Dat weet ik nog niet of dat ooit overgaat, het is meer hoe je er zelf mee omgaat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
omdat ik een dom naīef gansje ben. Gaat wel weer over, hoop ik.
Dat snapte ik nog wel, mag dan wel 40 plus zijn, dom ben ik niet.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh en ik doelde op de bui, die gaat wel weer over
hihiquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat snapte ik nog wel, mag dan wel 40 plus zijn, dom ben ik niet.
Ben het wel morgen allemaal vergeten, maar dat komt dan weer ergens anders door.
10 km of meer schat ik zo.. Al jaren niet meer geweestquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi dan kom ik binnenkort wel even langs, ik moet in Amstelveen zijn, is dat een beetje dichtbij?
vanuit drakin gezien is 10 km niksquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
10 km of meer schat ik zo.. Al jaren niet meer geweest
Voor mij welquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
vanuit drakin gezien is 10 km niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mij wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor mij wel
Wilde net nog een leuk liedje posten voor ik echt mijn pc afsluitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Caramel chew chew en voor de rest hebben we het hier genoeg over gehad in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Nquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Wilde net nog een leuk liedje posten voor ik echt mijn pc afsluit
Caramel chew chew en voor de rest hebben we het hier genoeg over gehad in dit topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wacht niet te lang, want ik ik wil binnenkort ook een nieuwe kowl/vries combinatie.. Maar ik laat de ouwe meenmenen, dus ontdooien....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice nummer van Astrud Gilberto...![]()
![]()
welk probleem hebben we het over dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zou willen dat drank de oplossing was
...![]()
op Sport1?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:19 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik doe even niet mee.... Maar ben nog wel wakker en de F1 begint straks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: