quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De strijd om Houses is al lang en breed beslist man.
Ze heeft voor mij gekozen.quote:
Ik weet het, maar the heart wants what it wants togh.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De strijd om Houses is al lang en breed beslist man.
Ik snap het wel vriend, maar ik moest een keus maken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga voortaan gewoon een joggingbroek aandoen als ik Radio KLB ga luisteren.
[..]
Nou, ik ben zo gek op housesoftheholy dat ik het vreselijk vind als iemand anders met haar vandoor gaat. Aan de andere kant, ben jij zo'n enorme klasbak dat ik het je zo vreselijk gun. Snap je mijn dubbele gevoel?
Binnenkort van de jouwe, oké?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:02 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En, ga je nog eens piem0lpics posten?
Weet ze dat zelf al?quote:
Helaas dat DM's openbaar maken verboden is.quote:
Zo inderdaad.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Helaas dat DM's openbaar maken verboden is.
Ow?quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:08 schreef Matip het volgende:
[..]
Helaas dat DM's openbaar maken verboden is.
Met toestemming kan wel, toch?quote:
Bij deze toestemming om mijn DM openbaar te makenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:10 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ow?
[..]
[..]
Met toestemming kan wel, toch?
quote:
wowquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:57 schreef TARDIS. het volgende:
Nou, ik ben zo gek op housesoftheholy dat ik het vreselijk vind als iemand anders met haar vandoor gaat. Aan de andere kant, ben jij zo'n enorme klasbak dat ik het je zo vreselijk gun. Snap je mijn dubbele gevoel?
Was bijna even de wc ingestapt in de trein jaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:03 schreef BozeHaas het volgende:
Houses is vanwege alle aandacht nu aan soppen
Het was een serieuze vraagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Bij deze toestemming om mijn DM openbaar te makenprobeer het maar eens. Kijken of je geband wordt of niet
Nee, volgens mij niet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraagKan het dan wel of niet?
Maar probeer het zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:15 schreef Willoow het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraagKan het dan wel of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |