Op zulke momenten kan je wel door de grond gaan, hoe haal ik dat bericht terug? Is het eerste wat ik me opkwam, helaas is het dan al te laat. Nu kan ik er gelukkig om lachenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die DM van je verbaasde me nogal![]()
Maar ik weet weer genoeg![]()
ai. Oh ja, dat soort gênante dingen doet iedereen wel eens. In dit geval herkende ik waar ik in beland was. Verstandiger om geen actie te ondernemen, want daar heb ik uiteindelijk mezelf mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het overkomt iedereen toch wel is dat hij iets genants doet.
Berichtjes met een roddel per ongeluk naar degene sturen over wie de roddel gaat bijvoorbeeld![]()
wat ben je vaaaaaaaaaaagquote:Op vrijdag 13 maart 2015 10:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nog niet helemaal, maar dat komt vast wel weer. De neiging om een paar dagen onder mijn dekbed te verdwijnen is groot, maar dat helpt uiteindelijk ook niet
1 woord: mannenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:30 schreef FANN het volgende:
[..]
wat ben je vaaaaaaaaaaagnu wil ik weten wat je zo dwars zit, maar dat is vast weer een
onbehoorlijke vraag die ik niet zou moeten stellen
Je mist weer eens eentje.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhja dan hoef ik niks meer te vragen....
Niet? Juist wel, ik wil graag weten wat er loos is.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhja dan hoef ik niks meer te vragen....
Ik eigenlijk ookquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Juist wel, ik wil graag weten wat er loos is.
mijn naïviteit voornamelijk. En nee, die zit niet in details op een forum gooienquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet? Juist wel, ik wil graag weten wat er loos is.
Je kan ook gewoon de foute post vervangen door een nieuwe hoor, dan heeft de rest wel even geduld.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ik zal hem effe weghalen, ik zie het net ik kreeg een kwootallarm en toen was ik afgeleid
zeur niet zo, tis al gebeurtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de foute post vervangen door een nieuwe hoor, dan heeft de rest wel even geduld.
Kan je rustig aan doen zo op de vroege morgen......
Dat zijn de 6 puntjes op de I waar we het gisteren over hadden.quote:
Naief is niet erg, maar wel onhandig, dan maar hopen dat je er van geleerd hebtquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mijn naïviteit voornamelijk. En nee, die zit niet in details op een forum gooien
Ik moet ineens aan boer Geert denkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zijn de 6 puntjes op de I waar we het gisteren over hadden.
nou, zo met die eightiesweek op radio 2 erbij heb ik het gevoel dat ik nog steeds 15 ben. Toen snapte ik al niks van gemengde signalen en nu kennelijk nog steeds nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Naief is niet erg, maar wel onhandig, dan maar hopen dat je er van geleerd hebt
Dan ben ik bang dat je er niet van gaat leren, als troost vind ik dat je al chocola magquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nou, zo met die eightiesweek op radio 2 erbij heb ik het gevoel dat ik nog steeds 15 ben. Toen snapte ik al niks van gemengde signalen en nu kennelijk nog steeds niet
Dan een banaan, daar zitten ook een stofje in waar je je beter van gaat voelen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Nee, geen chocola. Ik ben al een kilo kwijt na ruim 2 maanden stilstaan
goed idee. Ik ga voor de dubbele boterham met pindakaas, kokosrasp, banaan en kaas. De hagelslag laat ik weg, normaal hoort die er ook bij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan een banaan, daar zitten ook een stofje in waar je je beter van gaat voelen.
Dan kan je net zo goed een boterham met hagelslag nemenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goed idee. Ik ga voor de dubbele boterham met pindakaas, kokosrasp, banaan en kaas. De hagelslag laat ik weg, normaal hoort die er ook bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |