Ik koop juist die troep, mijn katten zijn er gek op.quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik koop er meestal chocola, troep kan ik prima laten liggen
Chocola is geen troep?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik koop er meestal chocola, troep kan ik prima laten liggen
Ben je van de wagen gevallen?quote:Op donderdag 12 maart 2015 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Een handje hagelslag telt ook als chocola, zeker?
Dat weet jij beter dan ikquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben sterker dan chocola
Toch?
Jaquote:Op donderdag 12 maart 2015 22:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Een handje hagelslag telt ook als chocola, zeker?
Er zit toch een display op ... Staat daar niets op?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Koelkast is al perfect op temperatuur, ik denk dat de diepvries ook wel zover is, maar dat heb ik nog niet gemeten.
daar staat de ingestelde temperatuur op. Maar hij stond al 2 uur aan en wat ik er in gelegd heb kwam rechtstreeks uit de andere vriezer, dus ik maak me geen zorgenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zit toch een display op ... Staat daar niets op?
Kitkat peanutbutter, allerlei Milka en nog veel meerquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
Heeft de action chocola dan? Niet suiker met een vaag smaakje?
Klinkt niet als echte chocola.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kitkat peanutbutter, allerlei Milka en nog veel meer
Kom alleen dit tegenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:22 schreef drakin het volgende:
Heeft de action chocola dan? Niet suiker met een vaag smaakje?
na mijn laatste reep Tony van zaterdag ben ik gestopt. Ik vind het trouwens eigenlijk de prijs niet waardquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Klinkt niet als echte chocola.
Bij Jumbo is de tony chocolony trouwens in de aanbieding
Koop het gewoon heel heel weinig, dan is het nog te overzien. Nu vind ik het te snel ervoor dus haal ik het ook niet in de aanbieding.quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
na mijn laatste reep Tony van zaterdag ben ik gestopt. Ik vind het trouwens eigenlijk de prijs niet waard
ik maakte wel eens raw brownies, dat mag nu ook niet, maar ergens in april ga ik dat weer een keer makenquote:Op donderdag 12 maart 2015 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Koop het gewoon heel heel weinig, dan is het nog te overzien. Nu vind ik het te snel ervoor dus haal ik het ook niet in de aanbieding.
Soms maak ik zelf wel chocola, is ook erg lekker
Waarom mag dat nu niet?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik maakte wel eens raw brownies, dat mag nu ook niet, maar ergens in april ga ik dat weer een keer maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |