rip aan de nabestaandenquote:
Ja, heb ik.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je telefoonnummer? Ik ben niet vies van smerige sletjes.
Hoe vraag je dat?quote:
Stuur ff door gelijk.quote:
quote:
Ja is goed, niet tegen 2NutZ zeggen, wil geen gehNEE WACHT EVEN JIJ KRIJGT HELEMAAL NIETS MEERquote:
quote:
binnen blijven dus vandaagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, bij mij thuis loopt er eentje rond.
Neequote:
Dikke matties zijn wij he!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ver-schrik-kelijkmaar gelukkig is cyberzone er.
Is het waard man. Ik geef altijd een tof duur cadeau aan de broers van de sletjes waar ik mee tussen de lakens duik om het goed te maken dat ik hun vieze zusje heb gepakt.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neeze ziet me al aankomen..
"Hey sis heb je nummer aan random foknerdjes gegeven"
hahaha noooo kan echt niet.
ze hoeft het toch niet te wetenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Neeze ziet me al aankomen..
"Hey sis heb je nummer aan random foknerdjes gegeven"
hahaha noooo kan echt niet.
"Ik ken je niet.."quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ze hoeft het toch niet te weten
dm gestuurdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is het waard man. Ik geef altijd een tof duur cadeau aan de broers van de sletjes waar ik mee tussen de lakens duik om het goed te maken dat ik hun vieze zusje heb gepakt.
quote:
Verrassingspakketquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
tof van je, wil je het verrassingspakket of zelf iets uitkiezen twv 450 euro?
Kan ik mee werken, komt goed. Bedankt man, normaal zou ik zeggen: laatste stootje is voor jou, maar als broer is dat wat awkward wellicht. Zie het verrassingspakket tegemoet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Verrassingspakket
Ze kan best goed paaldansen btw. Ongeluk zit in een klein hoekje soms helaas
[ afbeelding ]
Nee, niet awkward. Doen we al sinds ze bloed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:04 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Kan ik mee werken, komt goed. Bedankt man, normaal zou ik zeggen: laatste stootje is voor jou, maar als broer is dat wat awkward wellicht. Zie het verrassingspakket tegemoet.
Hier schrik ik wel van.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja is goed, niet tegen 2NutZ zeggen, wil geen gehNEE WACHT EVEN JIJ KRIJGT HELEMAAL NIETS MEER
Ja weet je, het is geen eerlijke strijd met jou. Ze hoeven je stem maar te horen of je gezicht maar te zien en het vocht komt met emmers tegelijk uit die rosbief gutsen, terwijl al ze mij zien het maar bescheiden hoeveelheden zijn. Ik maak geen kans op die manier.quote:
zegt hij die zowat elke week op de radio te horen isquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja weet je, het is geen eerlijke strijd met jou. Ze hoeven je stem maar te horen of je gezicht maar te zien en het vocht komt met emmers tegelijk uit die rosbief gutsen, terwijl al ze mij zien het maar bescheiden hoeveelheden zijn. Ik maak geen kans op die manier.
Het is hard werken als je lelijk bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:10 schreef remi1986 het volgende:
[..]
zegt hij die zowat elke week op de radio te horen is
Valt wel mee man.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Het is hard werken als je lelijk bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |