Je draagt dus inderdaad Crocsquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
precies, ik heb andere modellen
Beetje samenwerken iddquote:Op donderdag 12 maart 2015 20:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij houdt nu Fann d'r excel-bestandje bij?
Ja, Deisyy is de nieuwe wizkid van 40+...quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje samenwerken idd
Is het nog gelukt met die Alberto aflevering voor MM?
Ik vind eerder dezequote:Op donderdag 12 maart 2015 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de OP googelde ik op 'extreme shoes' en dan vind je ze...
Die lijken wel van een eilandbewoonster.quote:
Ik heb Mads favorieten ook gevonden, alleen zit de vis van de eilandbewoonster er in.quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die lijken wel van een eilandbewoonster.
Welke whisky zit er in?quote:Op donderdag 12 maart 2015 20:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb Mads favorieten ook gevonden, alleen zit de vis van de eilandbewoonster er in.
[ afbeelding ]
Vraag het de visquote:
Goeiemorgen Tot, lekker bijgeslapen vandaag?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook een moment om het topic binnen te vallen zeg!
Geeft geen antwoord.quote:
Hoi!quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Goeiemorgen Tot, lekker bijgeslapen vandaag?
ik denk dat die zwarte laarzen mij ook beter staan dan jou eigenlijkquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:04 schreef D. het volgende:
Buiten regenlaarzen heb ik nooit laarzen gehad geloof ik
Moe van dagje mams en netwerken, ben er nog niet uit of ik doelloos blijf Fokken of een filmpje pakquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoi!
Neuh valt best mee eigenlijk, Gewoon een vrij loos dagje weer hier.
Hoestie daar?
Ik weet het wel zeker...quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat die zwarte laarzen mij ook beter staan dan jou eigenlijk
Ik zou voor een iets lagere hak gaanquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik denk dat die zwarte laarzen mij ook beter staan dan jou eigenlijk
Moet je niet zingen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Moe van dagje mams en netwerken, ben er nog niet uit of ik doelloos blijf Fokken of een filmpje pak
Heheh okee dan!quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Moe van dagje mams en netwerken, ben er nog niet uit of ik doelloos blijf Fokken of een filmpje pak
Met mijn keel?quote:
Groene ondernemersdingen enzoquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Heheh okee dan!
Maar netwerken? Wat dan?
Ach kunnen ze vanavond bij het koor een keertje zonder oordopjes in zingenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor mijn part met je grote teen, maar je wordt gemist...
Maar de hoed heb je nog?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
Ik had ooit een paar cowboy laarsen , maar kreeg er last van mn rug van en dat waren nog bijna normale hakken
Ik heb ze ooit overwogenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:11 schreef chufi het volgende:
Ik had ooit een paar cowboy laarsen , maar kreeg er last van mn rug van en dat waren nog bijna normale hakken
Ik neem aan in de 70's, verkopen ze die dingen nog? Is dat nu retro?quote:
Ik overwoog ze in de '90'squote:Op donderdag 12 maart 2015 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem aan in de 70's, verkopen ze die dingen nog? Is dat nu retro?
Die vind ik gayquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit gehad.... Was toen mode in mijn jeugd.... Net zoals Joe Jacksons puntschoenen
Die puntschoenen heb ik gehad die waren echt heeeeel spits.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Nooit gehad.... Was toen mode in mijn jeugd.... Net zoals Joe Jacksons puntschoenen
Mijn eega heeft er vorig jaar nog een paar paar gekocht in Texas, USA.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik neem aan in de 70's, verkopen ze die dingen nog? Is dat nu retro?
Dat was in de 80's joh. Helemaal New Wave.quote:
Toen was ik nog 'kind'quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was in de 80's joh. Helemaal New Wave.
Ik heb nog van die new wave schoenen liggenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was in de 80's joh. Helemaal New Wave.
Ik heb geen idee hoe jong je bent maar in de 80's was dat dus echt cool, hoe spitser hoe beter.quote:
Ik mag net een half jaar hier meepostenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe jong je bent maar in de 80's was dat dus echt cool, hoe spitser hoe beter.
En nu ben je natuurlijk heel blij, dat je met de oudjes mee mag doen.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag net een half jaar hier meeposten
Zat al jaren af te tellenquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En nu ben je natuurlijk heel blij, dat je met de oudjes mee mag doen.
Ik poste hier al op mijn 39equote:
Gelukkig is leeftijd maar een getal. Lichamelijk takel je wat af, maar als je het goed doet dan blijf je geestelijk eeuwig jong.quote:
forever youngquote:Op donderdag 12 maart 2015 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Gelukkig is leeftijd maar een getal. Lichamelijk takel je wat af, maar als je het goed doet dan blijf je geestelijk eeuwig jong.
ja he?quote:
Ze schopten je er weer uit?quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:51 schreef Doedezemaar het volgende:
Eska had mij hier een paar jaar geleden ook heen gelokt, maar dat bezoekje was van korte duur
stagelopen????quote:
Je gaat stage lopen dus?quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik zal me wel niet gedragen hebben ofzo
quote:
O was het een vraag, nee joh ik kwam lurken alleen deed dat niet stil.quote:Op donderdag 12 maart 2015 21:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg of jij dat hier kwam doen, voor je 40e, om te kijken of het iets voor je was
Ik dacht dat dat vraagteken het wel weg gafquote:
Tja, beter oefenen met lurken dan voortaanquote:nee joh ik kwam lurken alleen deed dat niet stil.
Volgens mij nog een topic gemaakt over illegaal posten in 40 + toen
Die dikke ... Wat was dat ergquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
OMFG, op RTL5 is nu superfans, ik heb dat toevallig op staan zonder geluid. Luisteren doe ik nu naar Seasick Steve, maar superfans een of andere meid. Ik geef geen oordeel over haar uiterlijk want dan krijg ik een bak van kritiek over me heen, dus dat doe ik maar niet. Maar lachwekkend vind ik het wel, die meid is helemaal idolaat van een of ander jochie van One Direction, waar ik alleen de naam van ken en nog nooit een nummer van heb gehoord. Ik vind het wel fun om te zien.
Ze heeft een One Direction BH bij zich met een foto van die knul erop, ik kom niet meer bij.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had nog geluid ook, ben maar gauw weggezapt.....
Moest even mijn afstandsbediening onder het stof vandaan halen, haar tent staat.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
OMFG, op RTL5 is nu superfans, ik heb dat toevallig op staan zonder geluid. Luisteren doe ik nu naar Seasick Steve, maar superfans een of andere meid. Ik geef geen oordeel over haar uiterlijk want dan krijg ik een bak van kritiek over me heen, dus dat doe ik maar niet. Maar lachwekkend vind ik het wel, die meid is helemaal idolaat van een of ander jochie van One Direction, waar ik alleen de naam van ken en nog nooit een nummer van heb gehoord. Ik vind het wel fun om te zien.
Sorry, maar ik vind dat erg, het kind zet zichzelf voor joker en haar ouders behoeden haar daar niet eens voor. Maar goed, ik heb natuurlijk makkelijk praten met 2 knappe dochters die overigens net zo oud als die meid zijn. Zal wel in de genen zitten.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Moest even mijn afstandsbediening onder het stof vandaan halen, haar tent staat.
Hoe lang moeten ze nog?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een paar cliënten die warm lopen voor One Direction
Doet de Daewoo het al?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben de inhoud van de vriezer aan het verplaatsen, brr, koude vingers, even opwarmpauze
Ja dat is toch leuk voor ze (je werkt toch met minder begaafde jongeren, of zit ik fout?), ik ben er niet tegen ofzo, maar die meid moet niet over een bepaalde grens heen gaan en ik vind dat de ouders daar een verantwoordelijkheid in hebben.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een paar cliënten die warm lopen voor One Direction
Wie ben jij om dat te bepalen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja dat is toch leuk voor ze (je werkt toch met minder begaafde jongeren, of zit ik fout?), ik ben er niet tegen ofzo, maar die meid moet niet over een bepaalde grens heen gaan en ik vind dat de ouders daar een verantwoordelijkheid in hebben.
Ik ben ik, en heb als ouder, zeker als de kinderen jong zijn (de mijne zijn volwassen) een bepaalde verantwoordelijkheid.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te bepalen?
Iedere gek z'n gebrek...
ja, paar uur geleden aangezet, toen de inhoud van de koelkast overgezet en nu dus het spul uit de vriezerquote:
Met jouw persoonlijke insteek is niks mis, maar zolang die griet zich niet voor de trein werpt wegens haar adoratie is er weinig aan de hand, lijkt me...quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben ik, en heb als ouder zeker als de kinderen jong zijn (de mijne zijn volwassen) een bepaalde verantwoordelijkheid.
Je wil toch zo een meid behoeden, geloof me dat er over gelachen gaat worden. Niet fair, maar zo zit de harde wereld nu eenmaal in elkaar.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met jouw persoonlijke insteek is niks mis, maar zolang die griet zich niet voor de trein werpt wegens haar adoratie is er weinig aan de hand, lijkt me...
Oh, ik dacht hoofdzakelijk jongeren, is nobel werk, petje af.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Mo, ik werk met mensen met een verstandelijke beperking ja, in de leeftijd van 3 tot 90 zo ongeveer
Nou, en dan wordt om gelachen. So what?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je wil toch zo een meid behoeden, geloof me dat er over gelachen gaat worden. Niet fair, maar zo zit de harde wereld nu eenmaal in elkaar.
Is wederzijds, dus niks aan de hand.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou, en dan wordt om gelachen. So what?
Dat soort figuren gaan op in hun passie en wat een ander vindt, interesseert ze geen hol. Dat is fanatisme.
Als ik de verhalen van jou soms lees, pis ik ook in mijn broek van het lachen.
Is dat erg? Nee, niet echt...
Daar ging het alleen niet over...quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is wederzijds, dus niks aan de hand.
Maak er maar wat van, wat jij wil.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar ging het alleen niet over...
Dat doe ik, ik vind dat je niet hoeft te oordelen over andermans passie...quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maak er maar wat van, wat jij wil.
Dan begrijp je me verkeerd. Ik oordeel niet over haar passie.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat doe ik, ik vind dat je niet hoeft te oordelen over andermans passie...
Maar wel over hoe ze dat uit via een TV programma.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan begrijp je me verkeerd. Ik oordeel niet over haar passie.
Zo heeft ieder zijn eigen mening, prima.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wel over hoe ze dat uit via een TV programma.
Dat is niet jouw zaak. Een mening hebben is prima, maar stellen dat haar ouders haar moeten beschermen vind ik wat overdreven. Als dat kind zo happy is, laat haar dan lekker gaan.
Komt wel goed, alles waait weer over...
er vloog vanalles in je mandje he? Dat schijnt daar te gebeurenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:49 schreef sacha het volgende:
ik was vandaag in de A-cé tion![]()
niemand die mij beschermde
Waartegen moest je beschermt worden?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:49 schreef sacha het volgende:
ik was vandaag in de A-cé tion![]()
niemand die mij beschermde
Dus deze maand hoef je er niet heenquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik koop er meestal chocola, troep kan ik prima laten liggen
er was zoveel troep dat ik de slappe lach kreegquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waartegen moest je beschermt worden?
Kooplust, kleptomanie of agressief gedrag tegen de dames in de blauwe jasjes?
Ik koop juist die troep, mijn katten zijn er gek op.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Chocola is geen troep?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je van de wagen gevallen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Een handje hagelslag telt ook als chocola, zeker?
Dat weet jij beter dan ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben sterker dan chocola
Toch?
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Een handje hagelslag telt ook als chocola, zeker?
Er zit toch een display op ... Staat daar niets op?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Koelkast is al perfect op temperatuur, ik denk dat de diepvries ook wel zover is, maar dat heb ik nog niet gemeten.
daar staat de ingestelde temperatuur op. Maar hij stond al 2 uur aan en wat ik er in gelegd heb kwam rechtstreeks uit de andere vriezer, dus ik maak me geen zorgenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit toch een display op ... Staat daar niets op?
Kitkat peanutbutter, allerlei Milka en nog veel meerquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
Heeft de action chocola dan? Niet suiker met een vaag smaakje?
Klinkt niet als echte chocola.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kitkat peanutbutter, allerlei Milka en nog veel meer
Kom alleen dit tegenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
Heeft de action chocola dan? Niet suiker met een vaag smaakje?
na mijn laatste reep Tony van zaterdag ben ik gestopt. Ik vind het trouwens eigenlijk de prijs niet waardquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Klinkt niet als echte chocola.
Bij Jumbo is de tony chocolony trouwens in de aanbieding
Koop het gewoon heel heel weinig, dan is het nog te overzien. Nu vind ik het te snel ervoor dus haal ik het ook niet in de aanbieding.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
na mijn laatste reep Tony van zaterdag ben ik gestopt. Ik vind het trouwens eigenlijk de prijs niet waard
ik maakte wel eens raw brownies, dat mag nu ook niet, maar ergens in april ga ik dat weer een keer makenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Koop het gewoon heel heel weinig, dan is het nog te overzien. Nu vind ik het te snel ervoor dus haal ik het ook niet in de aanbieding.
Soms maak ik zelf wel chocola, is ook erg lekker
Waarom mag dat nu niet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik maakte wel eens raw brownies, dat mag nu ook niet, maar ergens in april ga ik dat weer een keer maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |