ja, snap ik, ik volgde de F1 jarenlang, had zelfs Schumisokkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Yes, maar alleen de training nog maar hoor
Ook een Ferrari deken?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, snap ik, ik volgde de F1 jarenlang, had zelfs Schumisokken
Virtueel sjoefquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee of ze bij jou in de buurt is
Begint pas om 2:30 , maar als je wakker bent is er vast wel een stream te vindenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, snap ik, ik volgde de F1 jarenlang, had zelfs Schumisokken
nee joh. De sokken namen mijn ouders ooit als geintje mee uit Duitsland, tig maten te groot, maar ik trok ze jarenlang trouw aan tijdens de races. Man, ik zette er zelfs mijn wekker voor, 's ochtends vroeg een race in Japan, direct daarna verderslapen en dan kon ik de herhaling 's middags zo weer kijken, want ik had niks onthouden.quote:
Dus dat vergeten is al lang voor je 40ste begonnenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee joh. De sokken namen mijn ouders ooit als geintje mee uit Duitsland, tig maten te groot, maar ik trok ze jarenlang trouw aan tijdens de races. Man, ik zette er zelfs mijn wekker voor, 's ochtends vroeg een race in Japan, direct daarna verderslapen en dan kon ik de herhaling 's middags zo weer kijken, want ik had niks onthouden.
het werkt kennelijk niet om direct weer verder te slapen, dan vergeet je het weer ofzo, heel bizar. Ik weet nog dat het in mijn eerste huis was, dus minimaal 11 jaar geleden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus dat vergeten is al lang voor je 40ste begonnen
neem gelijk de hagelslag meequote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Verdorie, oplader beneden laten liggen, moet ik er weer uit
dat klinkt dramatischquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee zeg, mijn enige houvast is dat ik nog een beetje wilskracht heb
Ze plaagt je alleen maarquote:Op vrijdag 13 maart 2015 00:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee zeg, mijn enige houvast is dat ik nog een beetje wilskracht heb
ik moet gewoon niet met de grote mensen mee willen spelen, daar ben ik niet geschikt voor en dan maak ik er in mijn hoofd een drama van. Dom, ik weet het, en ik weet ook wel dat ik het dramatischer maak dan het is.quote:
Ik snap er iig al niets meer vanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik moet gewoon niet met de grote mensen mee willen spelen, daar ben ik niet geschikt voor en dan maak ik er in mijn hoofd een drama van. Dom, ik weet het, en ik weet ook wel dat ik het dramatischer maak dan het is.
OK en al slaap?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:21 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
laten we het er maar op houden dat ik niet van spelletjes spelen hou
ja, maar ik wacht tot ik zowat in slaap donder, anders gaat het drama in mijn hoofd weer verder.quote:
Doormalen.... Ken het... EN dan hoeft het geeneens om een drama te gaanquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, maar ik wacht tot ik zowat in slaap donder, anders gaat het drama in mijn hoofd weer verder.
Droom lekker over wat je allemaal in je nieuwe koelkast gaat stoppenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 01:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb er zo af en toe last van. Meestal slaap ik 'gewoon' beroerd, al gaat het de laatste weken best goed.
sportquote:Op vrijdag 13 maart 2015 07:37 schreef vaduz het volgende:
Wat is dan het verschil tussen fitness en sportfitness?
nog niet helemaal, maar dat komt vast wel weer. De neiging om een paar dagen onder mijn dekbed te verdwijnen is groot, maar dat helpt uiteindelijk ook nietquote:
cool!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Voor de bingokaart:
Tickets voor Paul McCartney en FFS (Franz Ferdinand & Sparks) in tha pocket!
Nice!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:33 schreef MadMaster het volgende:
Voor de bingokaart:
Tickets voor Paul McCartney en FFS (Franz Ferdinand & Sparks) in tha pocket!
Heb je iets genants gedaan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog niet helemaal, maar dat komt vast wel weer. De neiging om een paar dagen onder mijn dekbed te verdwijnen is groot, maar dat helpt uiteindelijk ook niet
Het overkomt iedereen toch wel is dat hij iets genants doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee, dat net niet, zo slim ben ik gelukkig nog wel, dat heb ik dan inmiddels wel geleerd.
Ja, die DM van je verbaasde me nogalquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het overkomt iedereen toch wel is dat hij iets genants doet.
Berichtjes met een roddel per ongeluk naar degene sturen over wie de roddel gaat bijvoorbeeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |