Niet geklikt, zou toch doen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je?
Agente i.o. (21) heeft enorme tieten
godsklere wat een kanonnen. Dubbel Jquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je?
cup 70K !quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:17 schreef remi1986 het volgende:
[..]
godsklere wat een kanonnen. Dubbel J
Toch geklikt. Mening niet herzien.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je?
Niet verwacht.quote:
Zou na -15 kilo doenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou je?
Ik heb een mail gestuurd naar Tinder HQ of ze een 'lelijk en gewillig' setting willen implementeren.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
Je moet wat als je lelijk bent he, ik heb dat ook hoor
Jij hebt niets te klagen. Met je zwoele radiostem.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja weet je, het is geen eerlijke strijd met jou. Ze hoeven je stem maar te horen of je gezicht maar te zien en het vocht komt met emmers tegelijk uit die rosbief gutsen, terwijl al ze mij zien het maar bescheiden hoeveelheden zijn. Ik maak geen kans op die manier.
Maanden geleden al gedaan. Ze moesten lachen om mijn gezicht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb een mail gestuurd naar Tinder HQ of ze een 'lelijk en gewillig' setting willen implementeren.
soso kieskeurig.quote:
Toch ziek verloren van Hoink. Ik vind het gewoon zo jammer om de minste van de klasbakken te zijn. Jij zo mooi, Hoink zo'n prachtige stem en snor, Chai gewoon een lekker wijf, en dan heb je TARDIS.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Jij hebt niets te klagen. Met je zwoele radiostem.
Toevallig ben ik dat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]ik hoop dan voor tardis dat hij een gratenpakhuis is
TARDIS. de mongool omdat het moet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toch ziek verloren van Hoink. Ik vind het gewoon zo jammer om de minste van de klasbakken te zijn. Jij zo mooi, Hoink zo'n prachtige stem en snor, Chai gewoon een lekker wijf, en dan heb je TARDIS.
TARDIS. de excuusmongool.
ik heb niet eens gestemd, meeste van die stemmen waren dan ook van mannen. Daar moet hoink blij mee zijnquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Toch ziek verloren van Hoink. Ik vind het gewoon zo jammer om de minste van de klasbakken te zijn. Jij zo mooi, Hoink zo'n prachtige stem en snor, Chai gewoon een lekker wijf, en dan heb je TARDIS.
Ach elk dorp heeft een dorpsgek nodig. Dat ben jij dan ook net weer niet, maar het is wel een feitquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja. Alsof jullie dachten van: 'dit groepje is te perfect, we moeten eigenlijk iemand hebben die het allemaal net niet is, ahahaha wat dacht je van die tardis. wat een skkltje kom we voegen hem voor de grap toe', en daar zit ik dan.quote:
Ja, om ons zelfvertrouwen een beetje op te krikken vooral. Goed gelukt moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja. Alsof jullie dachten van: 'dit groepje is te perfect, we moeten eigenlijk iemand hebben die het allemaal net niet is, ahahaha wat dacht je van die tardis. wat een skkltje kom we voegen hem voor de grap toe', en daar zit ik dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |