Neequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef hoink581 het volgende:
Durf je onze battle nog terug te luisteren TARDIS?
Ik heb al taart voor mijn snoesje gekocht.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel. Wat voor taart zal ik halen?
rijstpuddingvlaaiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:51 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dank je wel. Wat voor taart zal ik halen?
Ik heb zo'n dubbel gevoel. Snap je dat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:52 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik heb al taart voor mijn snoesje gekocht.
Zullen vast wat viezerikken met awkward Bomers hebben gezeten.quote:
Ik bleef zelf anders ook niet onberoerd hoor.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zullen vast wat viezerikken met awkward Bomers hebben gezeten.
Nee, leg eens uit.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:53 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dubbel gevoel. Snap je dat?
Zwetende armholtes, knellingen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bleef zelf anders ook niet onberoerd hoor.
Ik ga voortaan gewoon een joggingbroek aandoen als ik Radio KLB ga luisteren.quote:
Nou, ik ben zo gek op housesoftheholy dat ik het vreselijk vind als iemand anders met haar vandoor gaat. Aan de andere kant, ben jij zo'n enorme klasbak dat ik het je zo vreselijk gun. Snap je mijn dubbele gevoel?quote:
De strijd om Houses is al lang en breed beslist man.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
Nou, ik ben zo gek op housesoftheholy dat ik het vreselijk vind als iemand anders met haar vandoor gaat. Aan de andere kant, ben jij zo'n enorme klasbak dat ik het je zo vreselijk gun. Snap je mijn dubbele gevoel?
Jij?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De strijd om Houses is al lang en breed beslist man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |