
moet ik de paint nog aanpassen naar jouw wensen, nu het nog kan?
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:01 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
oh ik zie net al dat ik de 7000 posts gepasseerd ben
had het niet in de gaten
Lolbroekquote:aantal posts: 24.226 (gemiddeld 23 per dag)
wil je een volledige lichamelijke omschrijving inclusief penislengte of is alleen het gezichtsgedeelte voldoende?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Nou ja, als ik een beeld heb van hoe Der_Mann de Hermann eruit ziet, kan je een gastrolletje krijgen in een komende paint.
Ik geloof er helemaal niks van, Der_Mann.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je een volledige lichamelijke omschrijving inclusief penislengte of is alleen het gezichtsgedeelte voldoende?
kort zwart haar, stoppelbaardje, bruine ogen. ik draag ook soms een lichtbruine muts.
ik draag nu een grijs shirt en zwarte broek
je hebt gelijk, eigenlijk ben ik dikke ginger zonder kans op lichaamsbeharing en ben ik nu naaktquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van, Der_Mann.
het is mijn grootste nachtmerrie dat ik een foto hier post en iemand die ik hier regelmatig spreek mij herkent.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:06 schreef GoedStout het volgende:
Wie durft een foto van zichzelf, of deel van zich hier te plempen?
Daar kan ik wat mee, wat voor postuur?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil je een volledige lichamelijke omschrijving inclusief penislengte of is alleen het gezichtsgedeelte voldoende?
kort zwart haar, stoppelbaardje, bruine ogen. ik draag ook soms een lichtbruine muts.
ik draag nu een grijs shirt en zwarte broek
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het is mijn grootste nachtmerrie dat ik een foto hier post en iemand die ik hier regelmatig spreek mij herkent.
postuur is normaal, zeg maar tussen superdun en #viesdik, penislengte is 20cm als ie slap isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar kan ik wat mee, wat voor postuur?
Penislengte mag ook, dan kan ik inschatten hoe groot je bent
Ik had een poosje terug een foto gepost met een bazige snor. Hoink eat your heart outquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:06 schreef GoedStout het volgende:
Wie durft een foto van zichzelf, of deel van zich hier te plempen?
die had ik gezien jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik had een poosje terug een foto gepost met een bazige snor. Hoink eat your heart out
voor de gelegenheid wil hem wel even opsnorren
Dus Hermann is een kabouter met normaal postuur, zwarte korte haren, bruine ogen en stoppelbaardje, met een grijs shirtje en zwarte broek.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
postuur is normaal, zeg maar tussen superdun en #viesdik, penislengte is 20cm als ie slap is
was een typo eigenlijk, ik bedoelde 2cm ipv 20cm te typen. maar ik ben volgens mij 1,70m in lengtequote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dus Hermann is een kabouter met normaal postuur, zwarte korte haren, bruine ogen en stoppelbaardje, met een grijs shirtje en zwarte broek.
gewoon een swek Heisenberg baardje maar dan vierkantquote:
Dan snor ik mijn vakantiefoto even opquote:
wat is dezequote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hermann gegevens FBI
lengte: 1.68
gewicht: 134 kilo
hobbies: stenen fotograveren, bananenschillen en een mandarijn opeten terwijl de armen in een hoek van 90 graden gebogen zijn
Kut!!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 02:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de vent heeft een wolvenshirt aan en dat past perfect bij FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |