Tering, daar zit nog meer in dan een dikke reep chocolaquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
goed idee. Ik ga voor de dubbele boterham met pindakaas, kokosrasp, banaan en kaas. De hagelslag laat ik weg, normaal hoort die er ook bij.
Daar heb je de banaan dan nog voorquote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:59 schreef FANN het volgende:
Zonder al die andere shit erbij bedoel ik![]()
dan heb je tenminste je behoefte aan chocolade bevredigd, voor de rest van de bevrediging zal
het niet helpen ben ik bang
Nee, ik heb er ook een paar in mijn hoofd zitten, maar die laat ik daar maar lekker zittenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Elke reactie die ik bedenk is niet geschikt voor een openbaar forum
ik heb daarvoor altijd overrijpe bananen in de diepvries liggenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens en Smoothie ga maken, daar flikker ik ook vaak een banaan in
Maar ook geen vieze sokkenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Aan een banaan zit dan weer geen warm lijf vast om tegenaan te kruipen
Zo, toch nog fatsoenlijke reactie getypt
da's waar...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, toch nog fatsoenlijke reactie getypt
die kunnen uit Deesquote:
Gewoon lesbisch worden. Heb je geen last van die vervelende mannen, maar wel een warm lijf.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat weet ik en waar komen ze dan terecht? Precies, in de wasmand, waar ik ze dan uit kan vissen om te wassen, maar ik denk dat ik al van geluk mag spreken dat hij ze überhaupt in de wasmand gooi.quote:
ja!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:34 schreef Deisyy het volgende:
maar ik denk dat ik al van geluk mag spreken dat hij ze überhaupt in de wasmand gooi.
Lijkt me trouwens heel gezellig om een lesbische relatie te hebben, zoveel gemakkelijker ook.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon lesbisch worden. Heb je geen last van die vervelende mannen, maar wel een warm lijf.
Die banaan kun je dan samen gebruiken als je aan het scharen bent. All problems solved.
kan je elkaars kleren lenenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt me trouwens heel gezellig om een lesbische relatie te hebben, zoveel gemakkelijker ook.
Daar zou ik gillend gek van worden, echt! Ik ben zelf namelijk nogal opgeruimdquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ja!ik loop altijd sokken en onderbroeken te rapen hiero
![]()
soms komt er met swifferen weer eens een verdwaalde sok onder de bank vandaan
The horror, vrouwen en hun wollige gedoequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:35 schreef Deisyy het volgende:
Lijkt me trouwens heel gezellig om een lesbische relatie te hebben, zoveel gemakkelijker ook.
mwa... ik ben het gewend en al 1000x gezegd, dus ben ik mee gestopt ... help toch geenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zou ik gillend gek van worden, echt! Ik ben zelf namelijk nogal opgeruimd
Ik wilde je net een DM sturenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
The horror, vrouwen en hun wollige gedoe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |