Je draagt dus inderdaad Crocsquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies, ik heb andere modellen
Beetje samenwerken iddquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij houdt nu Fann d'r excel-bestandje bij?
Ja, Deisyy is de nieuwe wizkid van 40+...quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje samenwerken idd
Is het nog gelukt met die Alberto aflevering voor MM?
Ik vind eerder dezequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de OP googelde ik op 'extreme shoes' en dan vind je ze...
Die lijken wel van een eilandbewoonster.quote:
Ik heb Mads favorieten ook gevonden, alleen zit de vis van de eilandbewoonster er in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die lijken wel van een eilandbewoonster.
Welke whisky zit er in?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb Mads favorieten ook gevonden, alleen zit de vis van de eilandbewoonster er in.
[ afbeelding ]
Vraag het de visquote:
Goeiemorgen Tot, lekker bijgeslapen vandaag?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een moment om het topic binnen te vallen zeg!
Geeft geen antwoord.quote:
Hoi!quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Goeiemorgen Tot, lekker bijgeslapen vandaag?
ik denk dat die zwarte laarzen mij ook beter staan dan jou eigenlijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:04 schreef D. het volgende:
Buiten regenlaarzen heb ik nooit laarzen gehad geloof ik
Moe van dagje mams en netwerken, ben er nog niet uit of ik doelloos blijf Fokken of een filmpje pakquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoi!
Neuh valt best mee eigenlijk, Gewoon een vrij loos dagje weer hier.
Hoestie daar?
Ik weet het wel zeker...quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat die zwarte laarzen mij ook beter staan dan jou eigenlijk
Ik zou voor een iets lagere hak gaanquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat die zwarte laarzen mij ook beter staan dan jou eigenlijk
Moet je niet zingen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Moe van dagje mams en netwerken, ben er nog niet uit of ik doelloos blijf Fokken of een filmpje pak
Heheh okee dan!quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Moe van dagje mams en netwerken, ben er nog niet uit of ik doelloos blijf Fokken of een filmpje pak
Met mijn keel?quote:
Groene ondernemersdingen enzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Heheh okee dan!
Maar netwerken? Wat dan?
Ach kunnen ze vanavond bij het koor een keertje zonder oordopjes in zingenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mijn part met je grote teen, maar je wordt gemist...
Maar de hoed heb je nog?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
Ik had ooit een paar cowboy laarsen , maar kreeg er last van mn rug van en dat waren nog bijna normale hakken
Ik heb ze ooit overwogenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
Ik had ooit een paar cowboy laarsen , maar kreeg er last van mn rug van en dat waren nog bijna normale hakken
Ik neem aan in de 70's, verkopen ze die dingen nog? Is dat nu retro?quote:
Ik overwoog ze in de '90'squote:Op donderdag 12 maart 2015 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem aan in de 70's, verkopen ze die dingen nog? Is dat nu retro?
Die vind ik gayquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit gehad.... Was toen mode in mijn jeugd.... Net zoals Joe Jacksons puntschoenen
Die puntschoenen heb ik gehad die waren echt heeeeel spits.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit gehad.... Was toen mode in mijn jeugd.... Net zoals Joe Jacksons puntschoenen
Mijn eega heeft er vorig jaar nog een paar paar gekocht in Texas, USA.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem aan in de 70's, verkopen ze die dingen nog? Is dat nu retro?
Dat was in de 80's joh. Helemaal New Wave.quote:
Toen was ik nog 'kind'quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was in de 80's joh. Helemaal New Wave.
Ik heb nog van die new wave schoenen liggenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was in de 80's joh. Helemaal New Wave.
Ik heb geen idee hoe jong je bent maar in de 80's was dat dus echt cool, hoe spitser hoe beter.quote:
Ik mag net een half jaar hier meepostenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jong je bent maar in de 80's was dat dus echt cool, hoe spitser hoe beter.
En nu ben je natuurlijk heel blij, dat je met de oudjes mee mag doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag net een half jaar hier meeposten
Zat al jaren af te tellenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En nu ben je natuurlijk heel blij, dat je met de oudjes mee mag doen.
Ik poste hier al op mijn 39equote:
Gelukkig is leeftijd maar een getal. Lichamelijk takel je wat af, maar als je het goed doet dan blijf je geestelijk eeuwig jong.quote:
forever youngquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig is leeftijd maar een getal. Lichamelijk takel je wat af, maar als je het goed doet dan blijf je geestelijk eeuwig jong.
ja he?quote:
Ze schopten je er weer uit?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Eska had mij hier een paar jaar geleden ook heen gelokt, maar dat bezoekje was van korte duur
stagelopen????quote:
Je gaat stage lopen dus?quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zal me wel niet gedragen hebben ofzo
quote:
O was het een vraag, nee joh ik kwam lurken alleen deed dat niet stil.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg of jij dat hier kwam doen, voor je 40e, om te kijken of het iets voor je was
Ik dacht dat dat vraagteken het wel weg gafquote:
Tja, beter oefenen met lurken dan voortaanquote:nee joh ik kwam lurken alleen deed dat niet stil.
Volgens mij nog een topic gemaakt over illegaal posten in 40 + toen
Die dikke ... Wat was dat ergquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
OMFG, op RTL5 is nu superfans, ik heb dat toevallig op staan zonder geluid. Luisteren doe ik nu naar Seasick Steve, maar superfans een of andere meid. Ik geef geen oordeel over haar uiterlijk want dan krijg ik een bak van kritiek over me heen, dus dat doe ik maar niet. Maar lachwekkend vind ik het wel, die meid is helemaal idolaat van een of ander jochie van One Direction, waar ik alleen de naam van ken en nog nooit een nummer van heb gehoord. Ik vind het wel fun om te zien.
Ze heeft een One Direction BH bij zich met een foto van die knul erop, ik kom niet meer bij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had nog geluid ook, ben maar gauw weggezapt.....
Moest even mijn afstandsbediening onder het stof vandaan halen, haar tent staat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
OMFG, op RTL5 is nu superfans, ik heb dat toevallig op staan zonder geluid. Luisteren doe ik nu naar Seasick Steve, maar superfans een of andere meid. Ik geef geen oordeel over haar uiterlijk want dan krijg ik een bak van kritiek over me heen, dus dat doe ik maar niet. Maar lachwekkend vind ik het wel, die meid is helemaal idolaat van een of ander jochie van One Direction, waar ik alleen de naam van ken en nog nooit een nummer van heb gehoord. Ik vind het wel fun om te zien.
Sorry, maar ik vind dat erg, het kind zet zichzelf voor joker en haar ouders behoeden haar daar niet eens voor. Maar goed, ik heb natuurlijk makkelijk praten met 2 knappe dochters die overigens net zo oud als die meid zijn. Zal wel in de genen zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Moest even mijn afstandsbediening onder het stof vandaan halen, haar tent staat.
Hoe lang moeten ze nog?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een paar cliënten die warm lopen voor One Direction
Doet de Daewoo het al?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben de inhoud van de vriezer aan het verplaatsen, brr, koude vingers, even opwarmpauze
Ja dat is toch leuk voor ze (je werkt toch met minder begaafde jongeren, of zit ik fout?), ik ben er niet tegen ofzo, maar die meid moet niet over een bepaalde grens heen gaan en ik vind dat de ouders daar een verantwoordelijkheid in hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een paar cliënten die warm lopen voor One Direction
Wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja dat is toch leuk voor ze (je werkt toch met minder begaafde jongeren, of zit ik fout?), ik ben er niet tegen ofzo, maar die meid moet niet over een bepaalde grens heen gaan en ik vind dat de ouders daar een verantwoordelijkheid in hebben.
Ik ben ik, en heb als ouder, zeker als de kinderen jong zijn (de mijne zijn volwassen) een bepaalde verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen?
Iedere gek z'n gebrek...
ja, paar uur geleden aangezet, toen de inhoud van de koelkast overgezet en nu dus het spul uit de vriezerquote:
Met jouw persoonlijke insteek is niks mis, maar zolang die griet zich niet voor de trein werpt wegens haar adoratie is er weinig aan de hand, lijkt me...quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben ik, en heb als ouder zeker als de kinderen jong zijn (de mijne zijn volwassen) een bepaalde verantwoordelijkheid.
Je wil toch zo een meid behoeden, geloof me dat er over gelachen gaat worden. Niet fair, maar zo zit de harde wereld nu eenmaal in elkaar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met jouw persoonlijke insteek is niks mis, maar zolang die griet zich niet voor de trein werpt wegens haar adoratie is er weinig aan de hand, lijkt me...
Oh, ik dacht hoofdzakelijk jongeren, is nobel werk, petje af.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Mo, ik werk met mensen met een verstandelijke beperking ja, in de leeftijd van 3 tot 90 zo ongeveer
Nou, en dan wordt om gelachen. So what?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil toch zo een meid behoeden, geloof me dat er over gelachen gaat worden. Niet fair, maar zo zit de harde wereld nu eenmaal in elkaar.
Is wederzijds, dus niks aan de hand.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, en dan wordt om gelachen. So what?
Dat soort figuren gaan op in hun passie en wat een ander vindt, interesseert ze geen hol. Dat is fanatisme.
Als ik de verhalen van jou soms lees, pis ik ook in mijn broek van het lachen.
Is dat erg? Nee, niet echt...
Daar ging het alleen niet over...quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is wederzijds, dus niks aan de hand.
Maak er maar wat van, wat jij wil.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ging het alleen niet over...
Dat doe ik, ik vind dat je niet hoeft te oordelen over andermans passie...quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak er maar wat van, wat jij wil.
Dan begrijp je me verkeerd. Ik oordeel niet over haar passie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe ik, ik vind dat je niet hoeft te oordelen over andermans passie...
Maar wel over hoe ze dat uit via een TV programma.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan begrijp je me verkeerd. Ik oordeel niet over haar passie.
Zo heeft ieder zijn eigen mening, prima.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wel over hoe ze dat uit via een TV programma.
Dat is niet jouw zaak. Een mening hebben is prima, maar stellen dat haar ouders haar moeten beschermen vind ik wat overdreven. Als dat kind zo happy is, laat haar dan lekker gaan.
Komt wel goed, alles waait weer over...
er vloog vanalles in je mandje he? Dat schijnt daar te gebeurenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:49 schreef sacha het volgende:
ik was vandaag in de A-cé tion![]()
niemand die mij beschermde
Waartegen moest je beschermt worden?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:49 schreef sacha het volgende:
ik was vandaag in de A-cé tion![]()
niemand die mij beschermde
Dus deze maand hoef je er niet heenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik koop er meestal chocola, troep kan ik prima laten liggen
er was zoveel troep dat ik de slappe lach kreegquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waartegen moest je beschermt worden?
Kooplust, kleptomanie of agressief gedrag tegen de dames in de blauwe jasjes?
Ik koop juist die troep, mijn katten zijn er gek op.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Chocola is geen troep?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je van de wagen gevallen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Een handje hagelslag telt ook als chocola, zeker?
Dat weet jij beter dan ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben sterker dan chocola
Toch?
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Een handje hagelslag telt ook als chocola, zeker?
Er zit toch een display op ... Staat daar niets op?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Koelkast is al perfect op temperatuur, ik denk dat de diepvries ook wel zover is, maar dat heb ik nog niet gemeten.
daar staat de ingestelde temperatuur op. Maar hij stond al 2 uur aan en wat ik er in gelegd heb kwam rechtstreeks uit de andere vriezer, dus ik maak me geen zorgenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit toch een display op ... Staat daar niets op?
Kitkat peanutbutter, allerlei Milka en nog veel meerquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
Heeft de action chocola dan? Niet suiker met een vaag smaakje?
Klinkt niet als echte chocola.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kitkat peanutbutter, allerlei Milka en nog veel meer
Kom alleen dit tegenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
Heeft de action chocola dan? Niet suiker met een vaag smaakje?
na mijn laatste reep Tony van zaterdag ben ik gestopt. Ik vind het trouwens eigenlijk de prijs niet waardquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Klinkt niet als echte chocola.
Bij Jumbo is de tony chocolony trouwens in de aanbieding
Koop het gewoon heel heel weinig, dan is het nog te overzien. Nu vind ik het te snel ervoor dus haal ik het ook niet in de aanbieding.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
na mijn laatste reep Tony van zaterdag ben ik gestopt. Ik vind het trouwens eigenlijk de prijs niet waard
ik maakte wel eens raw brownies, dat mag nu ook niet, maar ergens in april ga ik dat weer een keer makenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Koop het gewoon heel heel weinig, dan is het nog te overzien. Nu vind ik het te snel ervoor dus haal ik het ook niet in de aanbieding.
Soms maak ik zelf wel chocola, is ook erg lekker
Waarom mag dat nu niet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik maakte wel eens raw brownies, dat mag nu ook niet, maar ergens in april ga ik dat weer een keer maken
als mensen alcohol kunnen laten staan, dan kan ik chocola ook laten staan. Tot het einde van de maand, heb ik mezelf opgelegd. Chocola is namelijk helemaal niet goed voor me, ik kan geen maat houdenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom mag dat nu niet?
Tja brownies en cakejes in alle vormen en maten gemaakt, ook wel allerlei raw food chocodingetjes.
Ze waren net niet allemaal op voor ik die foto maaktequote:
dat ziet er uit zoals mijn raw brownies. Ik gebruik daar trouwens gewone cacao voor, ik ben niet zo streng in de leerquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:43 schreef drakin het volgende:
Onderste foto is iets raw food achtigs, met oa dadel en rauwe cacao
er liggen alleen mueslirepen en een paar zakken noten. Oh en het pak hagelslag natuurlijk. Maar nee, ik lig in bedquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:44 schreef drakin het volgende:
Zijn jullie nu je kasten aan het plunderen op zoek naar iets lekkers?
Ik heb nog een stuk chocola liggen, maar dat laat ik ook zoquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:44 schreef drakin het volgende:
Zijn jullie nu je kasten aan het plunderen op zoek naar iets lekkers?
hoe is het met de ijsvoorraad?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk chocola liggen, maar dat laat ik ook zo
Die heb ik al bijna uitgedeeldquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
hoe is het met de ijsvoorraad?
quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:46 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
er liggen alleen mueslirepen en een paar zakken noten. Oh en het pak hagelslag natuurlijk. Maar nee, ik lig in bed
ok dan zijn de foto's gewoon niet mooi genoegquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een stuk chocola liggen, maar dat laat ik ook zo
Je hebt die 2 van mij nog wel liggen he?quote:
De enige chocola die ik goed kan verdragen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
na mijn laatste reep Tony van zaterdag ben ik gestopt. Ik vind het trouwens eigenlijk de prijs niet waard
Waarom ben je in zo'n bui?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben in een k*tbui, dus dan kan ik niet slapen
ja ja jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Je hebt die 2 van mij nog wel liggen he?
Mooi dan kom ik binnenkort wel even langs, ik moet in Amstelveen zijn, is dat een beetje dichtbij?quote:
Dat weet ik nog niet of dat ooit overgaat, het is meer hoe je er zelf mee omgaat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
omdat ik een dom naïef gansje ben. Gaat wel weer over, hoop ik.
Dat snapte ik nog wel, mag dan wel 40 plus zijn, dom ben ik niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en ik doelde op de bui, die gaat wel weer over
hihiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat snapte ik nog wel, mag dan wel 40 plus zijn, dom ben ik niet.
Ben het wel morgen allemaal vergeten, maar dat komt dan weer ergens anders door.
10 km of meer schat ik zo.. Al jaren niet meer geweestquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi dan kom ik binnenkort wel even langs, ik moet in Amstelveen zijn, is dat een beetje dichtbij?
vanuit drakin gezien is 10 km niksquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
10 km of meer schat ik zo.. Al jaren niet meer geweest
Voor mij welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanuit drakin gezien is 10 km niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mij wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mij wel
Wilde net nog een leuk liedje posten voor ik echt mijn pc afsluitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Caramel chew chew en voor de rest hebben we het hier genoeg over gehad in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Wilde net nog een leuk liedje posten voor ik echt mijn pc afsluit
Caramel chew chew en voor de rest hebben we het hier genoeg over gehad in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wacht niet te lang, want ik ik wil binnenkort ook een nieuwe kowl/vries combinatie.. Maar ik laat de ouwe meenmenen, dus ontdooien....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice nummer van Astrud Gilberto...![]()
![]()
welk probleem hebben we het over dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou willen dat drank de oplossing was
...![]()
op Sport1?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik doe even niet mee.... Maar ben nog wel wakker en de F1 begint straks![]()
ja, snap ik, ik volgde de F1 jarenlang, had zelfs Schumisokkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Yes, maar alleen de training nog maar hoor![]()
Ook een Ferrari deken?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, snap ik, ik volgde de F1 jarenlang, had zelfs Schumisokken![]()
Virtueel sjoefquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of ze bij jou in de buurt is![]()
Begint pas om 2:30 , maar als je wakker bent is er vast wel een stream te vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, snap ik, ik volgde de F1 jarenlang, had zelfs Schumisokken![]()
nee joh. De sokken namen mijn ouders ooit als geintje mee uit Duitsland, tig maten te groot, maar ik trok ze jarenlang trouw aan tijdens de races. Man, ik zette er zelfs mijn wekker voor, 's ochtends vroeg een race in Japan, direct daarna verderslapen en dan kon ik de herhaling 's middags zo weer kijken, want ik had niks onthouden.quote:![]()
Dus dat vergeten is al lang voor je 40ste begonnenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh. De sokken namen mijn ouders ooit als geintje mee uit Duitsland, tig maten te groot, maar ik trok ze jarenlang trouw aan tijdens de races. Man, ik zette er zelfs mijn wekker voor, 's ochtends vroeg een race in Japan, direct daarna verderslapen en dan kon ik de herhaling 's middags zo weer kijken, want ik had niks onthouden.![]()
De laatste jaren kijk ik nauwelijks meer, ik geloof dat ik vorig seizoen niet een race helemaal heb gekeken![]()
het werkt kennelijk niet om direct weer verder te slapen, dan vergeet je het weer ofzo, heel bizar. Ik weet nog dat het in mijn eerste huis was, dus minimaal 11 jaar geleden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus dat vergeten is al lang voor je 40ste begonnen![]()
neem gelijk de hagelslag meequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Verdorie, oplader beneden laten liggen, moet ik er weer uit
...![]()
dat klinkt dramatischquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee zeg, mijn enige houvast is dat ik nog een beetje wilskracht heb
...![]()
Ze plaagt je alleen maarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee zeg, mijn enige houvast is dat ik nog een beetje wilskracht heb![]()
ik moet gewoon niet met de grote mensen mee willen spelen, daar ben ik niet geschikt voor en dan maak ik er in mijn hoofd een drama van. Dom, ik weet het, en ik weet ook wel dat ik het dramatischer maak dan het is.quote:![]()
Ik snap er iig al niets meer vanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet gewoon niet met de grote mensen mee willen spelen, daar ben ik niet geschikt voor en dan maak ik er in mijn hoofd een drama van. Dom, ik weet het, en ik weet ook wel dat ik het dramatischer maak dan het is.![]()
OK en al slaap?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat ik niet van spelletjes spelen hou![]()
ja, maar ik wacht tot ik zowat in slaap donder, anders gaat het drama in mijn hoofd weer verder.quote:![]()
Doormalen.... Ken het... EN dan hoeft het geeneens om een drama te gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, maar ik wacht tot ik zowat in slaap donder, anders gaat het drama in mijn hoofd weer verder.![]()
Ik heb er zo af en toe last van. Meestal slaap ik 'gewoon' beroerd, al gaat het de laatste weken best goed.![]()
Droom lekker over wat je allemaal in je nieuwe koelkast gaat stoppenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb er zo af en toe last van. Meestal slaap ik 'gewoon' beroerd, al gaat het de laatste weken best goed.![]()
Maandag komt er een Hello Freshbox, dat vult de koelkast wel aardig. Koelkast is meestal niet zo propvol, diepvries daarentegen...![]()
naar de sportfitnessandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern![]()
sportquote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:37 schreef vaduz het volgende:
Wat is dan het verschil tussen fitness en sportfitness?![]()
![]()
goeiemorgen
![]()
ik ben weg vandaag
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
nog niet helemaal, maar dat komt vast wel weer. De neiging om een paar dagen onder mijn dekbed te verdwijnen is groot, maar dat helpt uiteindelijk ook nietquote:![]()
cool!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Voor de bingokaart:
Tickets voor Paul McCartney en FFS (Franz Ferdinand & Sparks) in tha pocket!![]()
Nice!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Voor de bingokaart:
Tickets voor Paul McCartney en FFS (Franz Ferdinand & Sparks) in tha pocket!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Heb je iets genants gedaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog niet helemaal, maar dat komt vast wel weer. De neiging om een paar dagen onder mijn dekbed te verdwijnen is groot, maar dat helpt uiteindelijk ook nietIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hier liggen ook peren, in de Fresh zone van de nieuwe koelkast. Als over anderhalve week de eetkamerstoelen ook compleet zijn maak ik wel foto's![]()
Het overkomt iedereen toch wel is dat hij iets genants doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, dat net niet, zo slim ben ik gelukkig nog wel, dat heb ik dan inmiddels wel geleerd.
Berichtjes met een roddel per ongeluk naar degene sturen over wie de roddel gaat bijvoorbeeld![]()
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ja, die DM van je verbaasde me nogalquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het overkomt iedereen toch wel is dat hij iets genants doet.
Berichtjes met een roddel per ongeluk naar degene sturen over wie de roddel gaat bijvoorbeeld![]()
![]()
Maar ik weet weer genoeg![]()
![]()
![]()
Op zulke momenten kan je wel door de grond gaan, hoe haal ik dat bericht terug? Is het eerste wat ik me opkwam, helaas is het dan al te laat. Nu kan ik er gelukkig om lachenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die DM van je verbaasde me nogal![]()
Maar ik weet weer genoeg![]()
ai. Oh ja, dat soort gênante dingen doet iedereen wel eens. In dit geval herkende ik waar ik in beland was. Verstandiger om geen actie te ondernemen, want daar heb ik uiteindelijk mezelf mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het overkomt iedereen toch wel is dat hij iets genants doet.
![]()
wat ben je vaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog niet helemaal, maar dat komt vast wel weer. De neiging om een paar dagen onder mijn dekbed te verdwijnen is groot, maar dat helpt uiteindelijk ook nietnu wil ik weten wat je zo dwars zit, maar dat is vast weer een
onbehoorlijke vraag die ik niet zou moeten stellen![]()
![]()
1 woord: mannenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
wat ben je vaaaaaaaaaaagnu wil ik weten wat je zo dwars zit, maar dat is vast weer een
onbehoorlijke vraag die ik niet zou moeten stellen![]()
Je mist weer eens eentje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhja dan hoef ik niks meer te vragen....
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"![]()
Niet? Juist wel, ik wil graag weten wat er loos is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhja dan hoef ik niks meer te vragen....
Ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Juist wel, ik wil graag weten wat er loos is.![]()
![]()
mijn naïviteit voornamelijk. En nee, die zit niet in details op een forum gooienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Juist wel, ik wil graag weten wat er loos is.![]()
![]()
Je kan ook gewoon de foute post vervangen door een nieuwe hoor, dan heeft de rest wel even geduld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik zal hem effe weghalen, ik zie het net ik kreeg een kwootallarm en toen was ik afgeleid
Kan je rustig aan doen, zo op de vroege morgen......
zeur niet zo, tis al gebeurtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de foute post vervangen door een nieuwe hoor, dan heeft de rest wel even geduld.
Kan je rustig aan doen zo op de vroege morgen......![]()
![]()
Dat zijn de 6 puntjes op de I waar we het gisteren over hadden.quote:
Naief is niet erg, maar wel onhandig, dan maar hopen dat je er van geleerd hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn naïviteit voornamelijk. En nee, die zit niet in details op een forum gooien
Ik moet ineens aan boer Geert denkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn de 6 puntjes op de I waar we het gisteren over hadden.
nou, zo met die eightiesweek op radio 2 erbij heb ik het gevoel dat ik nog steeds 15 ben. Toen snapte ik al niks van gemengde signalen en nu kennelijk nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naief is niet erg, maar wel onhandig, dan maar hopen dat je er van geleerd hebt![]()
Dan ben ik bang dat je er niet van gaat leren, als troost vind ik dat je al chocola magquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, zo met die eightiesweek op radio 2 erbij heb ik het gevoel dat ik nog steeds 15 ben. Toen snapte ik al niks van gemengde signalen en nu kennelijk nog steeds niet
Dan een banaan, daar zitten ook een stofje in waar je je beter van gaat voelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, geen chocola. Ik ben al een kilo kwijt na ruim 2 maanden stilstaanIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
goed idee. Ik ga voor de dubbele boterham met pindakaas, kokosrasp, banaan en kaas. De hagelslag laat ik weg, normaal hoort die er ook bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan een banaan, daar zitten ook een stofje in waar je je beter van gaat voelen.![]()
Dan kan je net zo goed een boterham met hagelslag nemenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goed idee. Ik ga voor de dubbele boterham met pindakaas, kokosrasp, banaan en kaas. De hagelslag laat ik weg, normaal hoort die er ook bij.![]()
![]()
Zonder al die andere shit erbij bedoel ik![]()
dan heb je tenminste je behoefte aan chocolade bevredigd, voor de rest van de bevrediging zal
het niet helpen ben ik bang![]()
![]()
Tering, daar zit nog meer in dan een dikke reep chocolaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goed idee. Ik ga voor de dubbele boterham met pindakaas, kokosrasp, banaan en kaas. De hagelslag laat ik weg, normaal hoort die er ook bij.
Daar heb je de banaan dan nog voorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef FANN het volgende:
Zonder al die andere shit erbij bedoel ik![]()
dan heb je tenminste je behoefte aan chocolade bevredigd, voor de rest van de bevrediging zal
het niet helpen ben ik bang
Nee, ik heb er ook een paar in mijn hoofd zitten, maar die laat ik daar maar lekker zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Elke reactie die ik bedenk is niet geschikt voor een openbaar forum![]()
![]()
ik heb daarvoor altijd overrijpe bananen in de diepvries liggenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens en Smoothie ga maken, daar flikker ik ook vaak een banaan in![]()
Aan een banaan zit dan weer geen warm lijf vast om tegenaan te kruipen
Zo, toch nog fatsoenlijke reactie getypt![]()
Maar ook geen vieze sokkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, toch nog fatsoenlijke reactie getypt
da's waar...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, toch nog fatsoenlijke reactie getypt
die kunnen uit Deesquote:![]()
![]()
Gewoon lesbisch worden. Heb je geen last van die vervelende mannen, maar wel een warm lijf.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Die banaan kun je dan samen gebruiken als je aan het scharen bent. All problems solved.![]()
Dat weet ik en waar komen ze dan terecht? Precies, in de wasmand, waar ik ze dan uit kan vissen om te wassen, maar ik denk dat ik al van geluk mag spreken dat hij ze überhaupt in de wasmand gooi.quote:Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
ja!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:34 schreef Deisyy het volgende:
maar ik denk dat ik al van geluk mag spreken dat hij ze überhaupt in de wasmand gooi.ik loop altijd sokken en onderbroeken te rapen hiero
![]()
soms komt er met swifferen weer eens een verdwaalde sok onder de bank vandaan![]()
![]()
Lijkt me trouwens heel gezellig om een lesbische relatie te hebben, zoveel gemakkelijker ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon lesbisch worden. Heb je geen last van die vervelende mannen, maar wel een warm lijf.
Die banaan kun je dan samen gebruiken als je aan het scharen bent. All problems solved.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
kan je elkaars kleren lenenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens heel gezellig om een lesbische relatie te hebben, zoveel gemakkelijker ook.![]()
![]()
Daar zou ik gillend gek van worden, echt! Ik ben zelf namelijk nogal opgeruimdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ja!ik loop altijd sokken en onderbroeken te rapen hiero
![]()
soms komt er met swifferen weer eens een verdwaalde sok onder de bank vandaan
The horror, vrouwen en hun wollige gedoequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:35 schreef Deisyy het volgende:
Lijkt me trouwens heel gezellig om een lesbische relatie te hebben, zoveel gemakkelijker ook.![]()
![]()
mwa... ik ben het gewend en al 1000x gezegd, dus ben ik mee gestopt ... help toch geenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik gillend gek van worden, echt! Ik ben zelf namelijk nogal opgeruimd
zak![]()
![]()
Ik wilde je net een DM sturenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
The horror, vrouwen en hun wollige gedoe![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: